Noul Audi TT-RS a fost prezentat, in versiunea coupe, la Salonul Auto de la Geneva. In ciuda acestui lucru, Audi a dat detaliile tehnice si pentru Roadster, dar nu a prezentat publicului aceasta versiune.
Asteptarea fanilor a luat sfarsit deoarece Audi va prezenta la Salonul Auto de la Leipzig noul TT-RS Roadster, alaturi de noile A4 Allroad quattro, A5 Cabriolet and R8 V10 FSI. Noul TT-RS Roadster va beneficia de aceeasi motorizare ca si versiunea coupe.
Vorbim de propulsorul de 2.5 litri prevazut cu injectie directa si turbina. Noul TT-RS Roadster va dispune de o putere de 340 de cai si va putea accelera de la 0 la 100 km/h in 4.7 secunde, in timp ce viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Cuplul maxim are valoarea de 450 Nm. Versiunea standard va prezenta o cutie manuala cu sase trepte si un sistem de franare extrem de performant.
Una dintre caracteristicile lui TT-RS este butonul sport, prin care se poate comuta pentru o folosire mai agresiva a vehiculului. Sistemul de control al stabilitatii electronice poate fi dezactivat total, pentru a oferi soferului si mai multa distractie.
Printre tehnologiile lui TT-RS Roadster merita enumerate sistemul de tractiune integrala AWD, un sistem avansat de control al sasiului si al suspensiilor, eleron, jante de 18 inch si doua guri de evacuare ovale.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!