No SSO cookie

Noua generatie Mercedes C-Klass va fi hibrida

voteaza
(0/ 0)
Noua generatie Mercedes C-Klass va fi hibrida
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Surse din interiorul companiei indica faptul ca Mercedes doreste ca viitoarea generatie a modelului C-Klass sa primeasca tehnologie hibrida. Germanii doresc sa reduca drastic consumul si emisiile de CO2.

 
 
Noul Mercedes C-Klass va fi lansat cel mai probabil in 2013, iar germanii doresc sa introduca tehnologia hibrida pe toate versiunile. O sursa din interiorul companiei a declarat ca Mercedes planuieste un propulsor diesel care sa emita maxim 100 g CO2/km si propulsoare pe benzina care vor emite intre 110 si 120 g CO2/km.

Mercedes a inceput deja testele, dar deocamdata nu s-a decis daca noul C-Klass va primi propulsoare cu trei cilindri sau nu. O alta posibilitate ar putea fi folosirea propulsoarelor cu patru cilindri, dar care sa fie dotate cu tehnologie de oprire individuala a cilindrilor. Acest lucru ar permite functionarea optima a motorului, in unele cazuri putand functiona chiar si in doi cilindri pentru a imbunatati consumul si emisiile.

Pentru a optimiza si mai mult consumul si emisiile, germanii planuiesc sa reduca masa totala cu pana la 10% si sa reduca frecarea din compartimentul motor si din transmisie.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2989 :: 17.86MB