No SSO cookie

Noul Ford Fiesta ST va primi un propulsor Ecoboost

voteaza
(0/ 0)
Noul Ford Fiesta ST va primi un propulsor Ecoboost
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ford lucreaza la dezvoltarea unei versiuni ST a modelului Fiesta. Noul model a fost surprins in timpul testelor de la Nurburgring si ar putea sa fie lansat in 2011.

 
 
Noul Ford Fiesta ST a fost surprins in timpul testelor pe circuitul de la Nurburgring. Primele informatii sugereaza ca a primit un kit aerodinamic nou. Acesta este putin mai lat decat modelul standard, are un nou spoiler frontal, praguri sportive si un difuzor spate care scoate in evidenta sistemul de evacuare cu doua iesiri.

Din punct de vedere mecanic, noul Fiesta ST pare sa fi primit un intercooler mai mare. Acesta modificare a fost necesara pentru a putea face fata noului propulsor Ecoboost cu patru cilindri. Deocamdata nu se stie daca Ford a optat pentru propulsorul de 1.6 litri sau cel de 2.0 litri. Trebuie sa mentionam ca ambele propulsoare sunt supraalimentate.

Puterea totala a noului propulsor va fi de aproximativ 200 CP. Pe langa imbunatirea puterii, Ford va folosi un nou sistem de suspensie si frane de performanta. Interiorul va contine scaune sportive imbracate in alcantara si insertii din carbon. Noul Ford Fiesta ST va avea ca si cocnurenti directi noul Audi S1 si Polo GTI.

Andrei Monenciu




 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2744 :: 22.19MB