Pavilionul 11, care este localizat chiar lângă intrarea principală a centrului expoziţional din Frankfurt şi care a fost pus la dispoziţie pentru prezentarea comună a mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce, este locul unde sunt prezentate cele mai recente noutăţi. Întreaga zonă expoziţională este înconjurată de un circuit cu o lungime de câteva sute de metri, unde publicul poate experimenta noile modele în mişcare în perioada salonului, 19-27 septembrie 2015.
Noul BMW Seria 7 va prezenta factorii principali în îmbunătăţirea dinamicii, a eficienţei, a confortului şi a siguranţei precum utilizarea CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon) în structura caroseriei, motoarele din noua generaţie BMW Group de propulsoare, sistemul hybrid plug-in de la noul BMW 740e, sistemul de şasiu activ Executive Drive Pro, Driving Experience Control cu modul ADAPTIVE, farurile cu laser sau sistemul de control iDrive complet reproiectat. Totodată, experienţa de interior este susţinută de opţiuni precum Executive Lounge cu funcţie de masaj sau acoperişul din sticlă iluminat, Sky Lounge Panorama.
Noua generaţie a gamei BMW Seria 7 se evidenţiază şi prin inovaţii care privesc sistemul de operare şi tehnologia asistării conducătorului. Diferite dotări noi includ, de exemplu, extinderea sistemului iDrive pentru a include monitor touch şi control BMW al gesturilor, Touch Command pentru controlul funcţiilor de confort şi infotainment în compartimentul din spate, precum şi un sistemul Remote Control Parking. Pe lângă acestea, noua "navă-amiral" BMW prezintă şi cea mai nouă generaţie BMW Head-Up Display, cu o suprafaţă de proiecţie cu 75% mai mare, avertizare la traficul transversal, control autonom al direcţiei şi a controlului benzii, protecţie activă pentru impact lateral şi sistem Surround View cu vizualizare 3D şi Panorama View (vedere panoramică).
A doua generaţie BMW X1 transferă cu intensitate mai mare ca niciodată calităţile caracteristice ale unui Sports Activity Vehicle către segmentul compact. Noua generaţie acestui model de mare succes pentru marcă iese în evidenţă prin proporţiile puternice şi liniile clare în stilul confraţilor săi BMW X mai mari. La interior, noul BMW X1 oferă mult mai mult spaţiu atât pentru pasageri, cât şi pentru bagaje, o ambianţă premium şi o funcţionalitate îmbunătățită.
Combinaţia între motoarele pe benzină şi diesel din cea mai recentă generaţie de propulsoare a BMW Group, versiunea optimizată spre eficienţă a sistemului inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive şi noua dezvoltare a tehnologiei şasiului produc o creştere notabilă a sportivităţii şi confortului, precum şi o eficienţă considerabil mai mare. Dotările disponibile în premieră la BMW X1 includ faruri LED integrale, Dynamic Damper Control (control dinamic al amortizoarelor), BMW Head-Up Display care proiectează informaţiile referitoare la condus pe parbriz, ca la modelele BMW X mai mari, precum şi sistemul Driving Assistant Plus.
Datorită gamei de motoare revizuite, şasiului mai avansat şi opţiunilor suplimentare de echipamente, noul BMW Seria 3 este pregătit să continue o serie neîntreruptă de succes în segmentul premium al clasei medii, care a început acum patru decenii. Cel mai popular model al mărcii BMW, cu peste 14 milioane de unităţi vândute până în prezent, stabileşte, o dată în plus, noi standarde pentru dinamica, eficienţa şi designul celor două întruchipări principale, BMW Seria 3 Sedan şi BMW Seria 3 Touring.
La lansarea pe piaţă, varietatea de motoare pentru noul BMW Seria 3 cuprinde patru propulsoare pe benzină şi şapte versiuni diesel. În funcţie de varianta de putere a motorizării, puterea este transferată fie în maniera tradiţională către puntea spate, fie prin intermediul sistemului de tracţiune integrală BMW xDrive. Mai mult, BMW 330e Sedan se va alătura gamei din 2016. Acest hybrid plug-in combină tehnologia BMW eDrive cu un motor pe benzină, cu patru cilindri, din cea mai recentă generaţie de propulsoare a BMW Group. În timp ce obţine o putere totală de 252 CP de la cele două motoare, BMW 330e oferă un consum mediu mixt de 2,1-1,9 l/100 km şi emisii CO2 de 49.44 g/km.
Gama de modele pentru BMW Seria 2 Active Tourer urmează să fie şi ea extinsă prin adăugarea unei variante hybrid plug-in din primăvara anului 2016. BMW 225xe oferă o combinaţie complet nouă de BMW EfficientDynamics, confort, distracţie la volan şi performanţe ale tracţiunii integrale. Mai mult, această experienţă a condusului fără egal este combinată cu o versatilitate impresionantă şi niveluri generoase de spaţiu într-un automobil de clasă compactă. Prin amplasarea acumulatorului litiu-ion sub banchetă pentru economisirea spaţiului, portbagajul poate fi folosit în continuare la capacitate maximă.
Interacţiunea între tehnologia BMW eDrive şi motorul pe benzină, cu trei cilindri şi o capacitate de 1,5 litri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo permite ca BMW 225xe să ofere posibilitatea unui condus în regim exclusiv electric şi o mobilitate fără restricţii. Cu o autonomie maximă în regim electric de 41 de kilometri, condusul cu emisii locale zero poate fi experimentat nu doar în oraş, ci şi în zonele extraurbane. Acţionarea punţii spate prin puterea electromotorului şi a celei faţă cu puterea motorului termic produce un sistem electrificat de tracţiune integrală, care promite o tracţiune bună indiferent de vreme, în special pe drumuri dificile. Propulsia hybrid plug-in dispune de o putere totală a sistemului de 224 CP. Consumul mediu mixt al modelului BMW 225xe este unul mic, de 2,1-2,0 l/100 km, ceea ce echivalează cu emisii CO2 de 49-46 g/km.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!