No SSO cookie

Noul Jaguar XF este gata pentru Frankfurt

voteaza
(0/ 0)
Noul Jaguar XF este gata pentru Frankfurt
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jaguar XF, limuzina de clasa medie a brandului britanic, este gata si poate fi una dintre atractiile show-ului auto de la Frankfurt.

 
 

1.jpg
La exterior, XF pastreaza tusa de design cu care Jaguar a facut senzatie la inceputul acestui an, la Detroit, cand a dezvaluit conceptul C-XF. Practic, XF este a doua limuzina de lux cu forma de coupe din lume si se doreste un concurent capabil sa „muste" serios din piata CLS-ului de la Mercedes.

Englezii au testat masina in urma cu o luna in desertul californian si, se pare, acelea au fost testele finale. In ciuda problemelor financiare pe care la are acum Ford, XF-ul pare o limuzina in toata regula, capabila sa inlocuiasca deja batranul S Type. Este cunoscut faptul ca XF are un schelet din aluminiu, poate ingloba tractiune integrala si
2.jpg
va avea un motor de 500 CP (de 4.2 litri pe benzina) pentru versiunea de top.

In mod cert, masina va putea fi cumparata si cu o versiune diesel, in special pentru Europa. Un alt avantaj al noii limuzine coupe si al Jaguar este momentul lansarii. Daca XF ajunge pe paita in 2008, alti producatori precum Porsche sau Volkswagen isi vor lansa modelele mai tarziu.

Jaguar XF reprezinta practic noul trend pe care compania engleza este pregatita sa isi inoiasca intreaga gama, indiferent de viitorul

3.jpg

sau proprietar.

4.jpg

 

Cuvinte cheie:
Jaguar | XF |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1806 :: 22.17MB