No SSO cookie

Noul MINI John Cooper Works

voteaza
(0/ 0)
Noul MINI John Cooper Works
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul MINI John Cooper Works se defineşte prin plăcere extremă a condusului bazată pe tehnologie pentru motor, suspensie şi aerodinamică ce sunt derivate din experienţa în motorsport. Se remarcă şi particularităţi de design specifice modelului pentru exterior şi interior pentru o mai mare diferenţiere faţă de versiunea MINI Hatch cu trei uşi pentru a sublinia caracterul individual al modelului.

 
 

Modelul marchează debutul celui mai puternic motor care a echipat vreodată un model de serie al mărcii premium din Marea Britanie. Acesta va fi disponibil cu un propulsor pe benzină de 2,0 litri în patru cilindri, cu o putere de 231 CP. Consumul mediu mixt este de 6,7 l/100 km şi emisiile de CO2 sunt de 155 g/km.

p90167743-highres


Puterea motorului a crescut cu 10% în comparaţie cu modelul precedent, în timp ce cuplul maxim are un plus de 23% pentru un total de 320 Nm. Este disponibilă o transmisie manuală, cu şase trepte, sau, opţional, se poate comanda transmisia sport Steptronic cu şase trepte. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 6,3 secunde cu transmisia manuală, respectiv 6,1 secunde cu transmisia automată, în timp ce reprezia 80–120 km/h durează 5,6 secunde.
Tehnologia suspensiei a fost optimizată pentru caracteristicile de putere şi performanţă ale motorului şi pentru livrarea unor performanţe optime pe circuit. Sistem sport de frâne Brembo este nou dezvoltat şi este pus în evidenţă de jante din aliaj uşor, de 17 ţoli, cu design John Cooper Works Race Spoke.
Pentru prima dată este disponibilă o servodirecţie gestionată electromecanic cu Servotronic, precum şi posibilitatea comandării opţional a amortizoarele adaptive (Dynamice Damper Control).

p90167748-highres

 

Automobilul cântăreşte tot atât cât precedentul model la acelaşi nivel de dotări, chiar dacă motorul a crescut în clindree. Echipamentele standard de siguranţă includ airbaguri frontale şi laterale, airbaguri cortină laterale, centuri de siguranţă cu prindere în trei puncte pentru toate locurile, cu pretensionare şi limitator de forţă în faţă, sistem ISOFIX de prindere a scaunelor pentru copii în spate şi, opţional, pentru locul pasagerului din faţă, control al presiunii în anvelope şi capotă faţă parţial activă pentru protecţie optimizată a pietonilor în caz de impact.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8090 :: 22.22MB