No SSO cookie

Noul G60 Sports Car

voteaza
(0/ 0)
Noul G60 Sports Car
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ginetta a lansat noul G60 cu 300 CP, propulsat de un motor V6 Mustang

 
 

Saptamana trecuta Ginetta a anuntat ca va lansa in curand masina sport cu  310 CP si caroserie din fibra de carbon.

Ei bine, trebuie sa recunoastem, mica companie britanica si-a tinut promisiunea prin lansarea G60.

Singurul lucru pe care noul G60 il imparte cu predecesorul sau este motorul.

Ginetta, care in luna martie a dobandit Farbio, a reproiectat masina punand accentul  pe reducerea greutatii. Noul model Ginetta nu are ABS, sistem de control electronic al stabilitatii, servo-frana asistata sau asistenta de directie.

Ca urmare, acesta cantareste doar 1,100 kg, cu  400 kg mai putin decat GTS.

Motorul V6 natural aspirat de 3.7 litri vine de la Ford Mustang si este evaluat la 310 CP. Puterea este transferata catre rotile din spate printr-o cutie de viteze manuala cu sase trepte si un diferential cu alunecare limitata, in timp ce suspensia foloseste brate pe toate cele patru colturi.

Desi 310 CP nu inseamna nimic la masinile sport din zilele noastre, greutatea redusa permite ca G60 sa ajunga de la 0-100 km/h in mai putin de 4 secunde si la o viteza maxima de 265 km/h.

In plus, G60 va fi mai exclusivist decat majoritatea rivalilor, deoarece Ginetta planuieste sa fabrice doar 50 de unitati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5990 :: 22.2MB