No SSO cookie

Noul Hyundai Santa Fe este in Romania

voteaza
(5/ 1)
Noul Hyundai Santa Fe este in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Hyundai Auto Romania prezinta noul SUV Santa Fe pe piata nationala.

 
 

Noul Hyundai Santa Fe este disponibil incepand de astazi in reteaua de distributie Hyundai Auto Romania. Stocul special de lansare poarta numele „Santa Fe unLimited” si reprezinta o configuratie aparte de dotari si tehnologie pentru noul SUV Hyundai. Introducerea modelului pe piata nationala marcheaza debutul Santa Fe in zona balcanica, Romania fiind prima reprezentanta Hyundai care prezinta modelul catre public.

 

Seria limitata de lansare Santa Fe „unLimited” include dotari de top precum:  7 airbaguri standard (airbag-uri sofer, pasager fata, laterale, tip cortina si genunchi sofer), sisteme de siguranta activa si pasiva precum ABS, EBD, TCS, ESP si BAS (Brake Assist System), sistem de management al directiei, asistenta la urcarea si coborarea pantelor, posibilitate de blocare diferential central, Flex Steering (directie servoasistata electric cu trei moduri de functionare: normal, confort si sport), faruri Xenon, climatizare automata cu dubla zona de actiune, Keyless Start System cu buton de pornire/oprire, pilot automat, scaune fata incalzite, senzori de parcare, tapiterie din piele, sistem de navigatie, bluetooth cu recunoastere vocala, display camera video spate si multe altele. Pretul aferent noii serii limitate Santa Fe este disponibil strict la cerere, in reteaua de distribuitori autorizati Hyundai Auto Romania.

 

Complet redesenat atat la exterior, cat si la interior, dotat cu tehnologie inteligenta si propulsat de motoare cu eficienta sporita, noua generatie SUV pastreaza numele Santa Fe, in pofida nomenclaturii  de gama Hyundai „i” si „ix”. Considerat drept modelul care a proclamat marca Hyundai pe continentul american si prezentand vanzari de peste 2,5 milioane de unitati la nivel global, noua generatie Santa Fe pastreaza traditia modelului precedent, devenind varful de gama  SUV Hyundai in Romania.

 

Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto Romania, a mentionat: „Echipa Hyundai Auto Romania a avut initiativa de a prezenta noul Santa Fe clientilor locali inaintea altor state. Importatorul dezvaluie astfel publicului roman seria speciala de lansare, reprezentand o avanpremiera a echiparilor de serie aferente noii generatii Santa Fe. Modelul este disponibil catre vizualizare, testare si achizitie in cadrul retelei autorizate de distributie Hyundai Auto Romania si poate fi admirat totodata cu ocazia Salonului Auto Bucuresti, desfasurat in perioada 19 – 28 octombrie 2012.”

 

Cu un avans tehnologic si calitate premium integrata, noul Santa Fe a fost dotat de catre producator cu cele mai avansate optiuni ale segmentului. In acest sens, Hyundai a dezvoltat propriile cutii de viteze dedicate noului sau SUV. Cutia de viteze cu transmisie automata include un nou sistem de decuplare pentru momentele la care masina stationeaza in trafic sau este scoasa din viteza, asigurand reducerea energiei consumate. Cutiile cu transmisie manuala Hyundai necesita o cantitate redusa de ulei, fapt ce implica mai putina energie utilizata la punerea in miscare a masinii si reducerea frictiunii in cadrul procesului de transmisie.

 

Principala motorizare Santa Fe, propulsorul de 2.2 litri diesel generand 197 CP, inregistreaza performanta celor mai reduse emisii de noxe din segment – numai 147 g/km CO2.

Simultan, unitatea de propulsie 2.0 litri diesel a fost adaptata in avans normelor de poluare Euro 6. Acest motor complet revizuit prezinta tehnologia LP-EGR la nivelul ciclului de combustie, Hyundai initiind astfel tehnologia de recirculare a emisiilor la presiune joasa. Tehnologia inteligenta transfera gazele purificate prin filtrul de particule inapoi in procesul de combustie, imbunatatind arderile si micsorand temperatura de combustie – care reduce astfel emisiile de noxe.

 

Tractiunea integrala este controlata automat si adaptabila la conditiile de drum, fluxul de putere fiind distribuit intre puntea fata si puntea spate in functie de necesitati. Suspensia spate auto-reglabila pastreaza rafinamentul deplasarii si confortul, indiferent de gradul de incarcare a automobilului. Sistemele de directie, suspensie si franare, cat si cele de asistenta la viteza ridicata sau tractare au fost adaptate pentru specificul european.

 

Producatorul a acordat o atentie deosebita si protectiei pietonilor, esentiala pentru autovehiculele de dimensiuni mari precum cele din segmentul SUV. In acest sens, noul Santa Fe prezinta capota activa, care reduce riscul de leziuni grave in cazul nefericit al unui impact in care sunt implicati pietoni.

 

In avansul testelor de siguranta EuroNCAP, programate pentru data de 28 noiembrie 2012, noua generatie Santa Fe a fost premiata de catre institutul american responsabil de siguranta traficului (IIHS) cu calificativul „Top Safety Pick”. Titlul recunoaste autovehiculele care protejeaza la un nivel maxim persoanele implicate in accidente frontale, laterale, dorsale si cu rasturnare.

 

Definitivand noua gama Hyundai disponibila in Romania, noul Santa Fe prezinta cel mai competitiv pachet de servicii post-vanzare disponibil pe piata locala, incluzand 5 ani garantie integrala fara limita de kilometri.

 

Estimarile de vanzari Hyundai si obiectivele pentru anul 2013 previzioneaza o cota de piata la nivel european in valoare de minim 5% din segmentul SUV.

SPECIFICATII TEHNICE PENTRU MODELUL SANTA FE EUROPEAN

 

Caroserie si sasiu

SUV cu 5 usi, disponibi cu 3 motoare montate transversal care transfera puterea catre puntea fata sau catre ambele punti cu ajutorul unei cutii manuale sau automate cu 6 rapoarte.

 

Motoare diesel

2,0-litri 150 PS (Euro 6-compliant)

Tip / capacitate R-engine, VGT, patru cilindri, DOHC 16-valve / 1995 cc

Putere / cuplu    150 CP @ 4000 rpm / 383 Nm @ 1800-2500 rpm

Cursa x alezaj  (mm)      84 x 90

Rata de compresie        16,5

 

2,2-litri 197 CP

Tip / capacitate R-engine, VGT, patru cilindri, DOHC 16-valve / 2199 cc

Putere / cuplu    197 CP @ 3800 rpm / 421 Nm @ 1800-2500 rpm

Cursa x alezaj  (mm)      85,4 x 96

Rata de compresie        16

 

Motoare benzina

2,4-litri 192 CP

Tip / capacitate Theta II 2.4 GDI, patru cilindri, DOHC 16-valve / 2359 cc

Putere / cuplu    192 CP @ 6300 rpm / 242 Nm @ 4250 rpm

Cursa x alezaj  (mm)      88 x 97

Rata de compresie        11,3

Transmisii

Diesel                                       Benzina

2,0                    2,2                                2,4

Manuala                        6-viteze             6-viteze                          6-viteze

Automata                      -----                    6-viteze                        6-viteze (4WD)

 

Directie si suspensie

Fata                                  Independenta, Tip MacPherson, cu arcuri elicoidale si amortizoare cu gaz. Bara stabilizatoare anti-ruliu.

Spate                               Independenta, multi-brat, arcuri elicoidale si amortizoare cu gaz.

Directie                              Directie asistata electric, cu Flex Steer

 

Frane

Fata                              Discuri ventilate 320 mm  (in functie de model)

Spate                           Discuri solide 302 mm  (in functie de model)

100-to-0 km/h                40,4 metri

 

 

Jante si anvelope

(in functie                      17 x 7,0 inchi aliaj                      235 / 65 R17

de model)                     18 x 7,5 inchi aliaj                      235 / 60 R18

19 x 7,5 inchi aliaj                      235 / 55 R19

Roata de rezerva           Kit de mobilitate

 

 

Dimensiuni (mm)

Exterior

Lungime totala              4690

Latime totala                 1880

Inaltime totala                1680

Ampatament                 2700

Ecartament fata             935

Ecartament spate          1055

Coeficient aerodinamic 0,34 Cd

 

Interior Fata                              Spate

Loc pentru cap              1006                             992

Loc pentru picioare        1048 - 1120                   1000

 

 

Volume (litri)

Portbagaj                      534                   Primul si al doilea rand de scaune nerabatate

1.680                Capacitate maxima (banchete rabatate)

 

 

 

Performante

Diesel

2,0 2WD Manual                                    2,0 4WD Manual

Viteza maxima (km/h)                 187                                                       187

0- 100 km/h (sec)                       11,0                                                      11,3

2,2 2WD Manual / Automat         2,2 4WD Manual / Automat

Viteza maxima (km/h)                 190 / 190                                               190 / 190

0-100 km/h (sec)                        9,4 / 9,8                                                9,8 / 10,1

 

Benzina

2,4 2WD Manual                                    2,4 4WD Manual / Automat

Viteza maxima (km/h)                 190                                                       190 / 190

0-100 km/h (sec)                        10,0                                                      10,5 / 10,9

 

Consum de carburant si emisii

Diesel

2,0 2WD Manual                                    2,0 4WD Manual

Litri / 100 km*                6,1                                                        6,1

CO2 (g/km)                    159                                                       160

2,2 2WD Manual / Automatic      2,2 4WD Manual / Automatic

Litri / 100 km*                5,6 / 6,4                                                5,7 / 6,7

CO2 (g/km)                    147 / 169                                               149 / 175

 

Benzina

2,4 2WD Manual                                    2,4 4WD Manual / Automat

Litri / 100 km*                8,7                                                        8,7 / 8,9

CO2 (g/km)                    202                                                       207 / 208

 

*Oficial in ciclu combinat

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2843 :: 22.19MB