No SSO cookie

Noul SEAT Leon ST CUPRA

voteaza
(0/ 0)
Noul SEAT Leon ST CUPRA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Leon ST CUPRA combină, într-o manieră unică, performanţele de top cu stilul şi caracterul practic. Acesta beneficiază de o capacitate de încărcare maximă de 1.470 litri.

 
 

Vârful de gamă este reprezentat de motorul 2,0 TSI cu sistem dual de injecţie şi arbore cu came cu distribuţie variabilă. În funcţie de versiune, acesta generează o putere de 265 CP sau 280 CP. Suspensia cu reglare adaptivă (DCC), diferenţialul faţă blocabil, direcţia progresivă, CUPRA Drive Profile şi farurile Full-LED incluse în echiparea standard sunt doar câteva exemple de tehnologii disponibile.

CUPRA 280 cu transmisia opţională DSG, modelul de top al mărcii, sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 6,0 secunde, iar cu transmisia manuală în 6,1 secunde. Viteza maximă limitată la 250 km/h este un aspect de la sine înţeles. Cuplul maxim de 350 Nm  este disponibil pe o plajă largă de turaţie, între 1.700 şi 5.600 rpm. Iar CUPRA cu 265 CP şi un cuplu maxim de 350 Nm este doar cu o fracţiune de secundă mai lent. Pentru sprintul de la 0 la 100 de km/h, are nevoie de doar 6,2 secunde cu transmisie manuală şi de 6,1 secunde cu DSG. Consumul mediu pentru ambele versiuni de putere este de doar 6,6 litri cu DSG şi de 6,7 litri cu transmisie manuală. Aceasta înseamnă emisii de CO2 de numai 154 şi 157 grame.

Este disponibil Performance Pack, care include etriere mari de frână Brembo, precum şi jante şi anvelope specifice.

Noua generaţie a suspensiei cu reglare adaptivă (DCC), dezvoltată special pentru CUPRA, este chiar şi mai sensibilă şi oferă feedback şi mai bun, adaptând caracteristicile şasiului la condiţiile actuale. Acelaşi lucru este valabil şi în ceea ce priveşte preferinţele şoferului - CUPRA Drive Profile permite personalizarea accentuată a modului de a conduce.

Noul diferenţial blocabil de pe puntea faţă optimizează semnificativ tracţiunea şi manevrabilitatea acestui automobil cu tracţiune faţă. Sistemul are la bază un sistem multi-disc acţionat hidraulic şi controlat electronic. Forţa maximă de blocare este de 1.600 Nm, iar în cazuri extreme, 100 de procente ale cuplului pot fi transmise către o singură roată. Diferenţialul blocabil este integrat în toate sistemele de manevrabilitate, precum ESP şi EDS. Astfel nu este optimizată doar tracţiunea, ci este de asemenea eliminată influenţa cuplului motor aspra direcţiei (fenomenul torque steer).

leon-st-cupra-dynamic-3

 

Sistemul ESP pentru manevrabilitate a fost optimizat special pentru noul Leon ST CUPRA şi permite un stil de condus foarte sportiv. Pentru utilizarea în situaţii extrem de dinamice, de exemplu pe pista de curse, poate fi de asemenea dezactivat în două etape - prima etapă dezactivează controlul tracţiunii şi setează ESP în modul sport, permiţând unghiuri de giraţie mai mari. A doua etapă dezactivează complet sistemul ESP.

CUPRA Drive Profile permite adaptarea caracteristicilor noului Leon ST CUPRA pe o plajă foarte largă, astfel încât să corespundă preferinţelor individuale ale şoferului. Alături de modurile Comfort şi Sport, modul CUPRA a reprezentat desigur un aspect asupra căruia inginerii din Martorell s-au concentrat în mod deosebit. Răspunsul acceleraţiei este deosebit de sensibil la această setare, iar transmisia DSG funcționează în modul său cel mai sportiv de schimbare a treptelor. Actuatorul de sunet permite să se audă sunetul pur integral al motorului supraalimentat.

ST CUPRA 280 se diferenţiază vizual prin jantele sale cu design unic, de 19 inch, cu finisaj Titanium, pachetul Aerodynamic Pack cu eleron la marginea din spate a plafonului, înscrisul CUPRA pe etrierele de frână şi carcase negre la oglinzile exterioare. Elementele de decor din habitaclul acestei versiuni sport de top au finisaj Deep Glossy Black sau, ca alternativă, Classic Chrome.

leon-st-cupra-34front

 

Designul modelului Leon ST CUPRA poate fi personalizat chiar mai mult cu dotările opţionale White Line, Black Line şi Orange Line. Cadrul grilei radiatorului şi oglinzile exterioare, precum şi elemente ale jantelor din aluminiu în două nuanţe sunt vopsite în respectiva culoare, Orange Line fiind accentuată de nuanţa Portocaliu Cup Racer.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2897 :: 17.8MB