No SSO cookie

OFICIAL: Primele detalii și fotografii cu noul Opel Astra K

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Primele detalii și fotografii cu noul Opel Astra K
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua generație Astra se bazează pe o arhitectură ușoară complet nouă. Designul suplu face ca noul Astra să arate mai atletic și va celebra premiera mondială la Salonul Auto Internațional de la Frankfurt din această toamnă (17-27 septembrie).

 
 

Noul Astra K este cu până la 200 kg mai ușor decât predecesorul său, iar designul său face aceast lucru vizibil și la exterior. Dimensiunile sunt mai mici, dar atât spațiul, cât și confortul au crescut, susțin oficialii mărcii. Sub capotă, Astra va avea numai motoare de ultimă generație. Numeroase tehnologii și sisteme de asistență vor spori confortul și siguranța pasagerilor, în frunte cu asistenul personal în conectivitate și servicii, Opel OnStar și noua matrice complet LED inovatoare IntelliLux.

Vizionarul Monza Concept, prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt 2013, a fost mentorul celei de unsprezecea generații a modelului compact Opel. Potrivit Dr. Karl-Thomas Neumann, fiecare element și fiecare caracteristică de design a conceptului Monza reflectă eficiența. Noul Astra urmează riguros această viziune și în funcție de model și de nivelul de echipare, va fi cu până la 200 kg mai ușor decât predecesorul său, dar cu cel puțin 120 kg. Arhitectura complet nouă a vehicului joacă un rol major în reducerea greutății. Fiecare componentă are un design compact și integrează materiale ușoare. Doar greutatea caroseriei a fost redusă cu 20 la sută, de la 357 la 280 kilograme. Măsuri suplimentare, legate de șasiu, au dus la încă 50 de kilograme reduse.

opel-astra-295888


Sub capota fiecărui nou Astra va putea fi găsit un membru al portofoliului complet nou de motoare. Puterile variază de la 95 CP la 200 CP, în timp ce toate motoarele diesel și benzină au o cilindree de până la 1,6 litri.

Motorul 1.6 CDTI cu o gamă largă de puteri ce încep de la 95 CP acoperă oferta diesel, în timp ce 1.0 ECOTEC Turbo cu injecție directă (105 CP) este motorul pe benzină de la nivelul de bază. Punctul culminant din portofoliul de motorizări al Astra este noul 1.4 ECOTEC Turbo cu injecție directă, o unitate cu patru cilindri din aceeași familie ca și motorul mai mic, de un litru cu trei cilindri. Motorul complet din aluminiu debuteză cu 145 CP. Acesta livrează un cuplu maxim de până la 250 Nm foarte devreme. Puterea maximă este disponibilă între 1.800 și 4.000 rpm. În baza construcției sale, noul 1.4 ECOTEC Turbo cu injecție directă adaugă mai puțină greutate mașinii. Doar blocul motor din aluminiu cântărește cu zece kilograme mai puțin decât blocul de oțel forjat al actualului turbo de 1.4 litri.

opel-astra-295902

 

Logo-ul Opel amplasat în centrul barei cromate pe grilă și "lama" caracteristică ce urcă spre spate fac ca noul Astra să fie imediat recunoscut ca un membru al familiei Opel. Farurile se topesc în grila radiatorului, pentru a forma o unitate grafică. Cel mai semnificativ element de design, stâlpul C divizat, crează impresia unui acoperiș plutitor. Interacțiunea dintre lumină și umbră este accentuată de bara transversală orizontală de deasupra logo-ului, ce leagă luminile din spate.

Noul Opel Astra nu doar pare mai mic, ci chiar este mai mic. Cu o lungime totală de 4,37 metri este cu aproape cinci centimetri mai scurt decât predecesorul său. Cu o înălțime de 1,46 metri este, de asemenea, cu 2,6 centimetri mai mic. Evident, dimensiunile au un impact asupra aerodinamicii și eficienței, noul Astra având un coeficient aerodinamic de sub 0.30.

Ampatamentul a fost redus cu doi centimetri, dar valoarea spațiului interior a crescut. În combinație cu scaunele nou proiectate, pasagerii din spate se pot bucura de o suplimentare de 35 de milimetri la picioare. În plus, distanța dintre scaunele din față și spate a fost crescută - aceasta îmbunătățește confortul la drum și senzația de spațiu.

Astra este primul nou model Opel care va fi disponibil cu asistentul personal de conectivitate și servicii Opel OnStar, încă de la lansare. Opel OnStar va fi introdus în Europa începând cu august 2015, inițial pe un număr de 13 piețe.

În plus, noua generație a sistemului infotainment IntelliLink își va sărbători debutul pe Astra. Cum acesta este compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay, va facilita aducerea universului smartphone în mașină, o premieră în segmentulul din care face parte Astra. Fiecare sistem construiește pe caracteristicile pe care utilizatorii de smartphone-uri le folosesc cel mai mult. Android Auto este construit în jurul Google Maps, Google Now și abilitatea de a vorbi cu Google, precum și pe ecosistemul de aplicații care include WhatsApp, Skype, Google Play Music, Spotify. O listă completă de aplicații suportate sunt disponibile la Android.com/auto.

opel-astra-295894

 

Sistemul patentat Opel, matricea de lumini complet LED de generație următoare, permite condusul cu faza lungă fără orbire și va fi disponibil în clasa compactă pentru prima dată pe Astra. Format din 16 segmente de LED-uri - opt pe fiecare parte a vehiculului - noul sistem de matrice cu LED-uri adaptează în mod automat și constant lungimea și distribuția fasciculului luminos la orice situație de trafic. În acest proces, sistemul funcționează împreună cu camera frontală Opel Eye. Imediat ce vehiculul iese din mediul urban, fază lungă este activată automat și rămâne așa. La viteze de 80 km/h, șoferii detectează obiectele de la marginea drumului cu 30 sau chiar 40 de metri mai devreme decât cu iluminarea convențională cu halogen sau xenon în faza scurtă. Acest lucru le acordă în jur de 1,5 secunde în plus pentru a reacționa. Nici orbirea celorlalți participanți la trafic nu este o problemă. Când camera detectează surse de lumină de la traficul din sens opus sau din spate, LED-urile individuale din zona în cauză sunt dezactivate, tăind pur și simplu lumina din jurul respectivelor vehicule. Restul drumului și împrejurimile sale rămân puternic iluminate. Un alt avantaj este faptul că mișcările mecanice nu mai sunt necesare în far pentru că segmentele LED individuale se activează sau dezactivează în funcție de situație, ceea ce contribuie, de asemenea, la durabilitate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3019 :: 17.82MB