No SSO cookie

Noul Audi RS 6 Avant: Un model puternic si inovator

voteaza
(5/ 1)
Noul Audi RS 6 Avant: Un model puternic si inovator
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Noul Audi RS 6 Avant uneste puterea celor 560 CP cu un cuplu de 700 Nm, fara a limita utilitatea sa zilnica sau timpul liber.

 
 

Proiectat si construit de quattro GmbH, subsidiara detinuta in intregime de AUDI AG, RS 6 Avant ofera performanta superioara si eficienta inovatoare. Motorul sau V8 bi-turbo consuma in medie 9.8 litri de carburant la 100 km, pe un ciclu mixt. Aluminiul si otelurile de inalta calitate din caroserie reduc simtitor greutatea vehiculului.

Noul Audi RS 6 Avant este increzator si puternic. Dintr-o cilindree de 3,993 cc, motorul V8 bi-turbo cu injectie directa ofera 560 CP si un cuplu constant de 700 Nm intre 1,750 si 5,500 rpm. Pozitionate in V-ul de 90 de grade al bancului de cilindri, cele doua turbine pentru supraalimentare asigura rapiditatea generarii unui cuplu considerabil. RS 6 Avant accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 3.9 secunde. La cerere, Audi va creste limita vitezei maxime de la 250 km/h la 280 km/h sau chiar 305 km/h. Consumul mediu de combustibil masoara 9.8 litri la 100 kilometri – cu 30% mai mic decat cel al modelului precedent.

Datorita unei cutii Tiptronic cu 8 trepte, adaptata pentru comportament sportiv, puterea motorului 4.0 TFSI este transferata la tractiunea permanenta integrala quattro, ce utilizeaza un diferential central rafinat. “Torque vectoring”, o solutie software inteligenta, ajuta trenul de rulare quattro. La cerere, Audi va echipa tractiunea quattro cu un diferential sport pentru o distributie activa a puterii intre rotile spate.

Usor si stabil

Caroseria noului Audi RS 6 Avant este alcatuita din oteluri de inalta calitate si aproximativ 20% din aluminiu. Multumita excelentei Audi in domeniul constructiei usoare, noul varf de gama cantareste cu aproximativ 100 kilograme mai putin decat predecesorul sau. Desigur, caroseria exceleaza si la capitolele siguranta si rigiditate la torsiune.

Exteriorul acestui Avant de inalta performanta include aplicatii din aluminiu mat, o grila vopsita negru lucios, bare de protectie, extensii pentru praguri pentru pasajele rotilor. Un eleron RS, un difuzor de aer si sistemul de evacuare specific RS cu doua tevi evidentiaza faptul ca RS 6 Avant este vehiculul sportiv de inalta performanta a liniei de model. Un sistem de evacuare sport RS este disponibil optional si aduce cu sine accente negre pentru tevile de evacuare, cat si un sunet mai distinctiv. Doua pachete optionale pentru styling – aluminiu mat sau carbon – personalizeaza si mai mult aspectul. Farurile Xenon plus cu lumini de pozitie fata cu tehnica LED si blocurile optice spate cu tehnica LED, sunt standard. Farurile cu tehnica LED cu accente umbrite sunt optionale.

Interiorul noului Audi RS 6 Avant este dominat de un negru sportiv. Cadranele instrumentelor de bord sunt albe, iar acele sunt rosii. Volanul sport specific RS cu design 3 spite este imbracat in piele, are partea inferioara plata si prezinta o margine deosebit de groasa si foarte bine conturata. Ornamentele interioare din aluminiu sau cele vopsite negru Piano, ornamentele iluminate, cu emblema RS 6 pentru praguri si insertiile decorative din carbon accentueaza aspectul. Scaunele sport RS cu partile laterale pronuntate si tetiere integrate, sunt standard. Scaunele sunt tapitate intr-o combinatie piele Alcantara. Sectiunile centrale prezinta capitonaj cu optica diamant si constituie o trasatura specifica. RS 6 Avant contine in standard scaune scoica spate cu tetiere integrate pentru a completa aspectul scaunelor fata. Este disponibila si o bancheta spate cu 3 locuri.

Livrarile pentru modelul Audi RS 6 Avant vor incepe, in Romania, in a doua jumatate a lunii iunie . Pretul de pornire va fi de 113,950 euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2832 :: 17.8MB