Este momentul incalzirii, pregatirea dinaintea
lansarii. In 60, respectiv 45 de secunde, noul Audi R8 face o trecere
printr-o istorie a curselor ce se intinde pe 70 de ani. "Warm up" este
si titlul clipului de promovare a noului model sport, spot ce va fi
prezentat in premiera, in Germania, la 6 aprilie. Onoarea va reveni
postului RTL, care va difuza reclama intr-una din pauzele filmului "I,
ROBOT", cu Will Smith in rolul principal (alaturi de conceptul Audi
RSQ). Reclama a fost filmata de-a lungul a sase zile, in Mexic, la o
altitudine de peste 2.000 metri si s-au folosit 1.050 de figuranti.
Conceptul: "Audi R8 - Nascut din idei marete". Productia a fost creata
de agentia kempertrautmann din Hamburg.
"De-a lungul anilor - in special in ultima perioda -, Audi a fost lider
prin tehnologiile sale inovatoare: motorul montat central, constructia
de aluminiu, transmisia integrala permanenta quattro si tehnologia cu
injectie directa pe benzina FSI. Toate acestea le-am reunit in cadrul
noului Audi R8, iar calatoria prin timp creeaza o legatura intre noua
masina sport si valorile principale ale marcii" a declarat Jagoda
Becic, director de publicitate AUDI AG.
Filmarile in Mexic au inceput in primele zile ale lunii decembrie 2006.
Gerhard Kiefer, director de productie a reclamelor Audi, explica: "Am
ales Mexic drept locatie din mai multe motive. Cel mai important a fost
ca, in perioda filmarilor, am avut acces la doua circuite simultan, iar
aceasta locatie ne-a permis sa obtinem echipamente de inalta clasa si sprijin deosebit de la Hollywood".
Nu mai putin de trei camioane incarcate cu recuzita - inclusiv nenumarate peruci, mustati false si accesorii
din diferite perioade - si cu cantitati apreciabile de machiaj au fost
puse la dispozitie pentru ca cei cinci actori si cei 1.050 de figuranti
sa para din epocile respective. A fost extrem de important ca hainele
utilizate in film sa fie identice cu cele din perioadele in care se
desfasura actiunea. Fundalul refacut dupa imagini de arhiva a facut ca totul sa para si mai autentic, dupa cum importante au fost si cele cinci masini
din anii '20-'30, cele sase din anii '50 si replica unei masini de
curse Auto Union Type C din 1937. Toate acestea au fost transportate
special la locul de filmare.
Filmarile au avut loc pe parcursul a sase zile, in doua locatii
diferite din Mexic. Intreaga echipa a petrecut trei zile pe autodromul
din Mexico City, situat la o altitudine de 2.300 metri. Apoi, filmarile
s-au mutat pe un circuit privat, aflat la 2.600 metri deasupra
nivelului marii, in vecinatatea Tulancingo. Cameramanul Ian Foster,
care a lucrat si la productii precum "Tomorrow Never Dies" - cu Pierce
Brosnan in rolul celebrului James Bond - sau "Alexander" - regizat de
Oliver Stone -, a tras zece kilometri de pelicula. In faza de
postproductie care s-a desfasurat la Londra, materialul a fost editat
pentru calitate HD, proces care a durat o luna si jumatate.
Reclama TV incepe pe un circuit din anii '30. In afara pistei, masinile
de curse sunt pregatite pentru marele moment; fotografii si reporterii
se agita printre spectatorii entuziasmati, moment in care Audi R8 apare
in scena. Nou masina sport isi face o intrare similara in cadrele din
anii '50, '60, '70 si '80, dupa care urmeaza momentul in care R8 pcupa
pole position pe grila unui circuit ultramodern, ale carui tribune sunt
intesate de spectatori. In acelasi timp, comentatorul enumera
realizarile deosebite ale inginerilor Audi de-a lungul anilor. Luminile
de start se sting, iar comentatorul afirma "70 de ani de pregatiri -
pentru acest inceput". La stingerea luminilor, Audi R8 demareaza in
forta, dupa care apare conceptul reclamei: "Audi R8 - Nascut din idei
marete".
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!