No SSO cookie

Noul Citigo: O SKODA pentru traficul urban – „City Clever“

voteaza
(0/ 0)
Noul Citigo: O SKODA pentru traficul urban –  „City Clever“
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu cel de-al saptelea model din gama, SKODA intra in segmentul automobilelor mici

 
 

Mlada Boleslav, 28 septembrie 2011 – SKODA isi continua ofensiva de produse introducand cel de-al saptelea model din gama. Prin intermediul modelului Citigo, care are o lungime de 3,56 m, producatorul din Mlada Boleslav intra in segmentul A00. Citigo va debuta anul acesta pe piata de provenienta, din Cehia.

Alte piete europene vor urma la inceputul verii lui 2012. Citigo ofera utilizarea la maximum a spatiului si locuri pentru patru pasageri. Citigo va fi lansat in versiunea de caroserie cu trei usi, iar versiunea cu cinci usi va fi disponibila din 2012.

“Citigo reprezinta unul dintre pilonii strategiei noastre de dezvoltare. Acesta paveaza drumul pe care marca noastra va patrunde intr-un segment foarte promitator,” declara Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, Presedintele Consiliului de Administratie SKODA. “Noul produs corespunde in totalitate filosofiei corporate a marcii SKODA, exprimata prin sloganul “Simply Clever”. In ciuda dimensiunilor sale mici, acesta ofera un spatiu interior amplu, dar este si surprinzator de agil si atractiv in ceea ce priveste elementele de design si tehnologiile utilizate. Desi Citigo este un automobil de dimensiuni mici, este totusi unul tipic SKODA — si astfel se potriveste perfect cu planurile noastre.”

Designerii au reusit sa ofere masinii o imagine originala, care spune, inca de la prima privire: aceasta este noua SKODA. Grila cu lamele, a radiatorului, incadrata de o rama cromata si de farurile cu forme precise, ofera masinii imaginea tipica a unui automobil SKODA. Designerii au facut o treaba fantastica si pentru restul caroseriei. Cu o lungime de 3,56 metri, o latime de 1,65 metri si o inaltime de 1,48 metri, Citigo este unul dintre cele mai mici autovehicule din segmentul sau. Volumul compartimentului pentru bagaje este de 251 de litri. Acesta poate fi extins la 951 de litri, prin plierea scaunelor din spate.

Grupurile tinta sunt soferii tineri, familiile tinere si, de asemenea, asa-numitii “best agers”, care cauta o a doua sau chiar o a treia masina. Acestia sunt clienti care sunt foarte sensibili in privinta pretului si au o abordare rationala in ceea ce priveste automobilele, dar, pe de alta parte, au pretentii foarte mari in ceea ce priveste calitatea, caracterul practic, designul si siguranta. Odata cu Citigo, SKODA doreste sa castige noi categorii de clienti, pentru care, pana in prezent, nu a existat nicio oferta potrivita in segmentul masinilor mici. Prof. Vahland: “Putem observa ca cererea pentru automobile mici, cu un consum redus, la un pret favorabil si care au costuri de rulare rezonabile, este in crestere. Noul automobil mic de la SKODA reprezinta o reactie la aceasta tendinta. Patrundem pe un teren nou, iar Citigo va atrage multi clienti, mai ales pe pietele din Europa.”

Citigo pune accent pe siguranta. Pentru prima data intr-un autovehicul SKODA, designerii au utilizat un airbag lateral cap-torace, pentru a proteja atat capul soferului cat si pe cel al pasagerului din fata, iar impreuna cu alte elemente, acesta formeaza un pachet de siguranta exemplar pentru aceasta clasa. In plus, siguranta activa este semnificativ marita de noul sistem de asistenta la franare “City Safe Drive”. Acest sistem este activat automat la viteze mai mici de 30 km/h, iar un senzor laser identifica pericolul unei coliziuni. Impreuna cu Volkswagen up!, Citigo este, in prezent, singura masina din segmentul automobilelor mici, care ofera un sistem de franare automat in caz de urgenta.

La lansarea modelului Citigo, vor fi disponibile doua motoare noi, pe benzina, cu trei cilindri, de 1,0 litri: ambele vor avea un volum de 1,0 litri, iar puterile pe care le furnizeaza sunt de 44 kW/60 CP si 55 kW/75 CP. In versiunea economica Green Tec, consumul mediu este de 4,2l/100km si respectiv 4,3l/100km. Emisiile sunt de 97g si 99g CO2/km. Consumul de carburant si emisiile sunt de 4,5l/100km si 105g CO2/ km pentru motorul de 44kW. Motorul de 55kW consuma 4,7l/100km si emite 108g de CO2 pe km.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de carmenflorin

sunt interesante aceste jucarii

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2398 :: 22.12MB