A treia generatie BMW Seria 6 Coupe impresioneaza inca o data prin particularitatile de design, prin propulsoarele de inalta clasa si printr-o oferta extinsa de tehnologii de avangarda. La toate acestea se adauga un confort exclusiv al calatoriei sustinut de un spatiu interior generos.
Noul model debuteaza in Romania din 15 ocotombrie si vine cu multe noutati importante: toate motorizarile dispun de TwinPowerTurbo impreuna cu cutia de viteze cu opt trepte, xDrive este disponibil pentru prima data pe un model BMW Seria 6, debuteaza echipamente avansate precum faruri adaptive cu tehnologie LED sau sistem de sunet high-end Bang & Olusfsen. Pretul de inceput pentru Romania este 64800 Euro (fara TVA) pentru 640i, in timp ce versiunea diesel 640d este disponibila de la 66650 Euro (fara TVA).
In premiera, toate motorizarile dispun de tehnologia BMW TwinPower Turbo care asigura atat un raspuns sportiv, cat si o eficienta remarcabila. Superperformantul V8 de la BMW 650i Coupé produce 300 kW/407 CP. Motorul pe benzina cu sase cilindri dispusi in linie care echipeaza BMW 640i Coupé dezvolta 235 kW/320 CP. BMW 640d Coupé este propulsat de noul motor diesel, cu sase cilindri dispusi in linie, care furnizeaza 230 kW/313 CP. Toate aceste motoare sunt combinate, in echiparea standard, cu transmisia automata Sport cu opt trepte. Tot standard este oferita o gama larga de tehnologii BMW EfficientDynamics, inclusiv functia Auto Start-Stop si modul ECO PRO mode (la BMW 640i Coupé si BMW 640d Coupé). Pentru prima data la BMW Seria 6 este disponibil cu tractiunea integrala BMW xDrive, cu BMW 650i primul model din gama disponibil cu acest sistem.
Noul BMW Seria 6 Coupé realizeaza un echilibru ideal intre comportamentul dinamic si confortul calatoriei gratie noului sasiu. Servodirectia electrica EPS standard este unica in acest segment, la fel cum este si directia integrala (Integral Active Steering) aflata pe lista de optiuni. Alte echipamente optionale incluse in lista sunt: Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor) si sistemul Dynamic Drive (controlul dinamic al ruliului cu un set de bare stabilizatoare fata si spate). Driving Experience Control pentru setarea individuala a automobilului este si ea inclusa in echiparea standard.
Farurile adaptive cu LED sunt disponibile optional la noul BMW Seria 6 Coupé, in premiera pentru BMW. Unice in acest segment sunt sistemele de asistare a conducatorului si serviciile de mobilitate asociate cu BMW ConnectedDrive. Acestea includ o noua generatie BMW Head-Up Display care prezinta grafice detaliate cu intreg spectrul de culori.
Displayul central BMW iDrive foloseste un design modern de tip flatscreen. Sistemul de sonorizare Bang & Olufsen high-end surround - echipare optionala - ofera o calitate exceptionala a sunetului.
Designul: prezenta impunatoare si eleganta sportiva.
Limbajul inconfundabil de design ofera noului BMW Seria 6 Coupé eleganta si sportivitate. Elementele caracteristice unui BMW coupé sunt reprezentate de capota lunga si curbata, consolele fata scurte, habitaclul dus spre in spate si tranzitia cursiva eleganta de la acoperis pana la capota portbagajului. In comparatie cu predecesorul sau, noul model beneficiaza de o crestere cu 74 mm a lungimii caroseriei (lungimea totala este de 4.894 mm) si de un ampatament extins cu 75 mm (ampatamentul masoara 2.855 mm). Latimea automobilului a crescut cu 39 mm, iar inaltimea a fost redusa cu 5 mm, rezultand o atitudine ce denota putere si sportivitate.Tema curgerii apei este prezenta in multe elemente de design la exterior sau interior, precum nervurile in “V” de pe capota sau arcuirea consolei centrale spre schimbatorul de viteza.
Partea frontala expresiva este dominata de grila radiatorului BMW, evazata si usor inclinata spre inainte. Conturul capotei se reuneste in partea frontala, spre grila. Forma V este alcatuita de contururile farurilor, de grila si de prizele largi de aer, astfel incat se obtine o aparitie care pune accent pe dinamism si performanta.
Inovatii pentru vizibilitate mai mare: faruri adaptive cu LED.
Noul BMW Seria 6 Coupé este echipat standard cu faruri bixenon. Un element liniar LED de accentuare traverseaza partea superioara a celor doua faruri rotunde. Acesta creeaza aspectul concentrat caracteristic marcii, care, in combinatie cu farurile adaptive cu LED - dotare optionala -, reprezinta o abordare noua pentru o echipare traditionala. Farurile adaptive cu LED au inele LED tridimensionale, care functioneaza ca lumini de zi. Semnalizatoarele de directie au si ele implementata tehnologia LED.
Controlul farurilor adaptive cu LED este efectuat in functie de viteza automobilului, unghiul de virare si raportul de giratie. O sursa LED suplimentara, pozitionata separat in carcasa farurilor, functioneaza ca lumina de virare pentru viteze mici.
Imagine laterala: linie eleganta a acoperisului, suprafete curbate pronuntat.
Liniile de contur ale capotei se continua spre partea din spate si creeaza o impresie generala armonioasa. In combinatie cu proportiile unui coupé, acestea produc o silueta prelungita, deosebit de eleganta.
Linia median prelunga, specifica BMW, porneste imediat din spatele pasajului rotilor fata, cuprinde elementul de tip “branhie” cu semnalizatoare laterale, specific modelelor sport, apoi curge dinamic spre partea din spate. Manerele usilor sunt pozitionate cu precizie pe aceasta linie. O alta linie porneste din bolta pasajelor rotilor din fata, coboara in dreptul usilor si apoi urca pentru a se proiecta spre partea din spate. Linia curbata a acoperisului coboara spre spate si creeaza un contrast intre caroseria conturata puternic si compartimentul simplu al pasagerilor.
Vedere din spate: indicii frapante ale comportamentului sportiv si stabil.
Din spate, noul BMW Seria 6 Coupé degaja putere, sportivitate, forta. Pasajele proeminente ale rotilor, liniile orizontale si o forma care se extinde in jos se combina pentru a accentua ecartamentul lat al masinii. Muchiile capotei portbagajului si conturul numarului de inmatriculare creeaza o forma V, care - similar partii frontale a masinii - trimite privirea spre drum.
Stopurile reprezinta o interpretare noua a formei L specifica marcii BMW si se extind mult in capota portbagajului. In interiorul panoului de stopuri, doua benzi de lumini cu LED genereaza aspectul nocturn familiar pentru modelele BMW. Semnalizatoarele si luminile pentru frane folosesc de asemenea tehnologie LED.
Interior: cockpit orientat spre conducator, ambianta exclusivista.
Intalnirea cu interiorul este definita de cockpitul orientat catre conducator, definitoriu pentru marca BMW. Sectiunea centrala a panoului de instrumente este inclinata usor spre conducator. Curba usor inclinata a consolei centrale se continua si in suprafata decorativa a panoului de instrumente. Per ansamblu, antisimetria consolei centrale accentueaza suplimentar orientarea catre conducator.
Intr-un sistem cu doua locuri individuale, scaunele spate ofera pasagerilor un nivel superior de confort si prin spatiului mai generos fata de modelul anterior la nivelul umerilor si al coatelor. Cu o capacitate de 460 de litri, spatiul portbagajului de la noul BWM Seria 6 Coupé este extrem de generos, fiind suficient, de exemplu, pentru trei genti de golf de 46 toli (117 cm) sau pentru doua valize medii si o geanta ca bagaj de mana.
Afisaj optimizat: instrumente cu tehnologie black-panel, afisaj de control cu design flat-screen.
Ansamblul de instrumente combina tehnologia moderna black-pannel a display-ului, cu instrumentele rotunde specifice masinilor sport clasice. Ecranul de 9,2 toli (23,4 cm), cu rezolutie inalta, afiseaza kilometrajul, consumul de combustibil si indicatorul Efficient Dynamics, precum si indicatii de la sistemele de asistare a conducatorului sau mesajele martorilor de bord.
Monitorul iDrive standard este construit intr-un design flat-screen exclusivist. Este localizat in panoul de instrumente si are dimensiunile optime. Suplimentar, o data cu sistemul de navigatie Professional, monitorul de bord vine intr-o dimensiune marita de 10,2 toli (25,9 cm) - cel mai mare monitor de bord din acest segment. Pentru o nota de exlcusivitate suplimentara, in aceasta versiune, conturul ecranului flat-screen sunt electroplacat cu crom.
Confort remarcabil al scaunelor, echipamente vaste pentru siguranta, caroserie rigida torsional.
Sistemul de prindere superioara al centurilor de siguranta este integrat in scaun, permitand mentinerea montantului central la dimensiuni reduse.
Versiunea standard a scaunelor fata, cu reglare electrica a scaunului pe inaltime si in adancime, precum si pentru unghiul spatarului, pentru tetiera si functia de memorie. Optional sunt disponibile scaune sport, scaune de confort si ventilarea activa a scaunelor. Ca varianta la tapiteria standard cu piele Dakota este oferita pielea exclusiva Nappa.
Toate variantele de scaune includ tetiere activate in caz de accident. Alte echipamente standard pentru siguranta sunt airbaguri frontale, airbaguri laterale integrate in cadrul scaunelor, airbaguri cortina laterale pentru ambele randuri de scaune, centuri cu trei puncte de prindere, limitator de forta si pretensionare la centurile pentru locurile din fata, precum si sistemul ISOFIX pentru scaunele de copii la locurile din spate.
Noul BMW Seria 6 Coupé are o structura rigida de sustinere a sarcinilor, zone de deformare bine definite si o celula a pasagerilor extrem de rigida. Atat rezistenta caroseriei, cat si masa acesteia au fost optimizate printr-o dezvoltare avansata. Usile, capota si punctele de prindere ale arcurilor puntii fata sunt din aluminiu, panourile laterale fata sunt din plastic, iar capota portbagajului este din material compozit cu fibra de sticla.
Performante de top de la motoare cu opt sau cu sase cilindri: tehnologia BMW TwinPower Turbo la noul BMW Seria 6 Coupé.
Motorul cu opt cilindri de la noul BMW 650i Coupé produce o putere maxima de 300 kW/407 CP la o capacitate de 4,4 litri; aceasta putere este atinsa pe un interval al turatiilor cuprins intre 5.500 si 6.400 rpm. Acest motor unic, ale carui turbocompresoare sunt pozitionate in spatiul V dintre cele doua randuri de cilindri, se remarca printr-o dezvoltare liniara a puterii si un cuplu exceptional. Varful curbei de cuplu, 600 Newton metri, este atins pe o plaja cuprinsa intre 1.750 si 4.500 rpm. Performantele sportive caracteristice unui motor V8 permit ca BMW 650i Coupé sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 4,9 secunde. Viteza maxima este limitata la 250 km/h de gestiunea electronica a motorului. Eficienta acestei motorizari varf de gama este extraordinara pentru nivelul de performanta oferit, inregistrand un consum mediu de combustibil de 10,5-10,6 litri per 100 kilometri si un nivel al emisiilor CO2 de 245-246 grame per kilometru (valori in ciclul de testare EU, in functie de dimensiunile pneurilor alese).
Noul BMW 640i Coupé este propulsat de un motor cu sase cilindri dispusi in linie, cu turbo alimentare Twin-Scroll si gestiunea complet variabila a supapelor VALVETRONIC. Aceasta combinatie optimizeaza raspunsul si eficienta acestui motor de 3,0 litri, care dezvolta o putere maxima de 235 kW/320 CP intre 5.800 si 6.000 rpm, iar cuplul maxim de 450 Newton metri este disponibil intre 1.300 si 4.500 rpm. BMW 640i Coupé realizeaza sprintul de la 0 la 100 km/h in 5,4 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 250 km/h. Consumul mediu de combustibil este de 7,6-7,8 litri per 100 kilometri, iar nivelul de emisii CO2 este de 177-181 grame per kilometru (valori in ciclul de testare EU, in functie de dimensiunile pneurilor alese).
Un motor diesel de cea mai noua generatie, cu sase cilindri in linie, isi face debutul la noul BMW 640d Coupé. Propulsorul de 3,0 litri atinge o putere maxima de 230 kW/313 CP la 4.400 rpm, iar cuplul maxim de 630 Newton metri este disponibil pe un interval cuprins intre 1.500 si 2.500 rpm. Acestea sunt performante etalon pentru motoarele diesel de trei litri.
Tehnologia BMW TwinPower Turbo include doua, injectie common rail si injectoare cu supape magnetice. BMW 640d Coupé accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,5 secunde si are viteza maxima limitata electronic la 250 km/h. Consumul mediu de combustibil este la un nivel modest, 5,4-5,5 litri per 100 kilometri, iar nivelul emisiilor CO2 este de 143-145 grame per kilometru (valori in ciclul de testare EU, in functie de dimensiunile pneurilor alese).
Standard: transmisie automata Sport cu opt trepte, BMW 640i Coupé si BMW 640d Coupé cu functia Auto Start-Stop.
Varianta standard de transfer al puterii pentru toate versiunile modelului este transmisia automata Sport cu opt trepte. Aceasta cutie de viteze promoveaza aptitudinile sportive de condus, cu o schimbare extrem de rapida a treptelor, ofera un confort remarcabil de schimbare a rapoartelor si optimizeaza eficienta. Conducatorul poate utiliza clapetele aflate pe volan pentru a schimba vitezele in regim manual.
Gama extinsa de tehnologii BMW EfficientDynamics contribuie semnificativ la reducerea consumului si a emisiilor. Printre sistemele incluse in echiparea standard se numara recuperarea energiei la franare (Brake Energy Regeneration), servodirectie electrica EPS, operarea inteligenta a componentelor auxiliare electrice, constructia ultrausoara inteligenta si pneuri cu rezistenta redusa la ruliu. Ambele modele cu sase cilindri sunt echipate si cu clapete de admisie din grila radiatorului si cu functia Auto Start-Stop. Sistemul Driving
Experience Control permite conducatorului unui BMW 640i Coupé sa selecteze unul din modurile SPORT, SPORT+ sau COMFORT, precum si ECO PRO. Modul ECO PRO promoveaza un stil de condus relaxat si frugal la turatii joase ale motorului.
Premiera pentru tractiunea integrala inteligenta la BMW Seria 6.
Ca alternativa la tractiunea spate oferita standard, sistemul de tractiune integrala BMW xDrive, aflat pe lista de optiuni, este disponibil pentru modelul BMW 650i Coupé. In premiera la BMW Seria 6, tractiunea integrala inteligenta asigura tractiune superioara, siguranta sporita, comportament neegalat si transfer optim al puterii. BMW 650i xDrive Coupé este echipat cu cel mai recent design al sistemului de tractiune integrala cu gestiune electronica. Controlul optimizat dinamic al distributiei variabile a puterii este un mare plus pentru intrarea cu precizie in viraje. BMW 650i xDrive Coupé sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 4,8 secunde. Consumul mediu de combustibil este de 11,3 litri per 100 kilometri, iar nivelul emisiilor CO2 este de 262-263 grame per kilometru (valori in ciclul de testare EU, in functie de dimensiunile pneurilor alese).
Tehnologie avansata a suspensiei, Adaptive Drive ca optiune.
Experienta caracteristica a condusului la noul BMW Seria 6 Coupé este definita de comportamentul sportiv specific marcii. In acelasi timp, tehnologia moderna a suspensiei ofera un confort optimizat pe durata calatoriei. Puntea fata cu dublu brat si puntea spate integrala sunt realizate in mare parte cu componente din aluminiu.
Sistemul Adaptive Drive include Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor) si Dynamic Drive (bare stabilizatoare active pentru minimizarea ruliului). Amortizoarele gestionate electronic se adapteaza atat la natura suprafetei de rulare, cat si la stilul conducatorului. Dynamic Drive reduce efectul de ruliu al caroseriei la parcurgerea virajelor la viteze ridicate si in timpul manevrelor bruste de evitare.
Fara egal in acest segment: servodirectie electrica EPS standard, Integral Active Steering optional.
Conform traditiei BMW care pune accent pe precizia si raspunsul directiei, BMW Seria 6 Coupé combina un sistem unic de directie, asistata electromecanic, cu functia Servotronic pentru o asistare a puterii de bracare in functie de viteza.
Pe langa acesta, noul BMW Seria 6 Coupé este primul automobil din clasa lui care este disponibil cu Integral Active Steering (directie integral activa) ca optiune. Aceasta combina Active Steering (directia activa) pentru rotile fata cu o punte spate viratoare. Bracarea rotilor spate se face pana la 3 grade, in acelasi sens cu rotile fata pana la viteze de 60 km/h, pentru mai multa manevrabilitate, si in sens opus la viteze mai mari, pentru mai multa stabilitate.
Standard: Driving Experience Control pentru reglajul individual al masinii.
Driving Experience Control este un echipament standard care permite alegerea intre o setare confort sau sport. Acesta afecteaza, in functie de nivelul de echipare, raspunsul acceleratiei, al cutiei de viteze (inclusiv regimul de turatie), al directei si al suspensiei. Conducatorul poate selecta unul dintre cele trei moduri de reglare a automobilului: COMFORT, SPORT si SPORT+. In cazul versiunilor BMW 640i Coupé si BMW 640d Coupé, este disponibil si modul ECO PRO. Daca sunt prezente si optiunile Dynamic Damper Control (control dinamic al amortizoarelor) sau Adaptive Drive (directie adaptiva), conducatorul poate selecta si modul suplimentar COMFORT+.
Eficienta franelor este suplimentata de Dynamic Stability Control (DSC / controlul dinamic al stabilitatii). Echipamentele standard cuprind jante din aliaj, de 18 toli (BMW 650i) sau de 17 toli (BMW 640i, BMW 640d), precum si pneuri runflat si indicator al presiunii din pneuri. Optional sunt disponibile si jante din aliaj, de 19 sau 20 toli, cu pneuri de diferite dimensiuni.
Numai de la BMW ConnectedDrive: Head-Up Display BMW cu spectru complet de culori.
Printre optiunile BMW ConnectedDrive, care in mare parte sunt fara rival in aceasta clasa de automobile, se numara: tempomat activ cu functie Stop & Go, avertizare la schimbarea benzii, avertizare la parasirea sensului, BMW Night Vision cu recunoastere a pietonilor, camera pentru mers inapoi, vedere top view pentru manevre de parcare si BMW Parking Assistant (asistare la parcare). Tehnologiile inovatoare optimizeaza integrarea terminalelor smartphone, precum si a playerelor muzicale, inclusiv utilizarea serviciilor bazate pe internet. Optiunea Apps permite detinatorilor de Apple iPhone sa receptioneze programele webradio, sa afiseze posturi Facebook si Twitter pe monitorul de bord si ofera sistemul Last Mile Navigation pentru orientarea in afara automobilului pe baza telefonului mobil.
Optiunea BMW Head-Up Display - care proiecteaza informatiile relevante pentru condus pe parbriz - ramane singurul sistem de acest gen din segment. Iar cea mai noua generatie a acestei inovatii BMW este disponibila la noul BMW Seria 6 Coupé. Afisarea graficelor si a simbolurilor se face cu intreg spectrul de culori astfel ca, spre exemplu, prezentarea indicatoarelor rutiere se face intr-o maniera extrem de realista.
Dotari de top pentru confort.
Dotarile standard pentru confort ale noului BMW Seria 6 Coupé includ control al climei pe doua zone, volan multifunctional, coloana de directie reglabila electric, oglinzi retrovizoare exterioare cu incalzire si reglabile electric, tempomat cu functie de franare, senzor de ploaie cu control automat al pozitiilor si sistem audio HiFi. Preferintele individuale pentru programul de entertainment pot fi indeplinite cu ajutorul unei magazii DVD, a modulului TV si a interfetei audio USB.
Sistemul de climatizare include filtre de carbon, senzori de ceata si senzor solar, utilizarea caldurii reziduale a motorului, operarea ventilatie independent de motor, functii extinse de motor precum setari individuale pentru locurile din fata, pentru temperatura si nivel de ventilatie. Optimizat special, automobilul poate pastra setarile pentru clima atunci cand automobilul este oprit, de doua ori mai mult decat un automobil conventional, o caracteristica deosebit de importanta, mai ales in cazul in care functia Auto Start-Stop este activa.
Sistemul de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround ofera o experienta audio de neegalat.
Cand vine vorba de furnizarea unei auditii la cel mai inalt nivel, sistemul de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround - conceput special pentru noul BMW Seria 6 Coupé - este solutia ideala. Dezvoltat in comun de specialistul in sisteme audio din Danemarca si de BMW, acest sistem produce un sunet deosebit de natural prin intermediul celor 16 difuzoare distribuite in intreg habitaclul. Sistemul complet activ dispune de procesare digitala a semnalului, ceea ce inseamna ca cele doua difuzoare de bass, cele sapte difuzoare mediane si cele sapte difuzoare tweeter au amplificatoare individuale. Tehnologia permite modificarea cu exactitate a oricarei reflexii sonore in interiorul automobilului. Sistemul de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround utilizeaza tehnologia Di-rac Dimensions™ pentru redarea acusticii unei sali de auditie in interiorul habitaclului. Toti ocupantii automobilului se vor bucura de acelasi sunet de inalta calitate, indiferent de locul pe care il ocupa.
Semnalele electrice sunt transformate in unde sonore bine definite prin utilizarea unor motoare cu magneti permanenti, iar difuzoarele mediane dispun de diafragme Hexacone extrem de rigide. Calitatea remarcabila a sistemului de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround este subliniata si de particularitatile exclusiviste de design. Forma si culoarea grilelor de aluminiu de la difuzoare avansate au fost gandite pentru a se potrivi cu designul interior al noului BMW Seria 6 Coupé. Modelul special de perforare a grilelor este creat prin utilizarea unei tehnici foarte sofisticate. Punctele de prindere nu sunt vizibile din exterior, ceea ce face ca grila sa se evidentieze de contur prin senzatia de plutire intr-o pozitie usor ridicata deasupra suprafetei. Aceasta ambianta exclusivista este sporita si mai mult prin impresia discreta de iluminare, care prezinta contururile surselor de sunet cu un efect subtil, impresionant.
Totodata, o inovatie semnificativa din punct de vedere vizual si acustic este designul inedit al difuzorului central de pe panoul de instrumente, care utilizeaza tehnologia Acoustic Lens Technology, dezvoltata de Bang & Olufsen, pentru a oferi un sunet extrem de armonios. Imediat ce sistemul audio este activat, elementul central, care are integrat un difuzor median, se ridica, ceea ce face ca obiectivul difuzorului tweeter sa se extinda in acelasi timp. Acesta distribuie semnalul in mod unitar la 180 de grade in interiorul automobilului. Dispersia sunetului, deosebit de armonioasa in plan orizontal, se realizeaza prin designul special al lentilelor, care minimizeaza si raspandirea nedorita a semnalului pe verticala.
Optiuni diverse pentru o mai mare placere a condusului: acoperis panoramic, sistem de navigatie Professional, pachet M Sport.
Printre celelalte echipamente atractive se numara farurile adaptive, volanul incalzit, Comfort Access si acoperis panoramic operat electric. Sistemul de navigatie Professional, echipare optionala, include memorie cu hard disk pentru harti si colectii muzicale.
Pachetul M Sport este disponibil si pentru noul BMW Seria 6 Coupé inca de la lansarea pe piata. Componetele oferite includ Pachetul aerodinamic M cu setari sport ale suspensiei, parguri speciale, difuzor spate, evacuare in design “dark chrome”, faruri de ceata LED, evacuare sport pentru BMW 650i si jante 19” cu design M. Ca alternativa sunt disponibile jante de 20”. Special pentru acest pachet sunt oferite doua culori exterioare: Carbon black metalizat si Imola red nemetalizat.
Nota sportiva a interiorului este intarita cu scaune sport cu design M din piele alcantara cu cusaturi albastre contrast, volan multifunctional M cu padele pentru schimbarea treptelor de viteza si elemente de decor din aluminium.
Gama completa de optiuni BMW Individual, care este disponibila si pentru noul BMW Seria 6 Coupé, ofera o varietate de oportunitati de configurare a acestui automobil sport elegant, prin care clientul sa-si exprime stilul personal.
BMW Seria 6 Coupé: un automobil sport premium care dispune de o dinamica remarcabila si o istorie fascinanta.
Inca o data, acest grand coupé al marcii BMW simbolizeaza esenta calitatilor dinamice si placerea exclusivista a condusului intr-un automobil cu doua usi, stilat si luxos. Noul BMW Seria 6 Coupé reprezinta ultimul capitol al unei povesti care se scrie de mai bine de 70 de ani, o mostenire innobilata de glorii legendare ale sporturilor cu motor si de numeroase figuri emblematice ale designului auto.
Noul BMW Seria 6 Coupé va fi fabricat, alaturi de noul BMW Seria 6 Cabriolet, la uzina BMW de la Dingolfing. Tot la aceasta locatie de productie, cea mai mare din cadrul BMW Group, se mai fabrica BMW Seria 7 si BMW Seria 5. Procesele de fabricatie de la aceasta uzina, flexibile si eficiente, combina tehnologiile de productie avangardiste cu o calitate standard bazata pe maiestria de mare precizie, obiectivul fiind construirea unor automobile premium exclusiviste.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!