Audi ar putea aduce la Salonul Auto de la Detroit, la inceputul lui 2010, noul A8. Nava amiral a companiei din Ingolstadt va fi construita pe platforma MLB, lucru care va permite o economie in ceea priveste masa noului model.
Mai mult, Audi A8 va imparti o serie de elemente cu alte modele de prima clasa ale grupului VW. Marea noutate adusa de limuzina a8 va consta in motorizarea de 2.0 Tdi cu 4 cilindri, o unitate biturbo care va dezvolta circa 200 de cai.
Pe langa noul motor, Audi A8 va beneficia si de propulsoarele traditionale din gama sa. Debutul motorului cu 4 cilindri arata clar intoarcerea producatorilor premium catre motoarele mici, chiar si pentru cele mai spatioase limuzine din gama. Aceasta politica a fost anuntata si de Mercedes sau BMW.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!