No SSO cookie

Noua generatie Hyundai i30 adauga un nou premiu in galeria sa

voteaza
(5/ 1)
Noua generatie Hyundai i30 adauga un nou premiu in galeria sa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Modelul “construit pentru Europa” castiga, in Turcia, un prestigios premiu al industriei auto.

 
 

Noua generatie i30 a sarbatorit primele noua luni de comercializare, castigand inca un premiu semnificativ pentru industria auto.

Concurand in cel mai disputat segment - clasa C - noua generatie i30 a adjudecat, titlul “Masina Anului”, din partea Top Gear Turcia.  
De la lansarea liniei de productie, in urma cu noua luni, modelul a atras noi clienti marcii prin corelarea designului atractiv cu costurile scazute de exploatare, nivelul inalt de siguranta si caracterul practic. Premiul obtinut recent reprezinta inca o dovada in sprijinul strategiei de produs Hyundai “construit pentru Europa”.

Noua generatie i30 a castigat premii importante si in Cehia, Germania, Irlanda, Polonia, Slovenia si Anglia. Succesul noii generatii i30 a culminat cu desemnarea sa ca finalista pentru cel mai pretigios premiu - Masina Anului in Europa, in 2013 (European Car of the Year).

Allan Rushforth, Senior Vice President si COO la Hyundai Motor Europa, a declarat: ”A fost un debut incredibil pentru noua generatie i30, un model care reprezinta principalul nostru element in Europa. Acest lucru demonstreaza progresele noastre si atractia pe care o exercita produsele Hyundai asupra clientilor europeni. Concurand intr-una dintre cele mai disputate clase din Europa, i30 continua sa obtina premii si trofee pentru stil, nivel de siguranta, caracterul practic, confort, eficienta si valoare. Noua generatie i30 este o propunere captivanta, fiind primul model Hyundai finalist in competitia Masina Anului in Europa, in 2013”.

Dupa lansarea modelului i30 in cinci usi, gama a fost completata prin variantele wagon si cea in trei usi. Astfel, clientii pot alege i30 intr-una dintre cele mai bine vandute variante de caroserie ale segmentului.

Un produs in totalitate european, noua generatie i30 a fost proiectata in Germania de catre o echipa condusa de Directorul de Design Hyundai Motor Europa, Thomas Bürkle si expune o interpretare remarcabila a “structurii fluide” specifica designului marcii.  i30 a fost dezvoltat la Centrul Tehnic Hyundai Motor Europa (HME TC) din Rüsselsheim, Germania si construit la premiata unitate de productie din Nošovice, Cehia.

Elementele de design ale noii generatii Hyundai i30, concepute si dezvoltate la Centrul Tehnic Hyundai Motor Europa, au obtinut doua premii - “Cel mai bun interior” si “Cel mai bun exterior” – la prestigiosul concurs Automotive Brand, organizat de Consiliul de Design German.  

Noua generatie i30 a obtinut calificativul maxim de cinci stele pentru nivelul de siguranta, acordat de catre organizatia independenta de evaluare a autovehiculelor, Euro NCAP, devenind una dintre cele mai sigure masini din segmentul sau. De asemenea, autovehiculul a fost foarte bine cotat de catre analisti independenti precum Eurotax, L’Argus si Quattroruote, care au anticipat mentinerea durabila a valorii de revanzare.

Noua generatie i30 beneficiaza de pachetul Hyundai Five Year Triple Care. Acest serviciu ofera clientilor cinci ani de garantie fara limita de kilometri, cinci ani de asistenta rutiera si cinci ani de verificari tehnice periodice gratuite.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7697 :: 17.89MB