No SSO cookie

Noul autobuz Mercedes Citaro, din noul lot pentru RATB, costa 210.000 euro

voteaza
(0/ 0)
Noul autobuz Mercedes Citaro, din noul lot pentru RATB, costa 210.000 euro
Noutati-auto · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pretul noului autobuz Mercedes Citaro achizitionat de Regia Autonoma de Transport Bucuresti este cu peste 22.000 euro mai mare fata de cel al autobuzelor achizitionate in primul lot, cifrandu-se la 210.000 euro.

 
 
'Primele autobuze livrate de Mercedes au costat 188.000 euro, dar nu erau prevazute cu aer conditionat, in timp ce acestea vor fi dotate cu sistem de climatizare, dar si cu tehnologie noua', a declarat pentru Rompres, Gheorghe Aron, directorul general al RATB.

Noile autobuze au o capacitate de 103 locuri, dintre care 27 pe scaune, patru locuri fiind destinate persoanelor cu dizabilitati. Autobuzul are si 'un sistem de ingenunghere', care, impreuna cu cele trei usi, contribuie la reducerea timpului de urcare si coborare, asigurand un flux rapid de pasageri. Instalatia de climatizare si cele 7 ferestre de tip geam culisant au o suprafata de deschidere de 1/3 si asigura microclimatul in functie de anotimp.

Soferul autobuzului isi desfasoara activitate intr-o cabina inchisa ermetic, iar cu ajutorul celor 5 camere video poate supraveghea zonele de urcare, precum si habitaclul si spatele autobuzului.

De asemenea, noul Citaro dispune de un sistem de informare calatori, de un monitor LCD de 19 inch si de computer de bord.

Sistemul GPS si conexiunea WLAN asigura RATB managementul parcului auto si transmiterea de date direct in autobaza.

Citaro dispune de standarde moderne de siguranta, design modern, confort si tehnica avansata. Citaro indeplineste normele de emisie Euro 4 pe baza tehnicii SCR (Selective Catalytic Reduction). Motorul vertical Blue-Tec 4 ce dezvolta o putere de 286 CP, lucreaza nu doar curat, ci si cu un consum redus de combustibil.

Directorului general al Mercedes Benz, Michael Gopfarth a declarat ca noile autobuze vor fi facute in cele doua fabrici din Germania si sunt concepute astfel incat pot utiliza biocombustibil in proportie de cinci la suta si cu posibilitate de crestere pana la opt procente. Reprezentantii germani au mai afirmat ca in pretul de vanzare al noului autobuz sunt incluse si service-ul, piese de schimb si garantia de patru ani, mai mare cu un an decat la primul lot de autobuze.

Compania EvoBus Romania, reprezentanta diviziei de autobuze si autocare a concernului DaimlerChrysler, a livrat marti primul autobuz Mercedes Citaro din noul lot de 500 de unitati pentru Regia Autonoma de Transport Bucuresti.

EvoBus Romania estimeaza pentru 2007 o cifra de afaceri de 40 milioane euro. In afara de RATB, principalul client, compania germana a mai vandut autocare unor clienti privati din Romania.

RATB si EvoBus GmbH au semnat la sfarsitul lunii decembrie 2005 un contract de furnizare pentru 500 autobuze urbane Solo Mercedes-Benz Citaro, produse la Mannheim. In anul 2006, EvoBus GmbH a infiintat in Romania filiala EvoBus Romania si a livrat cu succes cele 500 autobuze in termen de un an calendaristic.

In urmatorii doi ani, alte 500 unitati Mercedes-Benz Citaro vor fi aduse la Bucuresti, ca urmarea a atribuirii, pentru a doua oara consecutiv, a contractului de achizitie publica catre producatorul german.

Primul autobuz din noua serie celor 500 de unitati comandate va fi livrat marti, in prezenta lui Michael Göpfarth, director executiv Mercedes-Benz Buses and Coaches.

"Cu aceasta comanda, RATB, cu o flota in curand de 1.000 Citaro, a devenit cel mai important client din istoria EvoBus GmbH. Vom livra primele autobuze in aceasta iarna, urmand ca in 2008 sa soseasca alte 350 Citaro, iar ultimele 100 unitati vor fi livrate in prima jumatate a anului 2009", a precizat directorul general EvoBus Romania, dr. Eckehard Stengel.

Prezentarea primului autobuz din noua gama de 500 de unitati va avea loc marti, la ora 18.00, in cadrul conferintei de presa "1000 Stele pentru Bucuresti", la Novotel Bucharest City Centre.

Compania EvoBus Romania estimeaza o cifra de afaceri de 20 milioane de euro in anul 2007. Daimler Chrysler este liderul mondial in segmentul autobuzelor si autocarelor peste opt tone, cu o cota de piata de 17 la suta, urmat de Ashok Leyland - sase la suta, Telco - sase la suta, SAW si FAW - cate cinci la suta, Yutong si Volvo - patru la suta fiecare, Neoman, Irisbus si Scania - cate trei la suta. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (4)

scris de Anonim

asa este baieti au dreptate pe jos si pe sus intra curent,mirosuri neolacute si dupa aceea zici de ce esti bolnav,racit sau te doare capul mai sunt oasgeri care nu le place apa si sapunul mai pun si cite o manea de se aude pina la sofer din cauza cabinei care nueste inchisa ermetic

scris de Anonim

ARE DREPTATE COLEGUL,BRAVO! INCHISE ERMETIC PE NAIBA!SI PE SUS SI PE JOS SI LA COTUL MAINII DREPTE SI PE LINGA USA 1 VINE UN CURENT DE MORI SI EI CICA SUNT INCHISE ERMETIC.DACA INCERCI SA L-E INCHIZI ITI SAR IN CAP IMEDIAT SI INCERCA SA TE ARDA DIN ORICE INSA CAND GRESESC EI NU MAI ESTE NIMIENI PENALIZAT.SA NU MAI SPUN DE CABINELE DE LA EURO3 CARE LE-AU INCHIS ARTIZANAL IN URAC,IN GARAJE SAU LA TITAN,ALEA SUNT OK!AM VAZUT CABINE DE EURO 4 INCHISE CU POLICARBONAT DE 1000 DE ORI MAI ARATOASE!

scris de Anonim

este o mare minciuna despre cabina inchisa ,,ermetic''toata mizeria,apa cand sunt precipitatii afara de pe incaltaminte vine pana in fata la sofer plus lichidele varsate accidental de unii calatori tot in fata se duc si mai sunt si o alta specie de calatori care isi fac necesitatile in noile auto. mercedes benz la care daca nu imi izolam din timp cabina jos riscam iarasi ca in cabina la sofer sa fie tualete sau nu ne pasa de sofer cautati din orice sa il penalizati cu toate ca aici stam toata zi

scris de Anonim

Im place marca Mercedes Benz. :-)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2299 :: 17.79MB