Saptamana trecuta Ginetta a anuntat ca va lansa in curand masina sport cu 310 CP si caroserie din fibra de carbon.
Ei bine, trebuie sa recunoastem, mica companie britanica si-a tinut promisiunea prin lansarea G60.
Singurul lucru pe care noul G60 il imparte cu predecesorul sau este motorul.
Ginetta, care in luna martie a dobandit Farbio, a reproiectat masina punand accentul pe reducerea greutatii. Noul model Ginetta nu are ABS, sistem de control electronic al stabilitatii, servo-frana asistata sau asistenta de directie.
Ca urmare, acesta cantareste doar 1,100 kg, cu 400 kg mai putin decat GTS.
Motorul V6 natural aspirat de 3.7 litri vine de la Ford Mustang si este evaluat la 310 CP. Puterea este transferata catre rotile din spate printr-o cutie de viteze manuala cu sase trepte si un diferential cu alunecare limitata, in timp ce suspensia foloseste brate pe toate cele patru colturi.
Desi 310 CP nu inseamna nimic la masinile sport din zilele noastre, greutatea redusa permite ca G60 sa ajunga de la 0-100 km/h in mai putin de 4 secunde si la o viteza maxima de 265 km/h.
In plus, G60 va fi mai exclusivist decat majoritatea rivalilor, deoarece Ginetta planuieste sa fabrice doar 50 de unitati.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!