No SSO cookie

Noul Ford Fiesta a ajuns in Romania

voteaza
(0/ 0)
Noul Ford Fiesta a ajuns in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model Ford Fiesta, cel mai nou model Ford de clasa mica, a sosit in Romania, fiind prezentat in premiera joi, 29 august, de firma importatoare a marcii, Romcar. Ford Fiesta ofera siguranta, printr-un sistem de protectie inteligenta, spatiu, pus in evidenta printr-un design eficient, valoare, prin consumul redus de carburant.

 
 
Siguranta
Ford Fiesta este dotat cu noul IPS ? Intelligent Protection System, ce incorporeaza tehnologia airbag-urilor fata cu deschidere in doua etape si care are la baza renumele de siguranta maxima a modelelor Fiesta. IPS cu airbag-uri capabile sa se deschida in doua etape, standard pe toate modelele Fiesta, ofera o noua tehnologie a sigurantei, prin care poate sesiza mai bine severitatea unui impact frontal. Un senzor ultrasensibil, amplasat in partea din fata a autoturismului, este capabil sa detecteze in cateva milisecunde tipul si severitatea impactului.
Spatiu
[poza1s]Pentru un autoturism de clasa mica cu mare manevrabilitate si usurinta de a parca, spatiul disponibil este atit de generos, incit modelul pare mai mare din interior decat din exterior. Interiorul lui Fiesta este optimizat pentru a crea confortul si spatiul necesar pentru 5 persoane si pentru bagajele acestora. In majoritatea autoturismelor de clasa mica, bagajele mari si pasagerii nu sunt compatibili. In zona de bagaje incap doua valize mari, sau un carucior pentru copii, fara a afecta sau modifica pozitia banchetei din spate. Cu toate ca noul model Fiesta este mai mare, mai lung si mai inalt decat predecesorul sau, el isi pastreaza totusi statura de autoturism din clasa mica. Noul Ford Fiesta exceleaza prin eficenta spatului oferit: confortul scaunelor fata ale noului Fiesta este comparabil cu cel al autoturismelor din clasa medie; dimensiunile scaunelor spate ofera atit spatiul necesar confortului pasagerilor, cit si cel mai mare spatiu din clasa pentru pozitionarea lejera a piciorelor pasagerilor spate, fara a crea dis-confort pentru persoanele mai inalte.
Calitatea sofatului
[poza2d]Suspensia spate cu brat tras a noului model Fiesta ofera stabilitate printr-o mai buna calculare a unghiurilor de cadere si convergenta. Astfel, directia este prompta si controlul la viraje precis. Rigidatea la rulare a puntii fata a fost crescuta cu 40% in comparatie cu modelul Fiesta anterior. Acest lucru ofera o mai mare stabilitate si manevrabilitate la viraje. Suspensia spate este mai lata cu 71 de mm decat cea a modelului anterior, oferind pentru noul Fiesta cel mai mare ampatament al clasei mici. Diametrul bratelor tubulare a fost marit si au fost adaugate elemente de intarire pentru stabilizarea unghiului de convergenta (cu pana la 38%) si a unghiului de fuga la momentul franarii (cu 27% mai buna). Fiesta este dotat cu discuri si cu placute de frina late si puternice pentru performante la frinare mult imbunatatite ? discuri fata ventilate cu un diametru de 22 x 258 mm si tamburi spate cu un diametru de 36 mm al sabotilor de franare.
Stil
Noul Fiesta aduce un aspect proaspat si nou formei si functionalitatii autoturismelor mici. Design-ul simplu, armonios al noului Fiesta semnaleaza eficienta spatiului si indica foarte clar valoarea atrib-utelor pe care le ofera, atesta calitatile sale dinamice deosebite si subliniaza acea placere de a trai specifica pentru clientii sai, in timp ce se distinge prin calitatile de design, esentiale pentru fiecare model Ford european.
?Visul nostru a fost sa reflectam elementele filozofiei de design New Edge, construind in acelasi timp un model distinctiv al clasei mici, solid si spatios,? a spus Chris Bird, director de design Ford Europa.
Valoare
[poza3s]Ford Fiesta a fost proiectat pentru a oferi posesorilor sai costuri de intretinere reduse, previzibile, de-a lungul intregului ciclu de viata. Reducerea consumului de combustibil cu pina la 10% mai putin fata de modelul anterior contribuie in mod direct la situarea pe ultima pozitie intr-un clasament de-screscator al costurilor de intretinere.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2941 :: 22.15MB