Noul Suzuki Alto Eco promite o impresionanta economie de combustibil, avand un consum de 3.1 lt/100km.
Versiunea cea mai economica din seria Alto este propulsata de un motor nou Suzuki, RO6A, de 0.66-litri cu trei cilindri, ce dispune de un sistemul start/stop imprumutat de la a treia generatie MR Wagon. Puterea noului Alto este de 52 cai la 6.000 rpm si are un cuplu maxim de 63 Nm la 4.000 rpm.
O transmisie continuu variabila (CVT) imbunatatita, transmite puterea rotilor din fata.
Alto Eco va fi oferit in Japonia in doua niveluri de echipare, "S" si "L", cu preturi stabilite la 995,000 yeni (10.300 euro) respectiv 895,000 Yen (9.300 euro).
Vanzarile vor incepe pe data de 13 decembrie.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de bogdan7817 3 December 2011 21:03
chiar daca nu are un aspect placut din punctul meu de vedere, totusi e o masina ce se adapteaza perfect la traficul din oras si la un buget de criza
scris de bogdan7817 3 December 2011 21:01
sistemul start/stop e deja folosit de multe masini, punctul forte al acesteia e consumul
scris de ovyy 28 November 2011 09:05
De piata europeana nu scrie nimic in articol, sau la noi va aparea mult mai tarziu.
scris de carmenflorin 27 November 2011 19:11
o masina micuta numai buna de oras usor de parcat, pentru ea gasesti usor un loc de parcare
scris de ovyy 27 November 2011 15:41
Consumul de doar 3.1 l/100 km este uimitor, iar sistemul start/stop este unul inovator.
scris de sims 27 November 2011 14:15
simpatica masinuta perfecta pentru o domnisoara
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!