„N
Cumparatorii modelului Corsa GSi au de ales intre
variantele cu trei si cinci usi. Prevazut cu un motor turbo pe benzina
de 1,6 l, noul Corsa atinge o viteza maxima de 210km/h si accelereaza
de la 0 la 100 km/h in 8,1 secunde. Sistemul de servodirectie asistata
electronic (EPS) cu un nivel de asistenta progresiv variabil si sasiul
sport coborat (fata: 18 mm, spate: 15 mm), prevazut in dotarea standard
cu sistem ESP, asigura un nivel ridicat de agilitate in timpul
condusului.
Designul Corsa GSi este de asemenea atletic, beneficiind de modificari la exterior cum ar fi extensii spoiler fata si spate, spoiler acoperis, pragurile laterale, teava de esapament cromata cu aspect sport si jantele din aliaj de 17 inch. Ambianta dinamica din interior este pusa in evidenta de scaunele sport confortabile, cu capitonaj in gri inchis/rosu si sustinere laterala, de volanul capitonat cu piele si insertii de culoare rosie, de centurile de siguranta de asemenea de culoare rosie si de pedalele din aliaj.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!