No SSO cookie

Noul Opel Astra vine la Frankfurt

voteaza
(0/ 0)
Noul Opel Astra vine la Frankfurt
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel va lansa noul Astra la Salonul Auto de la Frankfurt.

 
 

Opel va prezenta la Salonul Auto de la Frankfurt noua generatie a modelului Astra. Pe langa marea noutate a germanilor se mai numara  paleta ultra-eficienta de motoare, cu un consum de carburant foarte redus pentru clasa autovehiculelor compacte si noul Ampera Voltec, cu zero emisii de CO2.

Reprezentand a zecea generatie a autovehiculelor Opel compacte, noul Astra va fi lansat ulterior anul acesta cu o gama completa de opt motoare, cu o putere dezvoltata de la 95 CP 180 CP. Noul Astra are dimensiuni putin mai mari, pentru a asigura un interior mai spatios, si in acelasi timp beneficiaza de imbunatatiri de proiectare pentru sporirea eficientei consumului de carburant si a performantei.

Gama de grupuri motopropulsoare a modelului Astra, cu transmisie manuala, asigura o performanta impresionanta si o reducere generala a consumului de carburant si a emisiilor de CO2 cu peste 12 procente in comparatie cu generatia curenta. Consumul mediu de carburant al celor patru motoare diesel, ce dezvolta o putere cuprinsa intre 70 kW/95 cp si 118 kW/160 cp, care se estimeaza ca va reprezenta aproape jumatate din consumul pe care il avea noul Astra vandut in Europa la lansare, este de numai 4,6 l/100 km.

Consumul mediu de carburant al gamei de motoare pe benzina este de numai 6,1 l/100 km. Continuand strategia de reducere a dimensiunilor a marcii Opel, un nou motor 1.4 turbo pe benzina de 103 kW/140 cp, ia locul variantei curente de 1,8 litri, asigurand sporirea eficientei din punct de vedere al consumului de carburant cu aproape 18 procente.

'Strategia noastra este mai degraba de a oferi o gama completa de autovehicule Astra, cu motoare eficiente din punct de vedere al consumului de carburant, la un pret accesibil, decat de a ne concentra intreaga atentie asupra unei versiuni unice si spectaculoase, dar scumpe, cu emisii reduse de CO2. Continuam astfel sa asiguram o reducere reala a consumului de carburant, pastrand in acelasi timp experienta extrem de placuta a conducerii', a declarat Carl-Peter Forster, presedintele Consiliului de Supraveghere al Opel.

Gama de grupuri motopropulsoare cuprinde motoare care dezvolta o putere specifica mare, cu un consum de carburant scazut si cu emisii de CO2 reduse. Toate motoarele indeplinesc cerintele normelor Euro 5 privind emisiile de gaze. In varianta standard acestea sunt disponibile cu sistem de transmisie manuala, cu sase trepte de viteza si cu o varianta cu cinci trepte de viteza pentru motoarele cu aspiratie naturala, de 1,4 si 1,6 litri, pe benzina, si cel turbo diesel de 1,3 litri. Sistemul de transmisie automata, cu sase trepte de viteza, este disponibil ca dotare optionala, pentru motoarele 1.6, 1.4 Turbo si 1.6 Turbo pe benzina, precum si pentru motorul 2.0 turbo diesel.

Gama CDTI turbo diesel include unitatile de 1,3, 1,7 si 2,0 litri, toate dotate cu sistem de injectie common-rail, cu injectie multipla si o gama de puteri cuprinsa intre 70 kW/95 cp si 118 kW/160 cp. Toate motoarele sunt echipate, ca dotare standard, cu filtru de particule. Chiar si modelul 2.0 CDTI, care dezvolta o putere de 118 kW/160 cp, are un consum mediu de numai 4,9 l/100 km si emisii de doar 129 g/km CO2.

Prima generatie ecoFLEX, cu emisii de CO2 de numai 109 g/km si un consum mediu de numai 4,2 l/100 km se va adauga gamei de autovehicule in primavara anului 2010.

Gama motoarelor pe benzina cuprinde motoare cu aspiratie naturala si supraalimentare de 1,4 si 1,6 litri, oferind o putere cuprinsa intre 74 kW/100 cp si 132 kW/180 cp.

Versiunea de baza pentru gama motoarelor pe benzina, care dezvolta o putere de 74 kW/100 cp, are un consum de numai 4,2 l/100 km si emisii de CO2 de numai 129 g/km. Cu aceste valori este cel mai eficient motor compact pe benzina existent pe piata, din punct de vedere al consumului de carburant.

Scotand in evidenta strategia permanenta a marcii Opel de reducere a emisiilor de CO2 prin reducerea capacitatii motorului, gama va fi completata de un motor Turbo absolut nou, de 1,4 litri, care va dezvolta o putere generoasa, de 103 kW/140 cp si un cuplu de aproximativ 200 Nm, disponibil intre 1.850 si 4.900 rpm. Acest motor inlocuieste unitatea cu aspiratie naturala de 1,8 litri (140 cp/175 Nm) din gama curenta, care dezvolta o putere similara, dar oferind un cuplu mai mare cu 15 procente si un consum de carburant extrem de scazut, de numai 5,9 l/100 km, ceea ce reprezinta o imbunatatire de aproape 18 procente.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2331 :: 18.68MB