No SSO cookie

Noul Peugeot 4008 - putere, versatilitate si stil

voteaza
(0/ 0)
Noul Peugeot 4008 - putere, versatilitate si stil
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O aparitie distincta, plina de stil, oferind toate facilitatile unui SUV 4x4, Peugeot 4008 este un raspuns la necesitatile tot mai elevate ale utilizatorilor de vehicule tot-teren moderne si adaptabile.

 
 

In concordanta cu strategia recenta a mixului de gama de modele, Peugeot va prezenta noul 4008 initial doar pe marile piete internationale, care au capacitatea de a aconta minimum 70% din vanzari.

Piata mondiala de SUV-uri a crescut in mod constant incepand din 2005. In Rusia tot-terenurile au o pondere foarte ridicata, detinand in momentul de fata o cota de piata de 20% din totalul vehiculelor comercializate. In China sau Europa de Vest acest tip de automobile a ajuns la 10% din piata, dat fiind ca versatilitatea lor acopera o gama foarte larga de asteptari si necesitati ale clientilor. Practic, in intreaga Europa segmentul D pierde teren in favoarea acestor modele incadrate in segmentul E. In China, atractia pentru aceste vehicule este data de statutul social pe care il comunica, SUV-urile indeplinind totodata si functia de vehicul multifunctional, un aspect important pe piata asiatica.

Nu in ultimul rand, impactul asupra mediului este perfect comparabil cu cel al autoturismelor obisnuite de segment compact sau mediu.

In acest context international, Peugeot 4008 este raspunsul ideal, fiind un vehicul ce se integreaza perfect in noua dinamica de piata, servind in mod proactiv si competitiv intentiile de progres ale marcii Peugeot in regiunile comerciale strategice.

Prin intermediul noului sau 4x4, Peugeot completeaza gama de modele existenta, cu un autoturism ce indeplineste in mod corespunzator toate exigentele clientilor. Cu personalitate puternica, bine adaptata mediului international foarte competitiv, 4008 este orientat atat catre utilizatori care au sau au mai avut o masina de teren, cat si pentru cei care vor sa exploreze o alternativa la clasicele berline de segment mediu sau la monovolume.

In Europa, 4008 este orientat mai mult catre utilizatorii care apreciaza modelele dinamice, puternice, cu dimensiuni optime pentru activitati recreationale, cu un interior practic si incapator si cu o eficienta competitiva in ceea ce priveste consumul si exploatarea. Peugeot 4008 indeplineste cu succes toate aceste cerinte enumerate, fiind o completare fericita a ceea ce ofera modelele consacrate deja: 4007 si 3008, inclusiv recenta versiune HYbrid4.

Chiar daca este un produs al parteneriatului PSA-Mitsubishi, 4008 se aliniaza perfect la personalitatea traditionala a modelelor Peugeot. Grila flotanta, aerul felin al blocurilor optice frontale certifica apartenenta lui 4008 la codul stilistic Peugeot. Aceasta apartenenta este suplimentar evidentiata in partea frontala de LED-urile pentru iluminarediurna care completeaza ”gheara felina” ce poate fi intuita la blocurile optice posterioare.

Caracterul off-road al masinii este accentuat de adoptarea grilei cu design vertical, bandourile de protectie pentru lateralul caroseriei si pasajele rotilor, precum si de jantele de mari dimensiuni, cu design personalizat.

Munca echipei de design a vizat chiar si cel mai mic detaliu, dand lui 4008 o eleganta si o clasa aparte pentru segmentul de piata din care face parte. Exteriorul este evidentiat de tusele cromate, iar ambianta interioara este innobilata de alegerea materialelor de finisare. Plansa de bord cu textura moale si decoratiunile cu aparenta de lemn lacuit dau o nota aparte. Plafonul panoramic din sticla permite o buna iluminare a habitaclului atat in zona conducatorului auto, cat si a pasagerilor din spate. Confortul este suplimentat de utilizarea blocurilor de iluminare intrerioara cu LED-uri. Echipamentele suplimentare precum Open&Go, jantele de 18 inch, sistemul de navigatie cu ecran tactil si camera video pentru mers inapoi intregesc viziunea marcii Peugeot despre modul in care un SUV modern trebuie sa intruneasca asteptarile utilizatorilor.

Platforma tehnica a lui 4008 a fost preluata de la 4007, insa a fost redusa drastic in lungime, cu aproximativ 30 cm.

Consolele fata si spate au fost micsorate foarte mult, insa ampatamentul si ecartamentul au suferit doar modificari minore, pentru a retine confortul general al acestei platforme tehnice. Toate aceste caracteristici, precum si dimensiunile exterioare, 4.34 lungime si 1.80 latime, completate de inaltimea de 1,63 m, fac din 4008 o masina cu totul si cu totul versatila si in acelasi timp suficient de compacta penru mediul urban.

In versiune cu tractiune integrala, conducatorul auto poate selecta trei moduri de functionare ale transmiei: 2WD in care se folosesc doar doua roti motoare, cele ale puntii fata si 4WD, in care tractiunea este asigurata de toate cele patru roti, cuplajul central ce indeplineste rolul de diferential mecanic fiind gestionat automat in functie de conditiile de aderenta la roti. Astfel, tractiunea pleaca tot de la modul 4x2 roti motoare fata, iar cuplul este transferat progresiv si la rotile spate in momentul in care sistemul de gestiune sesizeaza pierderi de aderenta la rotile anterioare.

Suplimentar, exista cel de-al treilea mod LOCK, in care cuplajul central este blocat, distributia de cuplu fiind egala la ambele punti si tractiunea fiind integrala permanenta, indiferent de aderenta la roti. Acest tip de transmisie va reprezenta aproximativ 80% din totalul vanzarilor lui 4008, modelul fiind oferit doar in aceasta configuratie in anumite regiuni europene.

In Romania, Peugeot 4008 va fi comercializat incepand cu trimestrul trei al anului 2012.

Motorizari:

Benzina

1.6l 85 kW (116 CP) / 152 Nm, cutie de viteze manuala cu cinci trepte

2.0l 113 kW (150 CP) / 198 Nm cutie de viteze manuala cu cinci trepte sau CVT

HDi Diesel:

1.6l HDi FAP 82 kW (112hp) / 270 - 280 Nm, cutie de viteze manuala cu sase trepte

1.8l HDi FAP 110 kW (150hp) / 300 Nm, cutie de viteze manuala cu sase trepte

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2870 :: 17.8MB