No SSO cookie

Noul Peugeot 301 - robust si generos

voteaza
(5/ 3)
Noul Peugeot 301 - robust si generos
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Pegeot 301 este destinat acelor piețe în care condițiile de drum sunt foarte dificile, iar spatiul interior este o necesitate de primă importantă. Este motivul pentru care aceste două aspecte au fost baza de pornire a proiectului și elementele de bază pentru echipa de design Peugeot. 301 a fost gândit pentru a deveni referinta segmentului în materie de spațiu interior și durabilitate.

 
 

Încă de la debutul proiectului, cand au fost definite specificațiile masinii, inginerii Peugeot au luat în calcul că 301 va trebui să ruleze foarte mult timp în condiții dificile: drumuri de slabă calitate, climat extrem (foarte fierbinte sau foarte rece), umiditate ridicată, etc. Toate aceste situatii au fost premise de dezvoltare ale noului model si, mai mult decât atât, prototipurile au fost testate extensiv, fiind rulate zeci de mii de kilometri pe mai multe continente ale lumii.


Folosind toate datele prelevate din dezvoltarea modelului, precum si experienta de peste o sută de ani în fabricarea masinilor, designerii Peugeot au ales cele mai bune soluții tehnice pentru a îndeplini toate promisiunile de mai sus pentru viitorii proprietari ai lui 301. Astfel modelul beneficiază de mai multe caracteristici pentru a putea functiona foarte mulți ani în zone dificile ale planetei:
- Tren de rulare dezvoltat special pentru exploatarea în conditii dure, asigurând rezistență în timp, dar si confort
- Un număr foarte mare de subansambluri sunt prevăzute cu asamblări filetate pentru a crește durabilitatea în condiții de rulare cu regim de vibratii ridicat
- Dublă etansare a habitaclului pentru protecție sporită la praf si umiditate
- Sistem de climatizare supra-dimensionat pentru răcire sau încălzire eficace în condiții extreme de temperatură
- Parbriz cu sectiune inferioară încălzită pentru zonele reci

Fiabilitate, regăsită atât în design cât si în cele mai mici detalii ale masinii, acompaniată de un standard de calitate foarte ridicat al asamblărilor și execuției în general. Au fost o parte din temele de proiect pentru 508, renumit deja pentru calitatea percepută. Acestea sunt si elementele aplicate la 301, care va fi consturit la uzina de la Vigo. În total, prototipurile de teste au parcurs peste 4 milioane de kilometri pentru a perfecționa mașina până în cele mai intime detalii. Rezultatul este fiabilitatea excepțională, chiar și în cele mai dificile condiții de exploatare.
301, etalon pentru spatiu.
Spatiul din habitaclu si volumul portbagajului au constituit două obiective majore, ele fiind legate de cerințele exprese ale utilizatorilor de automobile din pietele strategice ale lui Peugeot 301, localizate în marea lor majoritate în afara Europei de Vest. În cele mai multe cazuri, automobilul este utilizat de întreaga familie, astfel că de multe ori pasagerii de pe banchetă sunt o prezență constantă în masină. Peugeot 301 a fost dezvoltat tinând cont de toate aceste considerente, urmărind să devină o referință comparativ cu ceea ce există în prezent pe piată.
Proiectantii caroseriei au optimizat dimensiunile platformei utilizate pentru 301, astfel încât să se poată ajunge la o lungime totală de 4,44 m. Ampatamentul a crescut la 2,65 m, fiind cel mai mare din segment, astfel încât să permită obtinerea unui spațiu maxim.

Elementele esentiale care definesc Peugeot 301 din punct de vedere spatiu sunt:
- Lătimea la umeri pentru locurile din față: 1.409 mm
- Lătimea la umeri pentru locurile din spate: 1.395 mm
- Spatiu pentru genunchi: 121 mm
- Volum portbagaj: 640 litri (506 dm3 conform VDA 210)
Notă: spatiul pentru genunchi este măsurat cu scaunul soferului în pozitie normală; altfel, dimensiunea poate fi extinsă până la 260 mm.
O berlină în trei volume cu veleităti internationale Peugeot 301 va fi pus în vânzare pe 1 Noiembrie în Turcia, Europa Centrală si de Est, Rusia, Ukraina, Grecia, Magreb, și Orientul Mijlociu. Va fi disponibil de asemenea în câteva tări africane, pe anumite piete din America Latina si China.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3226 :: 20.11MB