No SSO cookie

Noua reclama "Warm up" pentru Audi R8 prinde viteza

voteaza
(0/ 0)
Noua reclama
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

70 de ani de istorie in curse in numai 60 de secunde -Sase zile de filmari in Mexic cu 1.050 de oameni -100 de oameni au folosit zece kilometri de pelicula -Conceptul: "Audi R8 - Nascut din idei marete"

 
 

Este momentul incalzirii, pregatirea dinaintea lansarii. In 60, respectiv 45 de secunde, noul Audi R8 face o trecere printr-o istorie a curselor ce se intinde pe 70 de ani. "Warm up" este si titlul clipului de promovare a noului model sport, spot ce va fi prezentat in premiera, in Germania, la 6 aprilie. Onoarea va reveni postului RTL, care va difuza reclama intr-una din pauzele filmului "I, ROBOT", cu Will Smith in rolul principal (alaturi de conceptul Audi RSQ). Reclama a fost filmata de-a lungul a sase zile, in Mexic, la o altitudine de peste 2.000 metri si s-au folosit 1.050 de figuranti. Conceptul: "Audi R8 - Nascut din idei marete". Productia a fost creata de agentia kempertrautmann din Hamburg.

"De-a lungul anilor - in special in ultima perioda -, Audi a fost lider prin tehnologiile sale inovatoare: motorul montat central, constructia de aluminiu, transmisia integrala permanenta quattro si tehnologia cu injectie directa pe benzina FSI. Toate acestea le-am reunit in cadrul noului Audi R8, iar calatoria prin timp creeaza o legatura intre noua masina sport si valorile principale ale marcii" a declarat Jagoda Becic, director de publicitate AUDI AG.

Filmarile in Mexic au inceput in primele zile ale lunii decembrie 2006. Gerhard Kiefer, director de productie a reclamelor Audi, explica: "Am ales Mexic drept locatie din mai multe motive. Cel mai important a fost ca, in perioda filmarilor, am avut acces la doua circuite simultan, iar aceasta locatie ne-a permis sa obtinem echipamente de inalta clasa si sprijin deosebit de la Hollywood".
Nu mai putin de trei camioane incarcate cu recuzita - inclusiv nenumarate peruci, mustati false si accesorii din diferite perioade - si cu cantitati apreciabile de machiaj au fost puse la dispozitie pentru ca cei cinci actori si cei 1.050 de figuranti sa para din epocile respective. A fost extrem de important ca hainele utilizate in film sa fie identice cu cele din perioadele in care se desfasura actiunea. Fundalul refacut dupa imagini de arhiva a facut ca totul sa para si mai autentic, dupa cum importante au fost si cele cinci masini din anii '20-'30, cele sase din anii '50 si replica unei masini de curse Auto Union Type C din 1937. Toate acestea au fost transportate special la locul de filmare.
Filmarile au avut loc pe parcursul a sase zile, in doua locatii diferite din Mexic. Intreaga echipa a petrecut trei zile pe autodromul din Mexico City, situat la o altitudine de 2.300 metri. Apoi, filmarile s-au mutat pe un circuit privat, aflat la 2.600 metri deasupra nivelului marii, in vecinatatea Tulancingo. Cameramanul Ian Foster, care a lucrat si la productii precum "Tomorrow Never Dies" - cu Pierce Brosnan in rolul celebrului James Bond - sau "Alexander" - regizat de Oliver Stone -, a tras zece kilometri de pelicula. In faza de postproductie care s-a desfasurat la Londra, materialul a fost editat pentru calitate HD, proces care a durat o luna si jumatate.

Reclama TV incepe pe un circuit din anii '30. In afara pistei, masinile de curse sunt pregatite pentru marele moment; fotografii si reporterii se agita printre spectatorii entuziasmati, moment in care Audi R8 apare in scena. Nou masina sport isi face o intrare similara in cadrele din anii '50, '60, '70 si '80, dupa care urmeaza momentul in care R8 pcupa pole position pe grila unui circuit ultramodern, ale carui tribune sunt intesate de spectatori. In acelasi timp, comentatorul enumera realizarile deosebite ale inginerilor Audi de-a lungul anilor. Luminile de start se sting, iar comentatorul afirma "70 de ani de pregatiri - pentru acest inceput". La stingerea luminilor, Audi R8 demareaza in forta, dupa care apare conceptul reclamei: "Audi R8 - Nascut din idei marete".



 

Cuvinte cheie:
Audi | R8 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1452 :: 17.77MB