No SSO cookie

Noul model low-cost Toyota: Etios

voteaza
(0/ 0)
Noul model low-cost Toyota: Etios
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota prezinta zilele acestea prototipul Etios, viitorul model low-cost al companiei japoneze.

 
 

Toyota a prezentat astazi la Salonul Auto de la Delhi conceptul Etios, un prototip care prefigureaza viitorul model low-cost al japonezilor. Toyota Etios va debuta mai intai in India, dupa care isi va face simtita prezenta si pe alte piete emergente.


Modelul Toyota, prezentat deocamdata intr-o versiune de pre-productie, va fi lansat in 2010 pe piata din India, unde are menirea de a lupta cu un bestseller-ul Suzuki Maruti.


Pretul noului model nipon va ajunge la circa 7.000 de euro in India. Noul model Toyota are sanse minime sa-si faca debutul pe piata europeana, insa va reprezenta o solutie viabila pentru Toyota pe pietele tarilor desprinse din fosta URSS sau in America de Sud.


Noul model va fi propulsat de motoare cu 1.2 litri sau 1.5 litri, pe benzina, ulterior urmand sa-si faca aparitia si un propulsor diesel. Toyota intentioneaza sa vanda in primul an in India un numar de 70.000 de unitati ale noului model.


Calificativul low-cost aduce cu el unele detalii inexistente pe alte modele Toyota. Calitatea materialelor, acuratatea finisarilor si dotarile interiorului sunt limitate pentru a putea scoate modelul la un astfel de pret.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3577 :: 18.68MB