No SSO cookie

Noul Porsche Cayenne

voteaza
(0/ 0)
Noul Porsche Cayenne
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Porsche Cayenne facelift intră pe piață cu un design mai viguros, eficiență sporită și o gamă extinsă de dotări standard

 
 

Fiind o mașină sport din segmentul SUV, Porsche Cayenne combină ADN-ul specific Porsche și performanțe tehnice de excepție.

Noua generație Porsche Cayenne va fi disponibilă pe piață în cinci versiuni: Cayenne S, Cayenne Turbo, Cayenne Diesel, Cayenne S Diesel și, în premieră mondială, Cayenne S E-Hybrid, primul SUV din segmentul premium cu sistem plug-in hybrid. Acest model, împreună cu Panamera S E-Hybrid și 918 Spyder, fac din Porsche singurul producător de mașini din lume care oferă trei modele plug-in hybrid.

Cayenne este un model de succes al celor de la Porsche, prima versiune fiind lansată pe piaţă în anul 2002, atunci când s-a dorit a fi prima maşină sport în segmentul SUV. Vânzările au depăşit încă de la început toate aşteptările producătorului: peste 276.000 de unităţi au fost produse şi au aparţinut primei generaţii (2002 – 2010), apoi din a doua generaţie introdusă în 2010 şi care se vinde şi astăzi au fost produse până acum aproximativ 303.000 unităţi.

La această versiune cu facelift, designerii Porsche au mizat pe un design mai simplu, cu linii precise. Cu totul noi sunt partea frontală, aripile faţă şi capota.  Cele două grile de admisie a aerului din partea frontală, situate în stânga şi în dreapta sunt de asemenea noi şi au rolul de a direcţiona aerul către intercooler şi de a crea o identitate vizuală puternică acestui nou model.

 

În partea din spate au avut loc modificări mai clare şi mai vizibile. Aripile au fost redesenate, locul unde se montează numărul de înmatriculare a primit şi el un design nou, iar hayonul modificat şi stopurile din două bucăţi sunt foarte bine integrate şi aduc un aspect mai curat întregului exterior. Blocurile optice spate au primit de asemenea un interior şi bineînţeles o amprentă luminoasă modificate, iar evacuările cu un design împărţit în patru segmente sunt încorporate în continuare în bara de protecţie inferioară.

Aşa cum s-a anunţat astăzi, toate modelele Cayenne vor cosuma semnificativ mai puţin combustibil comparativ cu generaţia actuală.

Versiunea Cayenne S E-Hybrid este primul hybrid plug-in din segmentul SUV premium. Progresul tehnologic realizat de acest model este imens în comparație cu modelul anterior Cayenne S Hybrid. Noul model dispune de o baterie de tip litiu-ion, cu o capacitate de 10,8 kWh, care permite o rulare în mod 100% electric între 18 şi 36 km, în funcţie de mai mulţi factori, precum stilul de condus sau relieful pe se rulează.

Puterea motorului electric va fi de 95 CP, iar consumul de combustibil în regim mixt anunţat este de 3,4 l/100 km.

Noul motor V6 biturbo de 3,6 litri ce va fi montat pe Cayenne S este un exemplu concludent care arată că reducerea cilindreei şi a numărului de clinidrii nu compromit performanţele noului model. Consumul mixt declarat al acestei versiuni, calculat după noile reglementări europene, este între 9,8 şi 9,5 l/100 km, mult mai mic faţă de V8-ul montat anterior pe Cayenne S.

V6-le biturbo dezvoltă o putere de 420 CP la 6.000 rpm şi vine standard cu transmisia Tiptronic S cu opt trepte, accelerând de la 0 la 100 km/h în doar 5,5 secunde în timp ce viteza maximă este de 259 km/h.

Cayenne Turbo va avea montat un motor V8 biturbo de 4,8 litri ce va produce nu mai puţin de 520 CP la 6.000 rpm şi un cuplu de 750 Nm disponibil între 2.250 şi 4.000 rpm. Acest motor permite atingerea vitezei de 100 km/h cu start de pe loc în numai 4,5 secunde (sau 4,4 secunde cu pachetul opţional Sport Chrono), în timp ce viteza maximă este de 279 km/h şi consumul declarat pentru un regim mixt de condus este între 11,5 şi 11,2 l/100 km.

Noile modele Cayenne vor fi disponibile în România începând cu 11 octombrie 2014.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2541 :: 21.35MB