No SSO cookie

Noul Porsche Boxster se prezinta mai tanar, mai puternic, mai usor

voteaza
(0/ 0)
Noul Porsche Boxster se prezinta mai tanar, mai puternic, mai usor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

A treia generatie Porsche Boxster vine cu o sumedenie de imbunatatiri.

 
 

Porsche Boxster a ajuns la cea de a treia generatie, de la aparitia seriei, in 1996. Aceasta a treia interpretare Boxster vine cu o caroserie redesenata, realizata din materiale usoare, motorizari boxer, in sase cilindri, imbunatatite, un sasiu complet refacut si un design in stilul caracteristic Porsche.


Noul Boxster are o caroserie cu partile fata-spate mai scurte, un parbriz mai putin inclinat spre interior si o alura mai plata. Fata si spatele imprumuta liniile stilistice de la 918 Spyder Concept, care de asemenea, se afla in stadiu avansat si se indreapta catre liniile de productie.

La interior, cele mai proeminente schimbari au avut loc la nivelul consolei centrale, care a primit un ecran mare, sub care se gaseste zona de control interior, similara celei de pe ultimele generatii 911 si Panamera.

Ampatamentul si ecartamentul, ambele marite, promit un spatiu mai generos pentru pasageri, la confortul carora se adauga un plafon retractabil complet automat, care se retrage intr-un compartiment special.

Detaliile tehnice furnizate sunt inca laconice, insa se stie ca noul Boxster are o caroserie semnificativ mai usoara decat cea realizata din otel, a modelului pe care-l inlocuieste. Aceasta se datoreaza  compozitiei de aluminiu din care a fost realizata. De asemenea, sasiul realizat tot din aluminiu, contribuie si el la "usurarea" modelului.

Sub capota motorului nu si-a facut loc mult-asteptata unitate in patru cilindri, despre care s-a tot vorbit, insa Porsche a reasezat pe bancul de lucru motoarele boxer in sase cilindri, le-a refacut si le-a dotat, pe ambele, cu sistemul de injectie directa.


Varianta de baza Boxster primeste motorul de 2,7 litri, sase cilindri, boxer, in locul celui de 2,9 litri. Impotriva faptului ca unitatea are o cilindree mai mica, aceasta produce cu 10 CP mai mult si aduna 265 CP care pot oferi o acceleratie 0-100 km/h in 5,7 secunde (fata de 5,8 secunde la modelul precedent).

Varianta mai musculoasa a modelului Boxster are sub capota aceeasi cilindreee ca si pana acum, 3,4 litri, dar in urma interventiei inginerilor de la Porsche a primit 5 CP in plus, ajunge la 315 CP in total si acceleraza de la 0 a 100 km/h in 5,0 secunde (cu 0,2 secunde mai rapid decat modelul precedent).

Ambele variante de echipare sunt cuplate la o transmisie manuala cu sase trepte, in standard, sau cu o transmisie automata, in sapte trepte, cu dublu ambreiaj PDK, evident, numai optional.


Chiar daca sunt mai rapide decat generatiile pe care le inlocuiesc, atat Boxster, cat si Boxster S, sunt mai frugale, oferind un consum, in ciclu combinat, ed 7,7 l/100 km, respectiv 8,0 l/100 km.

Pentru cei cu dare de mana, dar si fini cunoscatori ai fenomenului auto, Porsche pune la dispozitie printre altele, tot optional, Sport Chrono Package prevazut cu Dynamic Transmission Mounts si sistemul Porsche Torque Vectoring (PTV), cu diferential cu alunecare limitata.

Vanzarile pentru piata din Europa ale noului Boxster vor incepe din aceasta primavara, in timp ce SUA il va primi abia in vara aceasta. Preturile pentru SUA sunt 49.000$ pentru Boxster si 60.900$ pentru Boxster S, cat pentru eurpeni, ne asteptam sa fie, evident, mai mari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3401 :: 22.13MB