No SSO cookie

Noul Volvo XC 90 – primele fotografii şi detalii înainte de lansarea oficială

voteaza
(0/ 0)
Noul Volvo XC 90 – primele fotografii şi detalii înainte de lansarea oficială
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primul Volvo XC 90 a fost lansat în 2002, iar acum noua generaţie a SUV-ului Volvo XC 90 este prezentată oficial

 
 

Primul Volvo XC 90 a fost lansat în 2002, iar acum noul SUV Volvo XC 90 este prezentat oficial după mult timp în care au fost oferite diverse materiale media cu anumite părţi ale sale. Se pare că noul model a intrat într-o nouă eră a infotainment-ului şi a siguranţei pentru Volvo. Este primul vehicul construit de când Volvo a fost preluat de la Ford de către cei de la Geely, în 2010 şi este primul automobil care beneficiază de noua Arhitectură Dimensionabilă de Produs (SPA), despre care am vorbit mai pe larg aici.

Se pare că acesta va fi disponibil pentru livrări începând din primăvara lui 2015, luna aprilie mai exact, iar preţul de pornire se va situa în jurul valorii de 58.000 euro, valabil pentru versiunea D5 AWD Momentum.

Debutul oficial va avea loc la Salonul Auto Paris 2014, în octombrie, generaţia a doua a SUV-ului bucurându-se de tot know-how-ul tehnologic al producătorului suedez şi devenind unul dintre cele mai sigure şi mai tehnologizate automobile din prezent.

Printre concurenţii direcţi se vor afla, ca şi până acum, BMW X5, Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg şi Mercedes-Benz ML.

Odată cu noul XC 90 nu se lansează numai o maşină, ci se relansează întregul brand Volvo şi se pare că este o zi foarte importantă în istoria mărcii, după cum afirmă chiar Håkan Samuelsson, Presedinte si CEO al Volvo Car Group.

Printre noutăţile anuţate oficial până la această oră sunt faptul că fiecare din cele şapte locuri din interiorul lui XC 90 se poate deplasa independent şi se poate plia pentru a oferi flexibilitate de încărcare şi scaunele de pe rândul a 3-lea au acelaşi design ca şi cele de pe rândul 2, cei de la Volvo nu au făcut rabat la calitatea acestora. Climatizarea automată prezentă pe noul model este disponibilă cu selectarea temperaturii pe 4 zone şi normal, o unitate de reglaj în spate pentru a beneficia pasagerii de cel mai bun confort.

La lansare vor fi disponibile motoare cu patru cilindri în linie ale celor de la Volvo, neexistând posibilitatea optării pentru 5 sau 6 cilindri în linie, dar în schimb se poate achiziţiona motorul numit Twin Engine, care are la bază motorul supraalimentat cu 4 cilindri în linie, combinat cu un motor electric de 80 CP, producând împreună aproximativ 400 CP.

Sunt disponibile atât versiuni cu tracţiune faţă cât şi tracţiune integrală, iar transmisia automată cu 8 trepte va fi singura disponibilă.

Noul XC 90 primeşte începând cu această generaţie un interior nou cu design tipic scandinav, elegant şi completat de un ecran generos al sistemului de infotainment, cu funcţie touchscreen şi cu aspect de tabletă, aşa cum se poate vedea în galeria foto de mai sus.

Mai multe detalii legate de preţuri, date tehnice şi alte aspecte importante vom afla mâine, după prezentarea oficială de presă şi vom reveni cu un articol pentru subliniera tuturor acestor detalii.

SURSA: Auto Express

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.4386 :: 17.85MB