No SSO cookie

Noul BMW X6 se lansează în România

voteaza
(0/ 0)
Noul BMW X6 se lansează în România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

X6 debutează în România din 4 decembrie cu un preţ de pornire de 70.184 Euro inclusiv TVA

 
 

Noul BMW X6, lansat oficial cu ocazia Salonului Auto de la Paris ce a avut loc între 4 şi 19 octombrie 2014, a ajuns astfel la cea de-a doua generaţie. Modelul Sports Activity Coupé care a depăşit deja vânzări globale de 250.000 de unităţi este pregătit să îşi facă debutul în showroom-urile din România începând din 4 decembrie. Preţul de pornire este de 70.184 Euro inclusiv TVA pentru versiunea xDrive30d, în timp modelele M50d şi xDrive50i sunt disponibile pentru 92.628 Euro, respectiv 90.762 Euro inclusiv TVA.

Pachetul Design Pure Extravagance adaugă accente de înaltă calitate atât la interior, cât şi la exterior. În acelaşi timp, pachetul M Sport include dotări selectate special care îmbunătăţesc caracterul dinamic al automobilului, atrăgând imediat atenţia. De asemenea, încă de la lansare vor fi disponibile dotările din programul BMW Individual.

Noul BMW X6 dispune de o gamă de dotări standard care o depăşeşte cu mult pe cea a generaţiei anterioare: faruri bi-xenon, jante de 19 ţoli din aliaj uşor, operare automată a hayonului şi transmisie sport Steptronic cu opt trepte, cu clapete pe volan pentru schimbarea vitezelor, precum şi tapiţerie din piele, aer condiţionat reglabil pe două zone, oglindă retrovizoare cu efect antiorbire şi pachetul de siguranţă Driving Assistant din portofoliul BMW ConnectedDrive. Funcţionalitatea extinsă se datorează şi spătarului banchetei ce poate fi divizat/rabatat în raport 40:20:40, ceea ce permite portbagajului să fie extins de la 580 de litri la un maxim de 1.525 de litri, acesta având un plus de 75 de litri faţă de modelul anterior.

Noul model este pregătit de lansare pentru luna decembrie a acestui an. Gama de motoare disponibile constă din propulsorul V8 care dezvoltă 450 CP pentru BMW X6 xDrive50i, un motor diesel cu şase cilindri dispuşi în linie care oferă 258 CP pentru BMW X6 xDrive30d şi încă un motor cu aceeaşi configuraţie, cu trei turbocompresoare, care dezvoltă 381 CP, pentru BMW X6 M50d. În primăvara 2015, BMW X6 xDrive35i cu 306 CP şi BMW X6 xDrive40d  cu 313 CP vor completa gama de modele.

Disponibil standard pentru toate mdoele, sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive optimizează tracţiunea, stabilitatea direcţională şi dinamica în viraje, în funcţie de situaţie. Pentru o dinamică îmbunătăţită, xDrive poate fi combinat opţional cu pachete de suspensie adaptivă, inclusiv Dynamic Performance Control.

Motoarele pe benzină şi diesel cu tehnologie BMW TwinPower Turbo înregistrează o creştere a puterii şi o scădere a consumului şi a emisiilor datorită transmisiei Steptronic cu opt trepte ce a trecut recent printr-o dezvoltare suplimentară, tehnologiilor BMW EfficientDynamics suplimentare şi celei mai recente versiune a sistemului inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive, care asigură totul pentru ca noul BMW X6 să-şi extindă poziţia de lider în segment.

Toate variantele noului BMW X6 respectă standardele EU6 privind emisiile.

Toate motoare disponibile pentru noul BMW X6 sunt combinate standard cu o transmisie sport Steptronic cu opt trepte, produsă de ZF şi cunoscută foarte bine de toţi fanii sau posesorii de BMW şi care vine acum într-o versiune îmbunătăţită. Funcţia Launch Control este disponibilă standard şi permite o acceleraţie cu tracţiune optimizată şi dinamică maximizată la demaraj.

În combinaţie cu sistemul de navigaţie Professional, transmisia automată are capacitatea de a lua în calcul profilul traseului pentru schimbarea vitezelor. Pe baza datelor de navigaţie, cutia de viteze îşi adaptează strategia de schimbare a treptelor în funcţie de situaţia de moment. De exemplu când automobilul se apropie de un viraj, de un sens giratoriu sau bandă de acces pe autostradă. Dacă maşina se apropie de o intersecţie sau de un viraj, transmisia retrogradează în treapta potrivită, utilizându-se optim frâna de motor. Ulterior, cutia de viteze trece în treapta optimă pentru o accelerare dinamică la ieşirea din viraj. În plus, interacţiunea cu sistemul de navigaţie permite evitarea urcării în trepte superioare între două viraje succesive. Acest sistem nu este încă disponibil pentru România, din păcate.

Farurile LED adaptive, Comfort Access (care include deschidere şi închidere hands-free a hayonului) şi alte mult opţiuni sunt disponibile opţional. Plăcerea condusului şi confortul pe distanţe lungi pot fi îmbunătăţire suplimentar cu dotări precum sistemul de navigaţie Professional cu controller tactil (Touch Controller), sistemul de sonorizare Bang & Olufsen high-end surround şi noul sistem de entertainment în spate Professional.

Experienţa tracţiunii integrale este amplificată suplimentar, în special în regim off-road, de noul afişaj cu statutul xDrive din Control Display. Beneficiară a unor grafice 3D, această echipare standard prezintă informaţii în timp real despre ruliul şi tangajul caroseriei. În automobilele echipate cu sistemul opţional de navigaţie Professional, un compas este afişat suplimentar pe panoul de instrumente. O contribuţie la evoluţia în condiţii de siguranţă pe teren accidentat are şi sistemul Hill Descent Control (HDC), disponibil standard.

Când este vorba de aerodinamică, Air Curtains, Air Breathers, fluxul optimizat de aer peste spate, deflectoarele de aer pe pasajele roţilor faţă, flapsurile pentru aerul de răcire (în funcţie de model) care pot fi închise activ atât în secţiunea superioară, cât şi în cea inferioară a părţii frontale, precum şi numeroase alte detalii au permis reducerea coeficientului aerodinamic până la Cd 0,32 pentru BMW X6 xDrive30d.

În plus, în primăvara lui 2015 va fi lansată versiunea X6M, despre care puteţi vedea mai multe detalii aici.

În România încă nu este disponibil configuratorul online, însă pentru cei nerăbdători se poate configura pe site-ul BMW din Germania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5704 :: 17.83MB