No SSO cookie

Noul Opel ADAM S are premiera la Salonul Auto de la Paris

voteaza
(0/ 0)
Noul Opel ADAM S are premiera la Salonul Auto de la Paris
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model sport a familiei ADAM poartă denumirea ADAM S şi acesta va deveni vârful de gamă pentru ADAM și va arăta ce are de oferit la „Mondial de l’Automobile 2014” din Paris, între 4 și 19 octombrie

 
 

Un prototip al ADAM S a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva în primăvara trecută, iar acum a fost luată decizia de a produce modelul, în 2015. Cel mai recent model ADAM se caracterizează prin design sportiv și posibilități de personalizare numeroase. Șoferii cărora le place să conducă mai sportiv vor găsi sub capotă o unitate Turbo ECOTEC de 1,4 litri, cu o putere de 150 CP. În plus, datorită șasiului special adaptat și sistemului de frânare OPC, modelul de clasă mică își păstrează traiectoria, chiar și la viteze mari. Pedigriul sportiv al modelului ADAM S este cât se poate de evident, designerii i-au conferit un aspect elegant, atât la interior, cât și la exterior. Autovehiculul îndrăzneț de dimensiuni mici completează gama de modele ADAM după lansarea versiunii crossover ADAM ROCKS, care a avut deja loc şi a cărei analiză a datelor disponibile am redactat-o aici. Datorită performanțelor sale, ADAM S va adăuga încă o dimensiune celui mai bine conectat autovehicul de dimensiuni mici și campionului personalizării.

Cu 150 CP şi un cuplu de 220 Nm, noua versiune specială a unităţii Turbo ECOTEC de 1,4 litri a modelului ADAM S se mândreşte cu o putere de peste 100 CP/litru de cilindree. Este o unitate supraalimentată derivată din motorul existent cu patru cilindri al modelului ADAM, care a fost dezvoltată special pentru ADAM S. Aceasta are o putere mai mare cu 50 de procente şi un cuplu mai mare cu 70 de procente decât ruda sa de 1,4 litri cu aspiraţie naturală. Combinată cu o transmisie manuală cu şase trepte de viteză, propulsează modelul ADAM S de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde și până la o viteză maximă de 200 km/h.

Motorul 1.4 Turbo al modelului ADAM S este bineînțeles echipat cu tehnologia Start/Stop și întrunește deja cerințele viitorului standard de emisii Euro 6. Defazarea celor doi arbori cu came pentru sincronizarea continuu variabilă a supapelor şi un turbocompresor integrat în galeria de evacuare reduc greutatea şi asigură caracterul compact. Printre numeroasele elemente care reduc greutatea se află blocul motor din fontă cu o structură cu cadru tubular, arborii cu came tubulari şi o galerie de admisie din plastic. În această configurație, sportivul familiei ADAM se mulțumește cu 6,4 litri de benzină la 100 de kilometri în regim mixt, având emisii de 149 de grame de CO2 per kilometru.

Caracteristicile de conducere sportivă sunt sporite de șasiul performant special adaptat, dezvoltat special pentru ADAM S și de sistemul de direcție ce se laudă că ar fi unul foarte precis. Frânele mari OPC S, proiectate special pentru roți de diferite dimensiuni, asigură performanțe de frânare excelente. Pe jantele de 18 inch cu design în formă de elice sunt montate pneuri 225/35 R 18, iar etrierele de frână roșii sunt vizibile. Alternativ, sunt disponibile și jante de 17 inch.

Designul clar al modelului ADAM S nu lasă nicio urmă de îndoială asupra a ceea ce are sub capotă. Caroseria este marcată de buza spoilerului faţă, protecţiile pragurilor laterale şi bara de protecţie spate extinsă cu o ţeavă de eşapament vizibilă. Împreună cu designul pentru acoperiș „Red ʼn‘ Roll”, rezervat exclusiv pentru clienții ADAM S, sunt disponibile în total zece vopsele pentru caroserie și alte patru combinații pentru acoperiș. Spoilerul spate distinctiv de deasupra lunetei și logo-ul ADAM S de pe montanții C completează imaginea modelului. Cei care doresc să aibă o apariție și mai impresionantă își pot personaliza acoperișul și caroseria cu grafică specială „S” suplimentară.

La interior, șoferul și pasagerul din față pot alege dintre patru variante diferite de scaune, trei dintre acestea fiind disponibile exclusiv cu această variantă ADAM, inclusiv scaunele Recaro cu tapițerie din piele Morrocana sau nappa. Interiorul reflectă în multe moduri designul „Red ʼn‘ Roll”, de exemplu prin pachetul de piele opțional, inclusiv volanul, maneta schimbătorului și frâna de parcare din piele de culoare neagră și roșie sau iluminarea instrumentelor și a portierelor în roșu și alb. Toate acestea sunt completate de mici detalii precum covorașele speciale ADAM S sau cheia cu design ADAM S în gri-negru-roșu. Capitonajul cu design de steag în carouri, disponibil opțional, sporește aspectul de autovehicul de curse.

În plus, ADAM S are, de asemenea, lumini de zi şi lămpi de poziţie spate fumurii cu LED-uri, control electronic al climatizării şi sistemul IntelliLink de la Opel care oferă conectivitate şi aplicaţii de ultimă oră. Sistemul de infotainment este complet compatibil cu cele mai recente smartphone-uri ce utilizează Android sau Apple iOS. Acesta oferă conexiune USB şi Bluetooth, streaming audio, şapte difuzoare şi un ecran tactil color HD de 7 inch. Sistemul inteligent Opel IntelliLink asigură, de asemenea, navigaţia prin aplicaţia BringGo şi include aplicaţiile Stitcher şi TuneIn. Integrarea dispozitivelor Apple iOS în sistem permite utilizarea funcţiei de comandă vocală SIRI EYES FREE.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2431 :: 17.8MB