No SSO cookie

Noul Fiat Bravo vrea sa acapareze segmentul C

voteaza
(0/ 0)
Noul Fiat Bravo vrea sa acapareze segmentul C
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Fiat Bravo, ce va avea prezentarea oficiala pe 29 ianuarie 2007 la Roma, are obiectivul de a deveni un punct de referinta in cel mai important segment auto al pietei europene.

 
 
1.jpg
Fiat Bravo poarta amprenta proiectantilor de la Centrul de Stil Italian Fiat, fiind produs la uzina din Piedimonte S. Germano (Frosinone).

Comercializarea sa va incepe la doar cateva saptamani de la lansare. Noua masina va avea cinci usi, 434 centimetri (cm) lungime, 179 cm latime si 149 cm inaltime. Capacitatea portbagajului, de 400 de litri, o situeaza in topul segmentului.

Pe langa detaliile de siguranta si confort, noul Bravo va dispune si de o serie
2.jpg
de motorizari extrem de performante, incepand cu un 1.4 litri si 90 cai putere (CP) si continuand cu propulsoarele turbodiesel 1.9 litri Multijet de 120 si 150 de CP.

Cu acest prilej va debuta, de asemenea, si noua gama de motorizari pe benzina denumita T-jet, gama ce include pentru inceput doua propulsoare turbo de 1.4 litri si 120 si 150 CP.

Odata cu prezentarea lui Fiat Bravo se va lansa oficial si noul logo Fiat, o sigla care marcheaza inceperea unei noi etape in istoria de succes a marcii
3.jpg
Fiat.

Luca de Meo, responsabilul Fiat pentru aceasta schimbare, spune ca 'este un semn tangibil al relansarii marcii Fiat in intreaga Europa, al noilor provocari si al planurilor noastre de viitor si va fi adoptat gradual de toate celelalte modele Fiat'.

 

Cuvinte cheie:
Fiat | Bravo |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1426 :: 17.76MB