No SSO cookie

Noul Ford C-Max tunat de Loder1899

voteaza
(0/ 0)
Noul Ford C-Max tunat de Loder1899
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Loder1899 a revenit in atentia presei auto internationale, prin intermediul noului pachet de tuning creat pentru modelul Ford C-Max. Tunerul german a creat un nou pachet aerodinamic si a imbunatatit semnificativ performantele modelului de familie.

 
 
Tunerul german este specializat in modelele Aston Martin, Jaguar si Land Rover, dar are un o anumita preferinta pentru modelele Ford. Acesta a creat pachete speciale pentru modelele Fusion, Connect, Transit, KA, Fiesta, Focus, Mustang, Kuga si Galaxy, iar acum a venit randul noului C-Max.

Pachetul aerodinamic este format dintr-o noua bara frontala care costa 249 euro, un difuzor spate in valoare de 290 euro si un eleron care costa 159 euro. Cei care doresc un sunet mai profund si o garda la sol redusa cu 35 mm vor trebui sa cheltuie in plus 169 de euro. Pachetul exterior este completat de o varietate de jante cu dimensiuni cuprinse intre 17 si 20 inch, iar pretul este cuprins intre 324 si 688 euro.

Pachetul de performanta costa 849 euro si implica cresterea puterii maxime la 190 CP, iar cuplul la 390 Nm, o crestere decenta fata de cei 163 CP si 340 Nm din standard. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 8.3 secunde, iar viteza maxima este de 213 km/h.

Andrei Monenciu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9743 :: 17.87MB