No SSO cookie

NOUA TOYOTA COROLLA A FOST LANSATA OFICIAL IN EUROPA

voteaza
(0/ 0)
NOUA TOYOTA COROLLA A FOST LANSATA OFICIAL IN EUROPA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua generatie Toyota Corolla a fost lansata oficial in Europa, printr-un eveniment de presa la care au luat parte jurnalisti din toate tarile europene si care a inclus atat prezentare statica cat si test drive.

 
 
1.jpg
Noua Toyota Corolla este a zecea generatie a celui mai bine vandut autoturism la nivel mondial, care a devenit un simbol al valorilor marcii Toyota privind calitatea superioara, eleganta, placerea de a conduce si inovatia.
Construita pe o platforma complet noua, ultima generatie a modelului Corolla se adreseaza clientilor europeni aflati in cautarea unui sedan clasic, elegant si dinamic, cu excelente calitati tehnice. La baza noii Corolla se afla dorinta de a oferi clientilor un sedan de calitate superioara, o clasa superioara in privinta confortului, a spatiului si a calitatii.
Inginerul Sef Toshi Ezaki explica: “Am hotarat ca trebuie sa ne asumam provocarea construirii unei masini care sa continue linia traditionala a valorilor modelului Corolla, insa care sa aduca ceva nou. Noua Corolla marcheaza un pas inainte fata de generatiile anterioare, prin reducerea handicapului dintre segmentul clasei C si cel superior, al clasei D. Compania Toyota este increzatoare in faptul ca noua Corolla va constitui o clasa superioara in categoria sa. Incepand de la contactul vizual cu masina si continuand cu contactul direct si experienta conducerii, poate fi perceputa o diferenta substantiala in ceea ce priveste nivelul de calitate si confort.”
Maximizarea spatiului interior si crearea unui mediu de calitate premium pentru ocupantii masinii sunt caracteristici cheie ale noii Corolla. Respectarea promisiunii unei "clase superioare" este evidenta din momentul accesului in habitaclul cu un spatiu aparent mai mare decat cel efectiv.
Noua Corolla ofera un mediu natural si confortabil atat soferului, cat si pasagerilor. Spatiul oferit ocupantilor vehiculului a fost crescut, in special la nivelul capului si al picioarelor, ajungandu-se la o distanta de 900 mm intre locurile din fata si cele din spate.
Un accent deosebit a fost pus pe cresterea nivelului de siguranta, prin marirea stabilitatii, manevrabilitatii si raspunsului prompt al masinii. Aceste caracteristici au putut fi imbunatatite datorita unui control mai precis al directiei, ca rezultat al noii platforme pe care este construita masina.
Noua Corolla este echipata cu un nou sistem de franare, ce permite atingerea unui nivel crescut de siguranta activa, indiferent de conditiile de drum. Controlul sistemului de franare este asigurat de Sistemul Pentru Prevenirea Blocarii Rotilor la Franare (ABS), cu Sistem Electronic de Distributie a Fortelor de Franare (EBD) si Sistem de Asistenta la Franare (BA), oferite ca dotare standard. Sistemul De Control al Stabilitatii Vehiculului (VSC) si Sistemul de Control al Tractiunii (TRC) sunt disponibile in functie de nivelul de echipare.
Noua Corolla este o masina cu o imagine distincta, diferita; are o puternica prezenta pe drum, chiar si vazuta de la distanta. Postura sa joasa si ecartamentul mare ii confera un aspect dinamic si sportiv, subliniat de liniile bine definite si suprafetele complexe ale caroseriei.
In comparatie cu actualul model, inaltimea noii Corolla (1,470 mm) a fost mentinuta, in timp ce volumul habitaclului si spatiul la nivelul capului au fost crescute datorita proiectarii inteligente. Noul model (4.540 mm) este cu 130 mm mai lung decat actuala generatie, iar ampatamentul a fost pastrat la 2.600 mm. Insa caracterul sportiv creat de postura joasa, dinamica, este subliniat de ecartamentul marit la 1.760 mm (fata de cei 1.710 mm ai generatiei actuale).
Designul partii frontale este indraznet, cu grila a radiatorului plasata in partea inferioara, si o bara de protectie cu un design fluid, ce serpuieste din plan orizontal in plan vertical, pentru crearea unui aspect dinamic. Farurile au un contur ce urmareste forma barei de protectie, iar configuratia acestora in trei trepte are un caracter sportiv si tineresc.
Probabil ca cea mai pregnanta trasatura de design a noii Corolla o reprezinta puternicele linii dinamice, care se intind de-a lungul masinii, incepand cu bara de protectie si continuandu-se de-a lungul usilor, pana in partea posterioara. Aceste linii creaza o suprafata complexa, cu o dubla concavitate pe aripile anterioare si posterioare, ce reprezinta o caracteristica a modelelor Toyota sedan, moderna si, in acelasi timp, de o eleganta clasica.
In ceea ce priveste gama de motorizari, doua noi motoare, unul pe benzina si altul diesel, vor fi disponibile in gama de motorizari a noii Toyota Corolla.
Motorul pe benzina de 1.6-litri este un nou motor dual VVT-i cu performante excelente si consum redus. Noua tehnologie dual VVT-i ajusteaza permanent timpii de deschidere ai supapelor de admisie si ai supapelor de evacuare, pentru a asigura o eficienta maxima, indiferent de conditiile de exploatare a motorului.
Astfel este posibil sa se obtina un cuplu scazut la turatii mici si medii si o crestere semnificativa de putere in plaja superioara de turatii. In acelasi timp, consumul de carburant si nivelul emisiilor poluante sunt semnificativ reduse.
Recent intrata in gama motorizarilor noii Corolla se afla ultima generatie de motoare diesel de 2.0 litri D-4D 125 CP.
Pentru obtinerea unor performante deosebite in ceea ce priveste consumul, noua Corolla beneficiaza si de motorizarea diesel de 1.4-litri D-4D ce echipeaza actuala generatie. Pentru a complementa motorizarea de 1.6-litri pe benzina, noua Corolla va beneficia si de motorul de 1.4-litri VVT-i al generatiei curente.
Noua Corolla ofera o gama intreaga de optiuni in ceea ce priveste sistemul de transmisie, fiecare din acestea fiind atent corelate cu caracteristicile motoarelor pe care le echipeaza. O cutie de viteze manuala cu cinci rapoarte este disponibila atat pentru motorizarile pe benzina, cat si pentru motorul diesel de 1.4-litri D-4D, in timp ce motorul de inalta performanta D-4D 125 este echipat cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Pentru un stil mai relaxat, se poate opta pentru Transmisia Manuala MultiMode, disponibila pentru motoarele de 1.6-litri VVT-i sau 1.4-litri D-4D.
Inginerul Sef Toshi Ezaki concluzioneaza: “Sunt increzator in faptul ca va veti putea bucura de calitatile dinamice si de performantele noii Corolla atat in traficul urban, cat si pe sosele sau pe autostrazi.”
Noua Corolla Sedan este disponibila si pe piata romaneasca, cu un pret pornind de la 14.756 euro (pretul include accizele, taxele vamale si TVA-ul).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1791 :: 22.17MB