No SSO cookie

Noul Chevrolet Spark, in Romania de la 6.999 euro cu TVA

voteaza
(0/ 0)
Noul Chevrolet Spark, in Romania de la 6.999 euro cu TVA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Chevrolet a lansat noul Spark in Romania la un pret de 7.690 de euro cu TVA, insa noul model poate fi achizitionat in acest moment cu 6.999 euro cu TVA sau prin Programul Rabla cu 4.299 euro cu TVA.

 
 

Chevrolet Romania a lansat pe piata locala cel mai mic model din gama sa, un model cu totul nou fata de cel pe care-l inlocuieste: noul Spark. Noul Spark are un aspect stilat si ofera cele mai noi functii de divertisment la bordul autovehiculului, fiind in acelasi timp extrem de practic, avand un consum redus de carburant si un nivel scazut de emisii poluante. Mai mult decat atat, prezinta un raport excelent calitate/pret.

Design

De la bun inceput, Spark a fost creat pentru a avea un design cu trasaturi moderne si expresive, dar sa ofere in acelasi timp un spatiu generos si un nivel exceptional de functionalitate. Putine dintre modelele acestei clase, existente in prezent pe piata, prezinta avantajele unui autovehicul cu cinci usi, cinci scaune si un compartiment pentru bagaje atat de practic.

 

Exteriorul modelului Spark se caracterizeaza prin rotile iesite in relief si caroseria compacta, linia acoperisului in forma de arc accentuata de liniile puternice, ingrijite ale caroseriei, fara placare. Are un aspect estetic, indraznet si, fara indoiala, ofera mai mult lux decat unele modele concurente din segmentul mini. Precizia si atentia la detalii nu sunt trasaturi exclusive ale exteriorului autovehiculului. Mandrindu-se cu un nivel exemplar de maiestrie, habitaclul noului Spark este in sine un element clasic de design. Clientii Chevrolet vor beneficia de un nivel ridicat de confort, spatiu generos si comenzi usor de utilizat, toate cu un stil aparte pentru acest sector de autovehicule.

Interior

Piesa de rezistenta a habitaclului este panoul de instrumente in stilul celor existente in dotarea motocicletelor, in partea superioara a coloanei de directie, care furnizeaza soferului toate informatiile de care are nevoie intr-o maniera compacta, ergonomica. Vitezometrul analog este sustinut de un tahometru digital, la fel ca in cazul unei motociclete. Cand farurile sunt aprinse, toate comenzile au o lumina de fundal de culoarea ghetii cu nuanta albastra, o alta dovada a imbinarii armonioase dintre placerea de a conduce si functionalitatea care caracterizeaza noul Spark. Functiile de divertisment de la bordul unui autovehicul reprezinta o chestiune de optiune, iar clientii Spark pot asculta muzica preferata la radio, de pe CD sau MP3 player sau prin conectarea sistemelor dumneavoastra portabile prin intermediul unui port USB sau al mufei Aux-in. in veritabilul stil Chevrolet, curbura concava a postului de conducere este identica si pentru partea pasagerului din fata.

Caracteristici Tehnice

Nu doar stilul modern ii permite noului Spark sa se simta in largul sau in oras. Dimensiunile autovehiculului si nivelul ridicat de manevrabilitate sunt perfect adaptate traficului urban. Noul autovehicul mini de la Chevrolet are o dimensiune compacta: cu o lungime de numai 3640 mm si o latime de 1597 mm, se va strecura cu usurinta in spatiile stramte din oras. Se caracterizeaza printr-o dinamica de conducere avansata, caracteristici de manevrabilitate cu reactie rapida, datorita unei structuri integrate extrem de rigide a caroseriei, conceputa pentru a spori performantele dinamice ale autovehiculului si pentru a furniza soferului o senzatie sporita de stabilitate, rezistenta si control eficient.


Suspensia este conceputa cu o configuratie conventionala, insa eficienta, cu bare McPherson in fata si arbore compus (bara de torsiune) in spate, o combinatie care asigura caracteristici de manevrabilitate neutre, previzibile. Este agila in traficul urban si sigura pe sine la viteze mari de deplasare.


Spark este prevazut cu sistem electronic de control al stabilitatii, oferind un nivel optim de siguranta si control, cu functii de franare electronica si control al tractiunii, pentru a impiedica cu mare precizie blocarea rotilor la franare, precum si o stabilitate iesita din comun in cazul rotirii autovehiculului in jurul axei sale verticale.

Motorizari

Oferta de lansare include doua motoare, ambele unitati pe benzina cu o cilindree de 1,0, respectiv 1,2 litri. Acestea au caracteristici tehnice apropiate si sunt prevazute cu un bloc al cilindrilor din fonta si o chiulasa din aliaj, cu doua axe cu came in chiulasa si patru supape per cilindru. Ambele sunt echipate cu sistem de injectie multi-port, respecta standardul de emisii Euro V si sunt disponibile impreuna cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte de viteza.

 

Cele doua variante de motorizare utilizeaza functii avansate, precum tehnologia de dezactivare a portului, pentru a imbunatati recircularea gazelor de esapament, asigurand astfel reducerea optima a consumului de carburant si stabilitatea la ralanti, alaturi de un lant de distributie pentru un nivel scazut de intretinere si reducerea costurilor de functionare pe intreaga durata de viata a motorului. Spark are un consum de carburant de numai 5,1 litri/100 km si un nivel al emisiilor de CO2 de 119g/km.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9081 :: 17.89MB