No SSO cookie

Noul Citroen C5 facelift se prezinta!

voteaza
(0/ 0)
Noul Citroen C5 facelift se prezinta!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Citroen a lansat un comunica de presa in care prezinta in detaliu noul Citroen C5 facelift. Noul sedan francez a primit mici modificari estetice si un nou propulsor diesel. Noile modele vor fi disponibile incepand cu finalul 2010.

 
 
Noul Citroen C5 facelift a dobandit lumini cu LED desenate special pentru o semnatura luminoasa distinctiva si au fost aplicate doua schimbari majore trenului de rulare.

Prima modificare
este tehnologia micro-hybrid eHDi, ce combina a doua generatie a sistemului Start & Stop si cutia de viteze electronica, alaturi de motorul diesel HDi 110 DPFS. Aceasta tehnologie combina confortul cu consumul redus de carburant (4.6 l/100 km) si reduce considerabil emisiile de CO2 (120 g/km). Cea de-a doua este noua generatie de motoare de 2.2 litri HDi ce dezvolta 200 de cai putere.

SCHIMBARI SUBTILE DE DESIGN


CITROËN C5 a fost usor imbunatatit. Schimbarile permit masinii sa-si pastreze caracterul si o fac, in acelasi timp, vizibila si usor de recunoscut pe drum.
Au fost adaugate LED-uri in faruri. Active zi si noapte, acestea imbunatatesc semnatura luminoasa a modelului, combinate cu tehnologia „light guide.” Farurile isi mentin toate functiile deja existente, inclusiv tehnologia xenon bi-directionala si proiectoarele ce lumineaza in viraje.
Stopurile dobandesc un aspect de „Cristal Fumuriu,” fiind transparente in partea de mijloc.

TEHNOLOGIA e-HDi MICRO-HYBRID PENTRU REZULTATE SPECTACULOASE


CITROËN C5 inaugureaza noua tehnologie micro-hibrid ce va fi aplicata pe numeroase modele ale gamei. Initial va fi disponibila cu motorul HDi 110 DPFS, versiune echipata cu cutia de viteze electronica EGS6 cu padele in spatele volanului, si cauciucuri cu rezistenta redusa la rulare.

Tehnologia micro-hibrid este formata dintr-un sistem Start & Stop de generatie a doua, cu alternator reversibil, pentru mai multa performanta. Comparativ cu prima generatie, puterea a fost crescuta cu 70% pana la 2.2 kW, incluzand acum si o unitate electronica. Montarea sistemului pe un motor diesel este o premiera mondiala in segmentul masinilor pentru pasageri.

Zgomotul a fost eliminat prin folosirea unei curele in locul unei roti zimtate, ca in cazurile conventionale. Vibratiile au fost eliminate – la oprire si la pornire – prin folosirea unei volante speciale si a unui regulator de aer sigilat.

CITROËN C5 e-HDi este echipat si cu o baterie ferita de apa, dimensionata pentru pana la 600,000 de reporniri. Prinderea motorului de caroserie a fost imbunatatita pentru CITROËN C5, pentru mai mult confort la porniri si opriri.Noul echipament reduce semnificativ consumul de carburant si emisiile de CO2. In cicli combinat, motorul diesel consuma 4.6 l/100 km si emite 120 g/km de CO2.

CITROËN C5 HDi 200 DPFS, O COMBINATIE DE ECONOMIE SI PUTERE

Un nou motor isi face aparitia in gama CITROËN C5, o noua generatie de 2.2 litri, imbunatatia, ce aduce putere, cuplu, silentiozitate, consum si emisii reduse de CO2.

Imbunatatirile aduse acestui motor se incadreaza in linia tehnologiei deja folosite pe alte motoare diesel din gama (4-cilindri, 1.6l si 2 l, 3l V6). In principal, acestea sunt legate de sistemul common rail, acum la a treia generatie, cu injectoare ce ating o presiune de pana la 2.000 de bari, camere de combustie cu tehnologie ECCS (Sistem Conventional de Combustie Extrem), si o rata de compresie mai mica (16 la 1) pentru mai multa silentiozitate si emisii scazute.

Motorul este alimentat tot de doua turbo-suflante, ce merg in paralel pentru a oferi cuplu inca de la cele mai mici turatii ale motorului.
CITROËN C5 HDi 200 DPFS dezvolta 150 kW ( 204 CP) la 3.500 rpm si cuplu maxim de 450 Nm la 2.000 rpm.
Cuplat la o cutie automata cu 6 rapoarte, motorul ofera performante remarcabile, cu o viteza maxima de 230 km/h (225 km/h pentru Tourer), 0-100 km/h in 8.3 secunde (8.6) si ciclu de consum combinat de 5.9 l/100 km (6.1). Sedanul emite 155 g/km de CO2, iar varianta Tourer 159 g/km.
La fel ca si CITROËN C5 HDi 240 DPFS, noua versiune iese in evidenta prin evacuarea specifica, cromata.

CITROËN C5 VTi 120 CU EGS6, NOUA MOTORIZARE PE BENZINA

Gama CITROËN C5 este disponibila acum cu un nou motor pe benzina cuplat la o cutie robotizata cu 6 rapoarte (EGS6). Dezvoltat in colaborare cu Grupul BMW, motorul de 1.6 litri dezvolta 88 kW EEC (120 CP). Cuplat la o cutie EGS6, cu padele montate in spatele volanului, si un consum in ciclu combinat de 6.2 l/km si emisii de CO2 de 144 g/km.

CITROËN eTouch DISPONIBIL PE C5

CITROËN eTouch este acum disponibil si pe C5. Curpinzand un pachet de servicii ce include apeluri de urgenta si asistenta, CITROËN eTouch propune si un manual de service virtual si un serviciu de Eco Driving disponibil prin zona personala MyCITROËN de pe website-ul oficial.

Pentru apeluri, CITROËN eTouch lucreaza complet independent. Sistemul este echipat cu un moldul GPS si o cartela SIM, fara a avea nevoie de un plan tarifar, ramanand nelimitat de-a lungul timpului. Sistemul contine doua butoane, „SOS” pentru apeluri de urgenta (apel ce este efectual automat in caz de coliziune) si „Sigla CITROËN” pentru apeluri de asistenta. Serviciul de apel de urgenta aduce mai repede la locul accidentului serviciile de urgenta, pentru toate victimele accidentului. Cele doua servicii sunt gratuite si disponibile 24-7.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0318 :: 18.7MB