No SSO cookie

Noul Audi S3

voteaza
(0/ 0)
Noul Audi S3
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dinamism si placerea de a conduce

 
 
[poza1s] Dinamism, sportivitate si stil sofisticat - Audi A3 detine o pozitie remarcabila in clasa compacta premium. Acum, versiunea de varf a gamei este pregatita pentru lansare, iar noul Audi S3 ofera 195 kW (265 CP) si tractiune integrala quattro permanenta. Gratie performantelor stralucitoare, modelul vizeaza o placere deosebita a condusului, combinata cu versatilitatea de zi cu zi - la fel ca orice model Audi S.
Audi S3 redefineste standardele clasei din care face parte - la nivelul unei masini sport. Acceleratia, de la 0 la 100 km/h, necesita numai 5,7 secunde, iar aceasta este oprita doar atunci cand se atinge viteza maxima: 250 km/h. Extrem de agresiv, fara limitare de turatie si cu un profil acustic deosebit, motorul - 2.0 litri, supra-alimentat, patru cilindri, injectie directa pe benzina (FSI) - se dovedeste a fi rafinat si cu performante inalte.





[poza2s] Prin intermediul cutiei de viteze cu sase trepte si a tractiunii integrale permanente quattro, puterea este transmisa catre rotile cu jante de 18 toli. Noul sistem de suspensie S sport ce echipeaza modelul Audi S3 permite un stil de condus sportiv combinat cu un nivel ridicat de confort. Modelul sport compact are reactii rapide la schimbarile de directie, prezinta caracteristici precise si sigure in privinta manevrabilitatii si, gratie tehnologiei quattro, permite o accelerare maxima la iesirea din viraje.
Potentialul dinamic al masinii sport cu trei usi este vizibil inca de la prima privire. Grila radiatorului, cu o singura rama, este cromata, bara frontala are un spoiler cu prize de aer de dimensiuni apreciabile, iar pragurile laterale au fost restilizate. Contrastante sunt atat difuzorul de culoare gri platinat din bara spate, cat si cele doua tevi de esapament cromate, de forma ovala, specifice gamei S. Oglinzile retrovizoare in nuante de aluminiu si spoilerul de pe acoperis in culoarea caroseriei dau un impact vizual si mai puternic.


Interior: atmosfera sportiva

[poza3s] Interiorul transmite o atmosfera de sportivitate, prin materialele de inalta calitate si maiestria detaliului. Elementele care domina stilul sunt scaunele sport cu sectiuni laterale proeminente, capitonajul tavanului - de culoare neagra, dar disponibil si in nuante argintii - si panoul de bord analogic. Pedalele, manerul schimbatorului de viteze si suflantele sunt in nuante de aluminiu, interiorul are finisaj negru Piano, iar alternativ poate fi in nuante de argintiu sau de gri lemn de mesteacan. Emblema S3, cu rosu si argintiu, este vizibila pe volanul sport imbracat in piele, pe panoul de instrumente, pe manerul schimbatorului de viteze si pe pragurile usilor. Scaunele sunt imbracate intr-o combinatie stofa / piele si, optional, in Alcantara / piele sau complet in piele. Tapiteria in doua nuante a scaunelor este decorata cu o cusatura in aceeasi culoare ca a sectiunii centrale.



TFSI in cea mai puternica forma a sa

Motorul modelului S3 ofera tot ce se poate pretinde de la un propulsor sport, iar caracteristicile elimina orice urma de indoiala asupra potentialului. Motorul 2.0 TFSI, care combina injectia directa pe benzina si tehnologia supra-alimentarii, are o putere de 195 kW (265 CP) la 6.000 rot/min. Si, la numai 2.500 rpm, se atinge deja un cuplu impresionant de 350 Nm - o putere de tractiune ce ramane constanta pana la 5.000 rot/min. Intr-un traseu mixt, motorul 2.0 TFSI arata o noua fateta a performantelor sale, astfel ca atinge un consum de numai 9,1 litri la 100 km - inca o dovada a randamentului tehnologiei TFSI dezvoltata de Audi. Comparativ cu modelul A3, acest motor este o versiune avansata care a fost supusa unor modificari fundamentale. Noua supra-alimentare are turbina marita si rotor compresor ce genereaza o presiune de 1,2 bari - un nivel neobisnuit de ridicat. Modificarea semnificativa a intercooler-ului scade temperatura aerului compresat, ceea ce mareste volumul necesar pentru combustie.
Pistoanele cu cap mai puternic si tija intarita cu noi conexiuni transmit forta deosebita catre arborele cotit. Blocul cilindrilor a fost intarit, iar capul acestora este facut dintr-un aliaj nou, rezistent la temperaturi mari.
Sincronizarea axului cu came de la evacuare a fost adaptata pentru a face fata puterii mult marite. Injectoarele de inalta presiune, cu sectiune transversala largita, trimit combustibilul direct in camera de combustie.
In ciuda acestor progrese tehnologice, motorul turbo superperformant cantareste 152 kilograme, ceea ce este mai putin decat propulsoarele concurentei, si are un efect pozitiv asupra distributiei maselor. Dimensiunile compacte ale motorului 2.0 TFSI il fac disponibil pentru montarea transversala, ceea ce aduce beneficii in materia de spatiu interior si volum al portbagajului. Pentru a se potrivi cu stilul sportiv si manevrabilitatea sigura, noul Audi S3 are cutie de viteze manuala, cu sase trepte si rapoarte scurte. Cursa schimbatorului de viteze a fost redusa pentru S3, ceea ce permite o modificare a treptelor intr-un stil mai sportiv si mai precis. Asa cum e cazul modelelor Audi S, noul S3 transmite puterea la toate cele patru roti prin intermediul unei tractiuni integrale permanente quattro. Ambreiajul multidisc controlat electronic, pozitionat in spate pentru a beneficia de echilibrul maselor, distribuie cuplul motor dupa cum este necesar - se ofera o aderenta optima si o siguranta maxima. Toate componentele directiei au fost intarite pentru a face fata nivelului ridicat al cuplului motor.

Manevrabilitatea: reactii fulgeratoare

In materie de manevrabilitate, Audi S3 detine toate calitatile unei masini sport de inalta performanta. Reactiile la schimbarea directiei sunt imediate si pot fi atinse viteze mari in viraje. Suspensia sofisticata a modelului A3 - cu cadre inferioare in fata si in spate, brate inferioare triunghiulare in fata si suspensie cu patru brate in spate - a fost imbunatatita considerabil.
Arcurile si amortizoarele sunt mai ferme si caroseria este coborata cu 2,5 mm fata de modelul A3 cu suspensie standard. Pivotii si bratele de aluminiu reduc greutatea suspensiei frontale. Suspensia mai ferma si caracteristica sportiva a servodirectiei electromecanice transmit dinamism si precizie la cote mai inalte. Jantele de 18 toli, din aliaj si cauciucurile 225/40 asigura o aderenta optima la suprafata drumului. Sistemul de frane cu discuri de 17 toli, cu placute sport, ofera o decelerare maxima. Etrierele vopsite in negru poarta emblema S3.
Optiunile includ volan imbracat in piele cu partea inferioara a cadrului transformata in element orizontal si - in gama quattro GmbH - scaune rabatabile. In zona infotainment, Audi prezinta o noua generatie de sisteme audio. Pachetul premium este completat de interfata universala pentru telefonul mobil si iPod, precum si de sistemul de boxe Bose. Echiparea standard include aer conditionat automat, sistem de informare a conducatorului auto - cu noua functie de cronometraj - si sistem de alarma antifurt. Lampile fata de ceata si farurile Xenon Plus, cu lumini pentru rulare pe timp de zi, evidentiaza raportul excelent dintre pret si calitate. In Germania, pretul de baza al modelului Audi S3 (265 CP) este de 35.150 euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

forte bana masina :coolsmile:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2135 :: 22.16MB