No SSO cookie

Noul MINI John Cooper Works

voteaza
(0/ 0)
Noul MINI John Cooper Works
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul MINI John Cooper Works se defineşte prin plăcere extremă a condusului bazată pe tehnologie pentru motor, suspensie şi aerodinamică ce sunt derivate din experienţa în motorsport. Se remarcă şi particularităţi de design specifice modelului pentru exterior şi interior pentru o mai mare diferenţiere faţă de versiunea MINI Hatch cu trei uşi pentru a sublinia caracterul individual al modelului.

 
 

Modelul marchează debutul celui mai puternic motor care a echipat vreodată un model de serie al mărcii premium din Marea Britanie. Acesta va fi disponibil cu un propulsor pe benzină de 2,0 litri în patru cilindri, cu o putere de 231 CP. Consumul mediu mixt este de 6,7 l/100 km şi emisiile de CO2 sunt de 155 g/km.

p90167743-highres


Puterea motorului a crescut cu 10% în comparaţie cu modelul precedent, în timp ce cuplul maxim are un plus de 23% pentru un total de 320 Nm. Este disponibilă o transmisie manuală, cu şase trepte, sau, opţional, se poate comanda transmisia sport Steptronic cu şase trepte. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 6,3 secunde cu transmisia manuală, respectiv 6,1 secunde cu transmisia automată, în timp ce reprezia 80–120 km/h durează 5,6 secunde.
Tehnologia suspensiei a fost optimizată pentru caracteristicile de putere şi performanţă ale motorului şi pentru livrarea unor performanţe optime pe circuit. Sistem sport de frâne Brembo este nou dezvoltat şi este pus în evidenţă de jante din aliaj uşor, de 17 ţoli, cu design John Cooper Works Race Spoke.
Pentru prima dată este disponibilă o servodirecţie gestionată electromecanic cu Servotronic, precum şi posibilitatea comandării opţional a amortizoarele adaptive (Dynamice Damper Control).

p90167748-highres

 

Automobilul cântăreşte tot atât cât precedentul model la acelaşi nivel de dotări, chiar dacă motorul a crescut în clindree. Echipamentele standard de siguranţă includ airbaguri frontale şi laterale, airbaguri cortină laterale, centuri de siguranţă cu prindere în trei puncte pentru toate locurile, cu pretensionare şi limitator de forţă în faţă, sistem ISOFIX de prindere a scaunelor pentru copii în spate şi, opţional, pentru locul pasagerului din faţă, control al presiunii în anvelope şi capotă faţă parţial activă pentru protecţie optimizată a pietonilor în caz de impact.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2983 :: 22.18MB