No SSO cookie

Noul Passat este "Car of the Year 2015" în Europa

voteaza
(0/ 0)
Noul Passat este
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mult râvnita distincţie "Maşina Anului" în Europa a fost acordată celei de-a opta generaţii a lui Passat. Câştigătorul a fost anunţat în după-amiaza dinaintea deschiderii Salonului Auto de la Geneva.

 
 

Unul dintre cele mai vechi şi bine-cunoscute distincţii europene, "Car of the Year", premiază anual cele mai bune noi modele din industria auto, începând din 1964. Juriul compus din 58 de jurnalişti auto europeni din 22 de ţări a nominalizat 7 candidaţi pentru finală. În lunile precedente, aceşti candidaţi au fost supuşi unor teste, comparaţii şi evaluări detaliate, având la bază criterii precum caracterul economic, confortul, siguranţa, caracteristicile dinamice, funcționale şi de design, precum şi progresul tehnic. La a 52-a ediţie a acestei competiţii tradiţionale, noul Passat a triumfat în faţa celor 6 rivali ai săi din finală, obţinând 340 de puncte. Două modele din gama actuală Volkswagen au primit deja acest mult-dorit premiu, şi anume Polo în 2010 şi Golf în 2013. Alături de "Golden Steering Wheel 2014" (Volanul de Aur 2014) şi "Auto Trophy 2014" (Trofeul Auto 2014), locul întâi la "Car of the Year" a fost precedat de mai multe premii obţinute în Germania şi în străinătate.

coty2015_finalists

 

Noul Passat, în toate versiunile sale, este unul dintre automobilele de clasă medie cu cel mai mare succes la nivel mondial, cele 1,1 milioane de unităţi vândute în 2014 încadrându-l printre modelele Grupului Volkswagen cu cel mai mare volum în lume. Graţie metodelor inginerești avansate, a fost posibilă crearea unui design mult mai dinamic (inclusiv gardă la sol redusă, ampatament mai mare, jante mai mari). În ciuda lungimii nemodificate, interiorul noului Passat a crescut considerabil. Totodată, au fost adăugate tehnologii de ultimă oră: printre acestea se numără sisteme precum Active Info Display (un panou de instrumente complet digital) şi display-ul retractabil Head-up (disponibil la o dată ulterioară), precum şi sisteme ca de exemplu Rear Seat Entertainment pe bază de aplicaţii pentru tablete, Front Assist plus funcţia de frânare de urgenţă City cu Pedestrian Monitoring şi alte trei premiere mondiale - Emergency Assist (mașina se oprește în caz de urgenţă), Trailer Assist (manevrare asistată cu remorcă) şi Traffic Jam Assist (asistent pentru blocaje trafic). Noul Passat oferă la alegere 10 motoare supraalimentate cu injecţie directă de benzină şi diesel, cu puteri pe o plajă între 120 CP şi 280 CP.

Passat GTE, primul Passat cu sistem hibrid plug-in va fi disponibil la sfârşitul acestui an. Motorul 1,4 litri TSI pe benzină dezvoltă o putere de 56 CP, iar motorul electric generează 115 CP, cuplul maxim al sistemului de propulsie hibrid plug-in fiind de 400 Nm. Puterea şi cuplul sunt exploatate într-o manieră extrem de prietenoasă cu mediul şi eficientă. Consumul în ciclu NEDC (pentru autovehicule hibride) este de sub 2,0 l/100 km şi 13,0 kWh/100 km, iar aceste valori înseamnă emisii de CO2 de sub 45 g/km. Ansamblul hibrid oferă o autonomie de peste 1.000 de kilometri , cu rezervorul de 50 de litri plin şi cu bateria complet încărcată.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2341 :: 22.12MB