Noul Ford Fiesta, lansat in aceasta dupa-amiaza la Amsterdam, vine cu un look intinerit, o gramada de dotari tehnologice noi si multe altele, destinate clientilor la nivel global.
La o prima privire se poate observa ca Ford a redus dimensiunile grilei fata de forma trapezoidala, asa cum a facut si on cazul Fusion si Taurus, oferind de aceasta data mai multa agresivitate noului Fiesta. Lampile fata, angulare, vin insotite de tehnologia LED si imbratiseaza, ca doua brate, o noua linie stilistica a capotei motorului, care sugereaza puterea masinii.
Pentru piata europeana, Ford a pregatit motorizarea in trei cilindri 1.0 EcoBoost, ca punct forte al noului Fiesta. Motorasul supergalonat este asteptat sa ofere Fiestei cel mai bun consum in clasa sa, unde modelul de origine americana are o competitie acerba. Cu toate aceste aprecieri privind consumul, oficialii nu au suflat niciun cuvant despre vreo cifra care sa-l ilustreze concret.
Noul Fiesta vne la brat si cu un nou Fiesta ST. Micul sportiv are la dispozitie 182 CP proveniti dintr-un motor supraalimetat, de 1,6 litri, insotit de sistemul electronic de gestionare vectoriala a cuplului motor, un amalgam de bunatati numai bune de consumat pe asfalt.
Noul Ford Fiesta este pregatit sa ofere un pachet de tehnologie care se regaseste numai pe vehicule din gama premium, printre care binecunoscutul sistem de infotainment Ford denumit SYNC, alaturi de sistemul Active City Stop, care are in sarcina evitarea coliziunilor la viteze reduse. In plus este disponibil sistemul MyKey, care astfe debuteaza pe piata europeana, odata cu modelul. Acest sistem da posibilitatea soferului de a gestiona plaja de viteza la care doreste sa ruleze vehiculul, limitand-o, configureaza sistemul audio sin activeaza toate sistemele ajutatoare destinate sigurantei rutiere, tot ansamblul fiind destinat domolirii soferilor neexeprimentati. In fapt este un fel de prelungire a parintelui care-si asa astfel odrasla sa conduca oarecum suprevegheata.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!