No SSO cookie

Noua Clasa E: deschizatoarea de drumuri pentru tehnologia de virf

voteaza
(0/ 0)
Noua Clasa E: deschizatoarea de drumuri pentru tehnologia de virf
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
AutoRom a lansat, recent, in Romania, noul model Mercedes Clasa E. Spatioasa, dar fara sa fie exagerata, impozanta, Clasa E reprezinta rezultatul spiritului de inovatie, dar si al traditiei inginerilor de la Stuttgart.

Design-ul Clasei E continua linia eleganta a seriei precedente, dar impresioneaza prin caracterul dinamic al unei limuzine, mai mult ca niciodata, arata reprezentantii AutoRom intr-un comunicat. Cele doua faruri duble, cu care Clasa E a initiat o noua moda in 1995, au fost restilizate si usor inclinate spre spate, sugerand o aparitie dinamica. Acelasi lucru este transmis si de profil: tipic Clasei E, dar cu o noua si originala sportivitate si eleganta.

Sistemul AIRMATIC Dual Control - Noile suspensii cu aer imbina confortul cu sportivitatea

Cu numeroase inovatii tehnologice, limuzina stabileste noi standarde din punct de vedere al sigurantei, al confortului si al dinamicii, spun reprezentantii Mercedes Benz in Romania. Noua Clasa E isi demonstreaza caracterul dinamic prin agilitatea exemplara. Acest lucru este posibil cu noua suspensie pneumatica AIRMATIC DC (Dual Control). Acest sistem monitorizeaza calitatea soselei, stilul de condus si incarcatura limuzinei, astfel incat AIRMATIC DC poate alege intotdeauna nivelul cel mai bun al suspensiilor. Sistemul AIRMATIC DC este echipament standard pentru modele E 500 si E 400 CDI si optional pentru restul gamei. Sistemul AIRMATIC DC are o functie speciala care intra in actiune atunci cind aderenta masinii este impinsa la limita (de exemplu: abordarea cu viteza a unei curbe): intarirea automata a suspensiei duce la o mult mai mare stabilitate pe viraje. Sistemul automat de egalizare a nivelului masinii poate ridica sau cobora masina in functie de incarcare.

Sistemul de frinare electrohidraulic SBC (Sensotronic Brake Control)

La frina conventionala, forta de frinare este transferata de la pedala la disc prin intermediul circuitelor hidraulice si a cilindrului de frina. In locul acestor componente la SBC se intilneste un dispozitiv de actionare si o unitate centrala de comanda. In cadrul dispozitivului de actionare sint incluse: un senzor pentru determinarea drumului pedalei, un simulator hidraulic ptr crearea senzatiilor in pedala, un cillindru de frina fara amplificator al fortei de frinare pentru asigurarea functiilor in cazul defectarii sistemului electric. Iata citeva din avantajele sistemului de frinare SBC: oprire confortabila, uscarea frinelor, reducerea distantei de frinare

Premiera mondiala a centurilor de siguranta

Mercedes-Benz s-a ocupat intotdeauna de siguranta pasagerilor si soferului, echipind autovehiculele cu sisteme inteligente de protectie. Noua Clasa E este echipata cu airbaguri care se deschid in doua faze, centuri de siguranta pretensionate in doua etape si un sistem de recunoastere a greutatii pasagerilor din fata. Impreuna cu senzorii de prevenire a accidentelor aceste sisteme ofera pasagerilor protectie maxima. De asemenea, sistemul de siguranta include, ca dotare standard, airbaguri laterale (aflate in scaunele din fata, nu in portiera), windowbags si senzor de rostogolire a masinii.

O a doua generatie de motoare CDI

Clientii pot opta pentru oricare din cele cinci motoare puse la dispozitie de Mercedes-Benz pentru noua Clasa E: trei motoare pe benzina (cu 6 si 8 cilindri) si doua diesel (cu 4 si 5 cilindri), informeaza AutoRom. Comparativ cu modelul precedent, consumul de carburant a fost redus cu pina la 0.9 l / 100 km. Cuplul motorului diesel a fost marita cu pina la 80%, atingind un nivel de 425 Nm pentru E 270 CDI.

De-a lungul anilor, Clasa E a fost leader-ul de piata in segmentul ei. Pe piata auto din Germania, detine 40% din segment si 20% in intreaga Europa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1914 :: 18.66MB