No SSO cookie

Noul Ford Focus, cel mai sigur automobil din clasa C

voteaza
(0/ 0)
Noul Ford Focus, cel mai sigur automobil din clasa C
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Ford Focus a obtinut cel mai mare scor inregistrat vreodata de un automobil din clasa C la testele efectuate de EuroNCAP (35.46 de puncte) primind, totodata, distinctia de 5 stele.

 
 
[poza1s]Noul Ford Focus este primul si singurul autoturism care a obtinut scorul maxim in privinta sigurantei pasagerilor atat in cazul unui impact frontal, cat si al unui impact lateral. De asemenea, noul Focus a obtinut maximul de puncte si in ceea ce priveste protectia copiilor intre 1 an si jumatate si 3 ani. Nici un alt automobil nu a obtinut asemenea performante in materie de siguranta la vreuna din sectiunile testelor Euro NCAP. In cadrul conferintei de presa desfasurate astazi la Madrid, oficialii Euro NCAP vor acorda noului Ford Focus 5 stele pentru siguranta generala a autovehiculului, 4 stele pentru protectia copiilor si 2 stele pentru protectia pasagerilor. [poza2s]Aceste rezultate se adauga performantelor deosebite inregistrate de Ford FocusC-MAX, care a fost primul automobil care a obtinut 4 stele pentru protectia copiilor. Adrian Hobbs, Secretarul General al Euro NCAP a declarat: “Ford Focus a inregistrat cel mai mare scor pentru siguranta pasagerilor care a fost obtinut de vreun automobil in cei sapte ani in care noi am desfasurat teste. In felul acesta, Ford Focus devine cea mai sigura masina din cadrul clasei sale. Procedurile noastre de testare sunt recunoscute in intreaga lume ca fiind cele mai riguroase si exacte, insa echipa de Dezvoltare a Produsului de la Ford a ridicat standardele in materie de siguranta, fapt care ii va determina si pe ceilalti producatori sa isi imbunatateasca produsele.” [poza3s]Mai mult, noul Ford Focus a obtinut cele mai bune performante si in alte doua teste independente, privind protectia zonei gatului. Testele au fost realizate de Folksam si International Insurance Whiplash Prevention Group (IIWPG). Aceasta performanta este extrem de importanta, deoarece ranile la gat in cazul unui impact din spate reprezinta aproximativ 75% cererile de despagubire primite de societatile de asigurare. Un alt aspect privind siguranta si confortul noului Ford Focus este distinctia acodata de TÜV Rhineland Group, care certifica faptul ca interiorul noului Ford Focus este testat importiva factorilor alergici. [poza4s]Noul Focus este cel de-al doilea autoturism din lume pentru care experti independenti au demonstrat ca materialele alese pentru interior au fost selecate pentru a reduce la minim riscul aparitiei unor alergii. La inceputul acestui an, Ford FocusC-MAX a primit aceeasi distinctie. Noul Ford Focus prezinta, pentru toate versiunile de caroserii, o celula de protectia a pasagerilor usoara si in acelasi timp extrem de sigura. Aceasta a fost realizata din panouri din otel foarte dur, panouri cu dimensiuni variabile, sudate cu laser. Atat celula pasagerilor, cat si zonele destinate sa absoarba energia de impact, au fost riguros testate atat in mediu real, cat si virtual, fiind utilizate cele mai puternice computere din industrie. [poza5s]Prin noua structura creata se obtine o detasare controlata a componentelor sasiului fata de structura podelei creandu-se o zona de impact mai mare, care permite energiei de impact sa se disipe, astfel incat celula pasagerilor primeste valori de decelerare reduse. In plus, se evita deformarea structurii podelei. Structura noului Ford Focus include elemente de ranforsare in cadrul usilor, menite sa reduca deformarea stalpului A si a zonei bordului, si o traversa intre stalpii A - care stabilizeza structura laterala a masinii si minimizeaza riscul patrunderii in celula a coloanei de directie si a pedalelor. Aceste elemente structurale,[poza6s] impreuna cu sistemele avansate de siguranta pasiva, stabilesc un nou standard pentru Ford in ceea ce priveste protectia in cazul unui impact frontal. Ca rezultat, Focus ofera o serie de elemente suplimentare fata de prevederile in materie siguranta cerute de legislatia europeana in vigoare si are rezultate extrem de bune in testele realizate de organisme independente, cum este Euro NCAP. Eforturile depuse pentru imbunatarirea calitatii au dus, de asemenea, la reducerea costurilor cu reparatiile. Un exemplu il constituie sistemul de sustinere a grilei radiatorului. Anterior, acesta era realizat prin montarea unor componente separate si prinderea acestora intr-o varietate [poza7s]de puncte. Noul design al acestuia asigura lufturi egale prin montarea in puncte fixe. In cazul in care acesta este deteriorat intr-un accident, poate fi inlocuit, aratand ca si cum vehiculul tocmai ar fi parasit linia de productie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (2)

scris de Anonim

verificati si alte marci,deoarece cred ca nu aveti reclama platita de ford ,pe locul 10 in ierarhia mondiala...... exita ale marci ,pe primul loc i ierarhia mondiala care au punctaj mult mai mare si nu se face atit zgomot pentru nimic cred ca ati ghicit ---- TOYOTA----,masina care are la baza tehnologie si ani de cercetari si inovatii care au condus la cea mai mare fiabilitate si siguranta si cel mai mic consum, respectiv cea mai scazuta poluare .................. cam atit am avut de spus

scris de Anonim

bravo lor! :kiss:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1774 :: 18.67MB