Aplicatiile pe mobil devin din ce in ce in ce mai populare in aceste zile.
Acest lucru nu a scapat atentiei producatorilor de automobile si diviziilor de publicitate si de marketing, care incearca sa creeze aplicatii pentru a atrage atentia consumatorilor.
Dupa ce Toyota a lansat recent aplicatia pentru FT-86, Volkswagen din Canada a lansat, de asemenea, propria aplicatie interactiva pentru a promova noul Beetle, numita "VWJuicedUp".
Disponibila pentru descarcare gratuita din magazinul iTune, aplicatia permite dispozitivelor mobile Apple, cum ar fi iPhone si iPad sa interactioneze cu panourile pe care este prezentat noul model de Beetle.
In cazul in care nu aveti panouri prin jur, puteti descarca toturi aplicatia, folosind pe post de panouri ultimele trei video pe care le gasiti aici.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!