No SSO cookie

Noul Renault Master, in Romania de la 20.336 Euro cu TVA

voteaza
(0/ 0)
Noul Renault Master, in Romania de la 20.336 Euro cu TVA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Master a fost lansat in reteaua comerciala Renault, odata cu inaugurarea centrelor de business Renault Pro+. Noul Master foloseste aceasi platforma care este folosita si noul Opel Movano.

 
 

De 12 ani, Renault este liderul incontestabil pe piata utilitarelor, in Europa Occidentala. Pentru a-si consolida aceasta pozitie, Renault isi reinnoieste gama in 2010, lansand trei noi modele: noile Trafic si Kangoo Express Maxi si noul Master a carui lansare comerciala a avut loc luna aceasta. Noua gama de vehicule utilitare Renault acopera astfel volume de incarcare de la 3 pana la 22 m3.

 

Noul Master, modelul de referinta al noii game de utilitare Renault, propune un design care reflecta robustetea, iar cabina practica si ingenioasa ofera un excelent confort la volan si multiple spatii de depozitare. Si pozitia la volan beneficiaza de o ergonomie mai buna, pentru un confort demn de un autoturism.

 

Noul Master dispune, de asemenea, de un sasiu care imbina eficienta si confortul, indiferent de incarcare. Echipat cu noul motor 2.3 dCi, care respecta normele de depoluare Euro5, noul Master propune trei niveluri de putere: 100, 125 si 150 CP. Cu un consum mai mic cu 1 l/100 km fata de versiunea precedenta, noul Master este lider in segmentul sau in ceea ce priveste consumul redus de carburant.

 

Noul Master este propus acum si in varianta cu propulsie (tractiune spate), cu mase de pana la 4,5 t si roti duble. Astfel, gama se imbogateste cu inca o dimensiune care propune un volum util de pana la 22 m3 si o versatilitate extrem de mare: peste 350 de versiuni disponibile, noul Master oferind multiple posibilitati de carosare si adaptare pentru utilizari specifice.

 

Pretul de lansare pentru noul Master incepe de la 16.400 Euro, fara TVA (20.336 Euro cu TVA; pret valabil pentru versiunea Sasiu Cabina Simpla, 2.3 dCi 125 CP; taxa de poluare: 0). Pentru clientii care opteaza pentru finantare prin Renault Finance, Noul Master este disponibil cu avans incepand de la 3.000 Euro cu TVA si dobanda 0%.

Si costurile de intretinere au fost considerabil reduse, prin extinderea intervalelor intre reviziile periodice la 30.000 km sau 2 ani si utilizarea transmisiei cu lant.

 

Odata cu lansarea noului Master, Renault a inaugurat si 10 noi centre auto integrate “Renault PRO+”, destinate clientilor-companii si localizate in mari orase ale tarii: in Bucuresti, Constanta, Timisoara, Iasi, Brasov, Bacau, Craiova, Cluj si Braila. Astfel reteaua Renault PRO+ numara astazi 12 centre destinate clientilor profesionali.

 

Fiecare dintre aceste centre va actiona conform principiului “One Stop Shop”, reprezentand o solutie oferita de Renault clientilor persoane juridice. Renault PRO+ inseamna un nou standard de servicii atat in ceea ce priveste activitatea de vanzare (consiliere, ofertare, finantare), cat si cea de service. Echipele dedicate Renault PRO+ vor raspunde solicitarilor specifice ale clientilor profesionali, oferindu-le competenta, reactivitate si flexibilitate, expertiza tehnica si comerciala in ceea ce priveste gama de vehicule utilitare si de vehicule carosate si personal calificat.

 

Aflat la inaugurarea PRO+, Viorel Asaftei, Director Vanzari Speciale, a declarat: “Renault PRO+ se traduce prin profesionalism din partea echipelor implicate si profitabilitate pentru clienti. Ne dorim sa devenim o referinta atat in materie de produs, prin noul Master, cat si in materie de solutii oferite clientilor persoane juridice, prin noile centre de business pe care tocmai le-am inaugurat.”

Andrei Monenciu

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1948 :: 17.8MB