No SSO cookie

Noul Toyota Auris HSD, in Romania de la 24.200 euro cu TVA

voteaza
(0/ 0)
Noul Toyota Auris HSD, in Romania de la 24.200 euro cu TVA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota a introdus in Romania noul Auris cu tehnologia Hybrid Synergy Drive la un pret de 24.200 de euro cu TVA.

 
 
Toyota Romania lanseaza astazi noul Auris HSD in Romania. Auris HSD introduce tehnologia Hybrid Synergy Drive la unul dintre modelele principale ale gamei Toyota. Noua compacta cu cinci usi este echipata in premiera cu un sistem de propulsie integral hibrid, fiind totodata singurul model de acest fel din segmentul C de inalta competitivitate.


Ca o reflexie a demersurilor companiei Toyota in directia mobilitatii sustenabile, tehnologia Hybrid Synergy Drive va servi drept tehnologie-nucleu, aplicabila tuturor modelelor viitoare. Lansarea modelului Auris HSD este primul pas in procesul de extindere a tehnologiei Hybrid Synergy Drive  in toata gama de modele Toyota de pe piata europeana. La nivel global, Toyota va lansa un numar de aproximativ 10 noi modele-hibrid pana in prima parte a intervalului 2010 – 2020, compania avand ca obiectiv pana in anul 2020 disponibilitatea echiparii tuturor modelelor sale cu derivate propulsate de sistemul Hybrid Synergy Drive. Sistemul a fost proiectat vizionar, fiind extrem de usor de adaptat in viitor pentru folosirea atat pe vehicule propulsate cu pile de hidrogen, cat si pe vehicule integral electrice.


Lansarea modelului Auris HSD completeaza gama revizuita a modelului Auris 2010, care ofera imbunatatiri marcante ale stilului si ale calitatii habitaclului. Introducerea modelului HSD asigura unicitatea gamei Auris 2010 in segmentul C. Auris este primul model care permite sa se opteze intre variantele de echipare cu propulsoare pe benzina, Diesel sau integral hibride, raspunzand nevoilor unei plaje largi de consumatori.
Proiectat exclusiv pentru piata europeana si construit in Anglia, la Toyota Motor Manufacturing UK,  Auris HSD ofera o experienta a condusului unica in clasa sa. Introducerea sa va aduce o schimbare importanta in perceptia consumatorilor asupra tehnologiei integral hibride. Mai mult decat beneficiile evidente ale consumului redus si ale emisiilor reduse de CO2, inerente sistemului Hybrid Synergy Drive, usurinta in exploatarea zilnica, tinuta de drum confortabila si silentiozitatea ofera clientului Auris HSD o experienta fina si sofisticata a condusului, unica in segmentul C.

Capabil sa functioneze atat in modul integral electric, cat si in modul combinat (benzina si electric), sistemul Hybrid Synergy Drive, alcatuit dintr-un motor pe benzina de 1,8 litri VVT-i si un motor electric, poate genera o putere maxima de 136 CP, care asigura o accelerare de la 0 la 100 km/h in 11,4 secunde si o viteza maxima de 180 km/h – performante comparabile cu ale oricarui model cu propulsor conventional de 2,0 litri, benzina sau Diesel.

In privinta emisiilor si a consumului, Auris este in pozitia de lider de clasa, cu un consum mixt de numai 3,8 l/100 km in ciclul european de omologare si un nivel al emisiilor de numai 89 g/km CO2 – valoare neegalata de niciunul dintre modelele segmentului C, mai ales in conditiile in care vorbim despre un model cu transmisie automata (E- CVT, transmisie controlata electric continuu variabila) . In plus, Auris HSD genereaza semnificativ mai putine emisii de NOX decat modelele echipate cu motoare Diesel cu performante comparabile.  Mai mult, cand functioneaza in modul EV (integral electric), Auris HSD ofera un nivel zero al emisiilor de CO2, NOX  si particule PM, putandu-se deplasa pe distante de pana la 2km, cu viteze de pana la 50 km/h, in functie de nivelul de incarcare a bateriei si de conditiile de drum.


Designul exterior al modelului Auris HSD incorporeaza detalii unice, cu rol de crestere a eficientei aerodinamice si a performantelor de consum ale sistemului Hybrid Synergy Drive. Interiorul prezinta instrumente de bord, comenzi si tapiterie specifice variantei hibrid. Dotarea standard este una extrem de bogata, incluzand numeroase elemente de siguranta activa si pasiva (inclusiv sistem de asistenta la pornirea in rampa HAC), sistem Smart Entry&Push Start, senzori de lumina si ploaie, camera de luat vederi pentru mersul inapoi cu vizualizare intr-un display integrat in oglinda retrovizoare electrocromatica si multe altele.


Toyota este o marca-pionier in ceea ce priveste preocuparea pentru dezvoltarea de tehnologii de propulsie prietenoase cu mediul, fiind prima care a lansat acum 13 ani un automobil de serie cu propulsie integral hibrida, cu mult inaintea altor producatori. Acum lanseaza primul automobil compact cu acest tip de propulsie. Hybrid Synergy Drive este o tehnologie extrem de sofisticata, care a implicat investii enorme in dezvoltare de-a lungul timpului, insa pe care Toyota o pune la dispozitie pe un model de masa la un pret accesibil. Faptul ca aceasta tehnologie nu doar minimizeaza consumul de carburant si emisiile de CO2, dar reduce toate tipurile de poluare, inclusiv fonica, face din Auris HSD un lider autentic si credibil in piata masinilor eco. In acelasi timp, sa nu uitam ca vorbim despre o masina de 136 CP, deci care nu face nici un fel de compromis in ceea ce priveste performantele,” a mentionat Anca Dumitrescu, Senior Brand Manager pentru Auris HSD.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1737 :: 17.79MB