No SSO cookie

Noul Audi TT quattro sport - agil si puternic

voteaza
(0/ 0)
Noul Audi TT quattro sport - agil si puternic
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

TT inseamna placerea pura de a conduce. Coupé-ul captiveza soferul cu agilitatea si design-ul sau revolutionar. Audi ofera acum ceva special pentru impatimitii acestei masini sport: TT quattro sport este numele unui nou model al acestei game de success. Un automobil care imbina aspectul extravagant cu placerea pura de a conduce.

 
 
[poza1s]Putere mai mare pentru o greutate mai mica - impreuna cu performantele superioare oferite de sistemul de tractiune integrala quattro – acestea sunt principalele ingrediente ale placerii pure de a conduce si manevrabilitatii deosebite. Audi TT quattro sport este o masina sport autentica. Demonstreaza acest lucru atat prin performante cat si prim aspectul exterior in doua culori. Mai multa putere si cuplu motor Motorul si transmisia au fost modificate substantial. Motorul de 1,8 litri dezvolta acum o putere de 240 CP (176 kW). Cuplul atinge acum 320 Nm. Performantele Coupé-ului sunt impresionante: TT quattro sport accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,9 secunde si atinge o viteza maxima de 250 km/h. Pentru a face fata cresterii de putere, au fost efectuate modificari tehnice substantiale. Capacul transmisiei motorului in patru cilindri adaposteste diferentialul cutiei de viteze cu sase trepte, adoptata de la motelul de top TT 3,2. Caroseria este aceeasi cu cea a modelului 1,8 T cu exceptia partii din spate a podelei, care este asemanatoare cu cea a modelului TT 3,2. Acest lucru a facut posibila mutarea bateriei in partea din spate, optimizandu-se astfel distributia maselor. [poza2s]Motor puternic si transmisie pe masura: TT quattro sport dispune standard de tractiune integrala permanenta, care asigura o transmisie mult mai buna a puterii si o siguranta superioara fata de competitori. Coupé-ul sport este echipat in plus cu suspensia sport disponibila pentru gama de modele S. Greutate redusa Realizarea unei structuri usoare: Audi TT quattro sport pune accent pe pastrarea unei greutati cat mai. O privire aruncata in interiorul Coupé-ului este suficienta pentru a confirma reducerea greutatii. Nu mai exista bancheta in spate, aceasta fiind inlocuita de bare transversale si de o plasa de separare pentru bagaje. Audi a inlocuit scaunele sport cu superbele scaune Recaro, care permit o excelenta sustinere laterala deosebita. Ca rezultat al reducerii greutatii, TT quattro sport a renuntat la sistemul automat de aer contitionat, sistemul de incalzire cantarind mai putin cu 12 kilograme. Clientii care doresc aer conditionat pot comanda gratis acest echipament. In comparatie cu un TT 1.8T de serie (165kW), TT quattro este mai usor cu 75 de kilograme, fiind astfel chiar mai agil si mai placut de condus. Greutatea la gol este de 1.390 kg, raportul de greutate fiind de 5,8 kg/CP. Caroseria in doua culori iese in evidenta [poza3s]Audi TT quattro sport poate fi identificat foarte usor ca fiind un TT foarte special. Caroseria in doua culori este cel mai evident element de personalizare al acestei versiuni. Acoperisul este vopsit in Phantom Black cu efect perlat, partea inferioara a caroseriei fiind vopsita in Avus Silver, Misano Red, Mauritius Blue, Argintiu sau Phantom Black. Culorile caroseriei sunt asortate cu spatarele scaunelor. Caroseria in doua culori este cel mai evident element de personalizare, dar multe alte detalii de finisare sunt diferite fata de celelalte modele TT. Pachetul aerodinamic al modelelor S cu bare de protectie speciale si praguri laterale modificate evidentiaza aspectul sportiv. La partea din spate se evidentiaza in mod special difuzorul cu cele doua iesiri de culoare neagra. Fantele de admisie aer din fata, carcasele oglinzilor retrovizoare exterioare, spoilerul spate si difuzorul sunt in culori contrastante, pastrand acceasi nota bicromatica. TT dispune de roti late de 18". Jantele cu un design special au 15 spite si permit observarea etrierelor de frana de culoare rosie. Materiale exclusive pentru interior In interior predomina materialele exclusive. Volanul, schimbatorul de viteze si maneta franei de mana sunt imbracate in Alcantara, pentru a se asorta cu tapiteria din acelasi material. Masina poate fi prevazuta cu centuri de tipul celor folosite la curse. Inscriptia de pe manerul torpedoului este un alt element distinctiv care diferentiaza TT quattro sport de restul gamei. Echipamentul standard include faruri cu xenon si plasa pentru bagaje. Gama de echipamente pentru TT quattro sport poate fi extinsa cu elemente precum sistemul automat de aer conditionat, pentru care nu se plateste suplimentar, sau cu un sistem audio si de navigatie de inalta clasa. TT quattro sport este cea mai pura interpretare in stil sportiv de pana acum a unui Audi TT. Este o imbinare perfecta intre tehnologia inovatoare, reprezentata de sistemul de tractiune integrala permanenta quattro si placerea de a conduce in forma pura. Gama TT Gama de modele TT dispune de doua variante de caroserie: Coupé si Roadster. In afara de motorul de 240 CP disponibil doar pentru Coupé, mai sunt disponibile inca trei variante de motorizare. Motorul suplu in sase cilindri de 3,2 l dezvolta o putere de 184 kW (250 CP) si poate fi cuplat cu o cutie de viteze automata in sase trepte sau cu transmisia DSG.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1753 :: 17.77MB