No SSO cookie

Un nou motor GDi și o transmisie automată în opt trepte, marca Hyundai

voteaza
(0/ 0)
Un nou motor GDi și o transmisie automată în opt trepte, marca Hyundai
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Hyundai Motor a dezvăluit recent noul motor 1.6 litri Gdi și transmisia automată cu opt trepte, în cadrul evenimentului anual International Powertrain Conference.

 
 

Noul motor Kappa 1.6 litri GDi oferă un plus de putere, performanță și economie de carburant, reducând costurile de producție și emisiile de CO2 pentru vehiculele cu propulsie hibrid-electrica (HEV) sau plug in hibrid-electric (PHEV). Propulsorul, care va fi lansat în 2016, reprezintă primul mix între motorul cu ciclu Atkinson, cursa lunga pentru pistoane (eficiență termică mărită) și EGR cu răcitor.

Noul motor funcționează cu ciclul Atkinson, sistemul de distribuție continuă variabilă (CVVT) îmbunătățit, sistemul EGR cu răcitor și supapa EGR ultrarapidă. Toate acestea conduc la îmbunătățirea economiei de carburant cu 3% și creșterea puterii. Temperaturile propulsorului sunt menținute de termostat la valori diferite pentru chiulasa (88º) și bloc motor (105º), favorizând eficiența (micșorarea frecărilor în bloc) și reducând pericolul apariției detonației (chiulasă racită).

Propulsorul dispune de injecție GDi la 200 bari, cu injector cu șase orificii (perforate cu laser), contribuind la reducerea consumului și noxelor. Noile tehnologii aduc eficiența termică a motorului la 40% (față de 30%) pentru puterea de 105 CP și cuplul de 147 Nm.

Noua transmisie micșorează consumul cu 7.3% în comparație cu actuala transmisie automată în șase trepte. Hyundai va prezenta o nouă transmisie automată pentru propriile familii de motoare Lambda, Theta turbo GDi și R, pentru segmente mari și de lux.

Creșterea numărului de trepte duce la majorarea accelerației, reducerea consumului, diminuarea zgomotului și vibrațiilor. În plus, reproiectarea transmisiei a condus la micșorarea greutății cu 3,8 kg și la îmbunătățirea etanșărilor și stabilitatea schimbării treptelor de viteză.

ff_8-speed_at

 

Pompa de ulei a fost reproiectată pentru reducerea consumului și micșorarea pierderilor. De asemenea, convertizorul de cuplu multi-disc îmbunătățește economia de carburant și manevrabilitatea. În acest fel se obține lărgirea gamei de cuplare și un răspuns mai rapid din partea ambreiajelor. Astfel, au fost diminuate pierderile prin fricțiune prin detalii constructive (reproiectarea canelurilor, reducerea suprafețelor de contact ale rulmenților și îmbunătățirea etanșărilor).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2170 :: 22.11MB