No SSO cookie

Noul MP3 - Rebeliunea Piaggio

voteaza
(0/ 0)
Noul MP3 - Rebeliunea Piaggio
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Se pare ca firma Piaggio si-a lansat campania de imbunatatire a imaginii prin "eliberarea" noului model MP3...

 
 
Desi o idee revolutionara in momentul lansarii sale initiale, modelul cu 3 roti MP3 nu a avut "priza" la public precum se asteptau producatorii, nedandu-se isna batuti, revin cu forte proaspete prin varianta de 400cc a scuterului! Astfel, incorporarea noii unitati de propulsie a necesitat modificari majore, cum ar fi alungirea caroseriei cu 65 de mm si pierderea unei parti din agilitatea caracteristica modelului, acesta fiind un pret mic insa pentru puterea suplimentara achizitionata. Din punct de vedere al stabilitatii insa, clientii fideli vor fi bucurosi sa afle ca e la fel de buna ca intotdeauna, in special datorita caracteristicelor roti pereche situate frontal, emblema vehiculului. Un alt plus al vehiculului, pe care utilizatorii il vor observa este imbunatatirea radicala a vechiului sistem de franare, actuala configuratie, fiind pe deplin utilizabile fara frica blocarii. Cu toate acestea, dezavantajul cel mai pregnant al vehicului consta in pozitia inconfortabila in care trebuie condus, numerosi utilizatori exprimandu-si nemultumirea, pe langa aceasta problematic mai este si lipsa spatiului pentru obiecte esentiale cumarfi castile, un adevarat "ghimpe in coastele" vehiculului! In final, in ciuda problemelor, variantade 400 cc este exact ceea ce lipsea modelului MP3, pentru a putea fi utilizat pe distante mari, firma Piaggio putand doar spera ca aceasta miscare va convinge clientii sa se intoarca...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
8.8095 :: 22.19MB