Suntem convinsi ca stiti deja ca actuala generatie Audi A8 ofera suficienta performanta cu al sau V8 din aluminiu, de 4,2 litri, ce livreaza 372 CP. Limuzina din Ingolstadt “bate suta” cu start de pe loc in doar 5,7 secunde, dar pentru cei ce vor mai mult va fi oferit si un S8, cu un 0-100 km/h in zona de 4 secunde.
Noul S8 va renunta insa la motorul V10 de 5,2 litri (prezent pe actuala generatie), in favoarea unui V8 de 4 litri supraalimentat prin turbina, care este si mai usor si mai compact si livreaza si un maximum de 520 CP.
Mai mult, preturile pentru noul Audi S8 vor porni de undeva din zona 70.000 de euro, un adevarat chilipir fata de sumele vehiculate de concurenta.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!