No SSO cookie

Noul Renault Megane RS, disponibil in Romania de la 23.600 euro cu TVA

voteaza
(0/ 0)
Noul Renault Megane RS, disponibil in Romania de la 23.600 euro cu TVA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cel mai rapid model Renault, noul Megane RS, este comercializat in Romania de la 23.600 euro cu TVA. Modelul cu 250 de cai putere a fost pus la lucru pe pista de karting de la AMCKart de catre campionul national la Grupa A in CNR, Edwin Keleti.

 
 
Cu peste 20.000 exemplare vandute la nivel global de la lansare, in 2004, Megane RS este unul dintre cele mai de succes modele sportive de pe piata. Primul din segmentul sau in Franta, si votat “Sporting Car of the Year” in 2007 si 2008 (ne referim aici la Megane F1 Team R26 si and Megane R26), acest model a reusit sa impresioneze prin motoare extrem de performante, design sportiv si stilat si prin calitate.

De anul acesta, cel mai recent model din gama Renault Sport, Megane RS, este comercializat si in Romania. Noul model se distinge prin stil si calitati sportive care raspund tuturor asteptarilor. Astfel, pentru a se adapta la cererile clientilor, noul Megane RS este disponibil in doua variante de sasiu: Sport, pentru placerea de a conduce cotidiana si Cup, pentru performante sportive, in special pe circuit. Noul Megane RS dispune de un motor turbo pe benzina de 2.0 litri, cu o putere de 250 CP, si este echipat cu tehnologii de ultima generatie, incluzand RS Dynamic Management (un sistem care permite trei moduri ESP) si RS Monitor (telemetrie integrata), pentru un pret de lansare de 23.600 euro, cu TVA inclus.

Megane RS pastreaza “genele stilistice” ale noului Megane Coupe, adaugand un plus de sportivitate, pentru un design seducator si performante dinamice de top. Designul exterior este completat de calitatea deosebita a materialelor si a finisajelor la interior, si de atentia acordata detaliilor care permit o utilizare cat mai usoara si un confort cat mai ridicat. Astfel, noul Megane RS dispune de o gama larga de tehnologii care fac viata la bord mai usoara si mai confortabila: aer conditionat automat bi-zona, card “maini libere” cu inchidere la distanta, sistem audio “3D sound by Arkamys®” si solutii de conectivitate cu ajutorul prizei RCA sau al optiunii “Plug & music” (USB, Jack).

O noutate pe Megane RS, sistemul Renault Sport Dynamic Management este un instrument care permite soferului sa-si aleaga nivelul de asistenta electronica la condus, cu trei moduri: “On”, modul automat care intra in functiune la pornirea motorului, si care implica ESP, ASR si AFU activate, “Sport”, cu un ESP mai putin invaziv si “Off”, pentru condus fara asistenta, in special pe circuit.

Un alt element inedit pentru aceasta categorie de vehicule este Renault Sport Monitor, un instrument util si eficient pentru cei care vor sa beneficieze de performantele sportive ale masinii. Inspirat direct din tehnologia de competitie, acesta permite transmiterea in timp real a informatiilor, cu ajutorul unor senzori. Informatiile sunt afisate pe ecranul central: indicatori ai nivelului de solicitare pentru principalele organe motrice: presiunea turbo, temperatura uleiului, nivelul de solicitare a franelor; indicatori de performanta a motorului: cuplu, putere; indicatori ai aceleratiilor laterale si longitudinale; cronometru; performanta vehiculului, cu memorare automata a celor mai bune performante.

Renault Megane RS beneficiaza si de intreaga expertiza Renault in materie de siguranta activa si pasiva, numeroase echipamente ajutand soferul sa anticipeze riscurile: martori pentru centurile de siguranta ale celor 5 locuri, sistem de supraveghere a presiunii pneumatice, proiectoare directionale bi-xenon, senzor de lumina si ploaie, tempomat-limitator de viteza, ESP, AFU (Asistenta la Franarea de Urgenta). In ceea ce priveste siguranta pasiva, noul Megane RS dispune de toate tehnologiile care au permis berlinei sa obtina punctajul maxim la testele EuroNCAP (5 stele si 37 puncte din 37): structura cu deformare programata pentru absorbtia energiei in caz de soc, materiale cu elasticitate extrem de mare si sistemul SPR3 (Renault Protection a treia generatie).

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1723 :: 17.87MB