No SSO cookie

NOUL RENAULT MEGANE, 5 STELE EuroNCAP

voteaza
(0/ 0)
NOUL RENAULT MEGANE, 5 STELE EuroNCAP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

MASINA CEA MAI SIGURA DIN TOATE CATEGORIILE*

 
 
Megane a obtinut 2 stele din 4 pentru impact pieton, la testele EuroNCAP

Cu 37 de puncte din 37 la testele EuroNCAP, Noul Renault Megane este cea mai sigura masina din toate categoriile**. Este cel de-al 11-lea model Renault care a obtinut scorul maxim de 5 stele la acest teste.

Caracteristica fundamentala a Noului Megane, atat siguranta activa, cat si cea pasiva se dovedesc exemplare pe acest model :

-         dubli senzori de soc lateral, un element inaugurat pe Laguna III,

-         6 airbag-uri, din care 2 airbag-uri torace/bazin cu camera dubla

-         sistemul Renault de Protectie, care combina dubla pretensionare, limitatorul de efort si airbag-urile frontale adaptative cu camera dubla

-         tetiere de noua generatie

 

In plus, masina este echipata  in serie cu ABS si AFU (sistemul de asistenta la franarea de urgenta) si, in functie de versiuni, cu ESC (Electronic Stability Control- Controlul Electronic al Stabilitatii), care indeplineste si functia suplimentara  de control la sub-viraje (CSV).

 

Renault acorda prioritate sigurantei tuturor vehiculelor din gama, bazandu-se pe cele mai eficiente tehnologii, in sensul "prevenirii, corectarii si protectiei" ,si pe sensibilizarea participantilor la trafic.

 

 

Obtinand maximum de puncte (37 de puncte din 37) **la crash testele EuroNCAP, Noul Megane este cel mai sigur dintre toate vehiculele testate de acest organism independent.*** Singurul constructor auto care a obtinut de 11 ori nota maxima de 5 stele, Renault face o prioritate din siguranta vehiculelor pe care le produce. Structura cu deformare programata a Noului Megane absoarbe energia unui eventual impact, pastrand integritatea habitaclului si garantand siguranta ocupantilor masinii. Caroseria este facuta din otel cu un nivel de elasticitate extrem de ridicat, ceea ce asigura un potential maxim de absorbtie si de disipare a energiei cinetice. Toate aceste elemente permit reducerea decelerarii pe care o resimt ocupantii masini, la care se adauga Sistemul Renault de Protectie de a 3-a generatie (SRP3). Prin urmare, Renault garanteaza un nivel foarte bun de siguranta pentru Noul Megane.

 

Sistemul Renault de Protectie de a 3-a generatie tine cont de violenta socului si de morfologia ocupantilor; combina pretensionarea centurilor de siguranta ale locurilor din fata cu pretensionarea locurilor laterale de pe bancheta din spate (ceea ce reduce deplasarea corpului inspre bordul masinii, blocand centura la nivelul toracelui si al bazinului), limitatorul de efort pentru toate locurile din masina (se reduce presiunea exercitata de centura de siguranta asupra toracelui), precum si airbag-urile adaptative cu camera dubla (care se desfac doar atat cat este necesar pentru amortizarea socului). Acelasi SRP3 garanteaza o mai buna protectie impotriva fenomenului de alunecare a bazinului pe sub centura de siguranta, care se afla la originea numeroaselor leziuni abdominale survenite in urma unui impact.

 

Cauza importanta a mortalitatii in mediul urban (1/3 din accidentele survenite), socul lateral a beneficiat de o atentie sporita, iar rezultatele obtinute in acest sensul reducerii efectelor negative sunt optime. Senzorii dubli de soc lateral, inaugurati pe Laguna III, permit reducerea la jumatate a timpului de declansare a airbag-urilor laterale. Alaturi de noua generatie de airbag-uri "cortina", care sunt mai voluminoase, aceasta inovatie permite ameliorarea cu 30% a protectiei capului pasagerilor din masina. Un alt avantaj al acestui dispozitiv este presiunea dezvoltata de airbag-urile torace/bazin cu camera dubla; aceasta este de trei ori mare in zona bazinului - care este mai expusa si mai rezistenta - fata de presiunea exercitata in zona toracelui.

 

Noile tetiere prezente pe Megane au tije care culiseaza in interiorul acestora si nu in partea superioara a spatarului, ca pana acum; prin urmare, acestea asigura o protectie mai buna a zonei cervicale in cazul unui impact produs in partea posterioara a masinii. Aceste tetiere noi nu mai reprezinta un element rigid atasat spatarului. Forma scaunului si lipsa intariturilor asigura protectia spatelui (recul de 60 mm) la impact, reducand miscarea cap/torace.

 

Partea din fata a berlinei a beneficiat, la randul sau, de solutii tehnice in scopul ameliorarii protectiei pietonilor in caz de soc****. Bara de protectie a suferit modificari la nivel de rigiditate si grosime, pentru a proteja membrele inferioare (absoarbe socurile la nivelul tibiei si genunchilor). Capota, aripile, articulatia capotei, forma dublurii capotei au fost, de asemenea, concepute pentru a diminua riscurile la care sunt expusi pietonii in cazul unui accident.

 

Siguranta copiilor s-a bucurat de o atentie speciala din partea specialistilor de la Renault. Noul Renault Megane a obtinut un scor de 4 stele din 5 la acest capitol. Sistemul de fixare Isofix pentru locurile laterale ale banchetei din spate permite instalarea in deplina siguranta a scaunelor pentru copii.

 

In plus, Noul Megane dispune de echipamente care il ajuta pe sofer sa anticipeze riscurile din trafic:

 

-         sistem de supraveghere a presiunii din pneuri,

-         limitator-regulator de viteza inovator cu interfata luminoasa; modul sau intuitiv de functionare il face mai eficient si mai sigur,

-         aprindere automata a proiectoarelor,

-         activare automata a stergatoarelor.

 

Proiectoarele directionale bi-xenon, ale caror faruri se misca in functie de unghiul volanului, asigura o mai buna vizibilitate pe timp de noapte si amelioreaza iluminarea laterala.

 

In materie de siguranta activa, berlina este echipata in serie cu ABS cu repartitor electronic de franare, cu AFU (Asistenta la Franarea de Urgenta). Controlul Electronic al Stabilitatii, cu functie de sub-viraj, face fata situatiilor grave survenite in trafic.

 

Renault si siguranta : o abordare globala

 

Pornind de la accidentologie si de la siguranta reala, Renault concepe sisteme de siguranta adaptate situatiilor concrete din trafic. Prin urmare, au prioritate tehnologiile de varf in domeniul prevenirii oricarui risc de accident, corectarii situatiilor neasteptate si protectiei pasagerilor in cazul unui impact.

 

Renault s-a impus in timp ca o autoritate in materie de siguranta auto, fapt demonstrat de rezultatele obtinute :

 

Noul Megane

5 stele (2008)

Koleos

5 stele  (2008)

Noua Laguna

5 stele (2007)

Clio III

5 stele (2005)

Megane II Coupe Cabriolet

5 stele (2004), primul vehicul cu 5 stele in categoria sa

Modus

5 stele (2004), primul vehicul cu 5 stele in categoria sa

Scenic II

5 stele (2003), primul vehicul cu 5 stele pe segmentul monovolumelor compacte

Espace IV

5 stele (2003)

Megane II

5 stele (2002), primul vehicul cu 5 stele pe segmentul M1

Vel Satis

5 stele (2002 si 2005)

Laguna II

5 stele (2001 si 2003), prima masina din istorie care a atins acest nivel de siguranta

 

 

 

 

Rezultate EuroNCAP Gama Renault:

Singurul constructor care a obtinut scorul maxim de 11 ori

 

 

 

Siguranta Renault merge dincolo de aspectele tehnice. Grupul Renault si-a facut o prioritate din sensibilizarea participantilor la trafic. Dand dovada responsabilitatii sale sociale, Renault s-a implicat in programe de sensibilizare si educare, prin intermediul mai multor actiuni. La nivel international, Renault se dedica imbunatatirii comportamentului tuturor participantilor la trafic (programul international "Siguranta pentru toti") - www.securite-pour-tous.com, Global Road Safety Initiative).

 

 

 

*  Nota obtinuta pentru protectia adultilor

** La egalitate cu Nissan Qashqai

*** Nota obtinuta pentru protectia adultilor

**** La egalitate cu Nissan Qashqai

 ****** Megane a obtinut 2 stele din 4 pentru impact pieton, la testele EuroNCAP

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2038 :: 22.17MB