No SSO cookie

Noul proprietar al Opel va muta o parte din productie din Germania in Ungaria si Austria

voteaza
(0/ 0)
Noul proprietar al Opel va muta o parte din productie din Germania in Ungaria si Austria
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul proprietar al Opel va muta productia companiei la amplasamentele din Ungaria si Austria de la cele doua fabrici din Germania, a anuntat vineri cotidianul Handelsblatt, citat de portfolio.hu.

 
 
Cotidianul german a declarat ca grupul canadian Magna, producator de piese auto, ce va prelua controlul Opel impreuna cu banca ruseasca OAO Sberbank si producatorul rus de automobile GAZ, va transfera productia de motoare de la uzinele din Rüsselsheim si Bochum catre amplasamentele din Szentgotthard si Aspern.

Magna va pastra operatiunile de asamblare din Bochum, Russelsheim si Eisenach, iar fabrica de motoare de la Kaiserslautern va fi in continuare operationala.

Din cauza acestui transfer, circa 3.600 slujbe vor disparea de la divizia germana a Opel.


Noul proprietar este insa optimist si in ceea ce priveste perspectivele din Rusia. Conform planului de afaceri dezvaluit de Handelsblatt, Magna vrea sa cumpere si divizia ruseasca a marcii Chevrolet, detinuta de General Motors, tot impreuna cu Sberbank.

Prin aceasta tranzactie, drepturile de productie si comercializare a marcii Chevrolet pe piata rusa vor reveni grupului Magna. Chevrolet este a treia marca in clasamentul preferintelor rusilor, cu circa 450.000 automobile vandute pe an.

Magna intentioneaza sa vanda 350.000 modele Chevrolet si 200.000 modele Opel pe an pe piata rusa pana in 2014. Adaugandu-se la productia GAZ, totalul s-ar ridica la 700.000 automobile pe an, aproape jumatate din capacitatea de productia a "noului Opel".

Magna va achizitiona o participatie de 20% in Opel iar banca ruseasca Sberbank va cumpara 35%, avand drept partener industrial producatorul rus de automobile GAZ, detinut de miliardarul Oleg Deripaska.

Acest consortiu va fi actionarul majoritar, General Motors urmand a controla 35% din companie iar Opel restul de 10%. 

 

Cuvinte cheie:
Opel | Magna |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2067 :: 18.68MB