Noul Ford Shelby GT500 Cabrio isi face debutul la Salonul Auto de la Chicago, servind ca vehicul aniversar, celebrand a 20-a aniversare a Ford Special Vehicle Team (SVT).
Noul Shelby decapotabil, cu pachet de performanta optional GT500, este mai rapid decat modelul precedent. Noul Ford a facut cu aproape 3.5 secunde mai putin pe un tur la Sebring International Raceway, comparativ cu modelele 2011 si 2012.
Acest lucru este datorat puterii noului motor de 5.8 litri supraalimentat V8 , ce produce 650 CP, precum si amortizoarelor electronice reglabile Bilstein SVT, disponibile pe pachetul de performanta si noului sasiu.
De asemenea, a fost instalat un nou sistem de franare Brembo. Franele noi ofera o putere sporita de oprire si ajuta la mentinerea sub control a masinii, in timp ce etrierele cu sase pistoane pe fata imbunatatesc performanta de franare.
La fel ca modelul coupe, modelul cabrio va fi oferit cu un pachet de performanta, care, de asemenea, poate fi upgradat cu pachetul Track, adaugand un cooler extern de racire, un cooler diferential spate si un cooler pentru transmisie pentru o durabilitate suplimentara.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!