No SSO cookie

Noul MP3 - Rebeliunea Piaggio

voteaza
(0/ 0)
Noul MP3 - Rebeliunea Piaggio
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Se pare ca firma Piaggio si-a lansat campania de imbunatatire a imaginii prin "eliberarea" noului model MP3...

 
 
Desi o idee revolutionara in momentul lansarii sale initiale, modelul cu 3 roti MP3 nu a avut "priza" la public precum se asteptau producatorii, nedandu-se isna batuti, revin cu forte proaspete prin varianta de 400cc a scuterului! Astfel, incorporarea noii unitati de propulsie a necesitat modificari majore, cum ar fi alungirea caroseriei cu 65 de mm si pierderea unei parti din agilitatea caracteristica modelului, acesta fiind un pret mic insa pentru puterea suplimentara achizitionata. Din punct de vedere al stabilitatii insa, clientii fideli vor fi bucurosi sa afle ca e la fel de buna ca intotdeauna, in special datorita caracteristicelor roti pereche situate frontal, emblema vehiculului. Un alt plus al vehiculului, pe care utilizatorii il vor observa este imbunatatirea radicala a vechiului sistem de franare, actuala configuratie, fiind pe deplin utilizabile fara frica blocarii. Cu toate acestea, dezavantajul cel mai pregnant al vehicului consta in pozitia inconfortabila in care trebuie condus, numerosi utilizatori exprimandu-si nemultumirea, pe langa aceasta problematic mai este si lipsa spatiului pentru obiecte esentiale cumarfi castile, un adevarat "ghimpe in coastele" vehiculului! In final, in ciuda problemelor, variantade 400 cc este exact ceea ce lipsea modelului MP3, pentru a putea fi utilizat pe distante mari, firma Piaggio putand doar spera ca aceasta miscare va convinge clientii sa se intoarca...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1956 :: 17.86MB